Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі
***Дайындық кезең( жаңа білімге)
4- слайд
Ө.Қ.Б.
1-тапсырма « Тексерейік»
№1 конверттегі тапсырма:
«Үй тапсырмасын тексереміз
Дәптердегі 14-бет 3 тапсырма .Теңдеуді шеше алдың ба?» -депті
Өзің-өзі тексеру, бағалау.
(бағдаршам көзімен)
Мұғалім:
Көк фишкамен бағалайды.
М:Дұрыс 1-тапсырмадағы жарыста бәріміз
жетістікке жеттік. Жарайсыңдар!
Слайд 5
№2 конверттегі тапсырма:
Ұ.Қ.Б
2-тапсырма « Санайық»
Балалар, тапсырмада былай депті :
«Бірліктерді ағылшын тілінде,ондықтарды қазақ тілінде жатқа айтыңдар».
— Ал, кеттік!
Мұғалім: Өте жақсы!
Қара фишкамен жетістіктерін бағалайды.
Мұғалім бақылайды, бағалайды
.
6-слайд
Ж.Қ.Б.
3 –тапсырма «Табайық»
№3 конверттегі тапсырмада:
« Ауызша қосу, азайтуды білесің бе? Онда «Жұбыңды тап» ойынын ойна»
Мұғалім өрнек пен жауапты тез таратып береді.
1-жұпта «Өрнектер»
2-жұпта «Жауаптар»
28+31 59
85-12 73
44+26 70
98-44 54
96-43 53
24+12 36
Мұғалім:
Қонақтар бақылап бағалайды. Дұрыс болса, қол шапалақтайды 3 рет.
Мұғалім жетістіктерін қызыл фишкамен бағалайды.
8-слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
*** Өзектендіру
Мақсат қою (проблемалық жағдай).
Жазбаша есептеу алгоритмін тұжырымдау, анықтау.
10- слайд Ұ.Ө.Қ.Б. № 4 конверттегі тапсырмалар.
Тақтамен жұмыс
1.Мұғалім:
Кәне, кім тақтаға шығады?
( 2 оқушы шығады).
Ұжымдық бағалау
«Тақтада екі таңбалы сандарды ауызша есептеуді түсіндіре отырып алгоритм
бойынша шығарыңдар
2. Дәптермен жұмыс
Дәптердегі 14-беттегі №1 тапсырманы жазбаша есептеп шығарыңдар:
Екі таңбалы сандар, жазбаша есептеулер тəсілдерін жазу( бағандап).
1,2-ші өрнекті 1-ші қатар. 3,4-ші өрнекті 2-ші қат
11-слайд бойынша тексеру
Өзара тексеру. Бір-бірінің дәптерін тексереді, жетістігін бағалайды жет
Мұғалім: Тақтадағы өрнекті жазбаша түсіндіріп орындауға 2 оқушы шығады
Оқушы:Екі таңбалы сандарды алгоритм бойынша жазбаша тəсілмен қосуды
жəне азайтудың тəсілдерін түсіндіреді.
.
Ұжымдық тексеру..
Мұғалім:Сары фишкамен
бағалайды.