САБАҚ:Сөз және оның мағынасыАнтоним дегеніміз не? |
Мектеп: М. Мақатаев о/м |
Күні: 09.01.18 |
Мұғалімнің есімі: Жазықбаева Ж |
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) |
2.1.1.1 — тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.2.1* — синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану2.3.6.1 — бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
|
|
Кейбір оқушылар: |
|
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
Жоспарланғануақыт |
|
Ресурстар |
Басталуы 3 минут |
Шаттық шеңберін құру.Психологиялық ахуал қалыптастыру: Білім алушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. |
Пластмассалық құтылардың түсіне қарай топқа бөлінеді
|
Ортасы 10 минут |
Үй тапсырмасын сұрау.-Ереже жаттау_Өткенді пысықтау«Мәреге кім жетеді?» ойыны арқылы өткен сабақты пысықтау.
Сөйлем деден құралады?
Сөз деген не?
«Жақсы» сөзіне сөйлем құра
«Ақ» сөзіне сөйлем құра
«Биік» сөзіне сөйлем құра
Білу және түсіну
«Жақсы» сөзіне қарама-қарсы сөзді табу
«Ақ» сөзіне қарама-қарсы сөзді табу
«Биік» сөзіне қарама-қарсы сөзді табу арқылы жаңа тақырып антоним сөздер туралы мағлұмат беру
Білім алушылардың оқулықтағы негізгі тақырыпты тереңнен түсінуі үшін өлеңмен жұмыс жүргізу.
Өлеңді оқы.
Тапсам деймін уақыт.Ерте тұрып алам да, Суды да өзім әкелемӘрлі-берлі жүгірем. Отынды да жарамын.Сосын тұра қалам да, Бөпеме нан әперемОңға, солға бүгілем Малға да шөп саламын
Қолға алмасаң ұнанып,Жұмыс оңай өнбек пе?Тапсам деймін уақытСпортқа да еңбекке.
Жалпыға арналған тапсырма:
Өлең не туралы екенін айт.
Өлеңнің алғашқы шумағын қимылмен көрсет.
Өлеңдегі оң,сол сөздерін айтылуы мен білдіретін мағынасы бойынша салыстыр.
Тілімізде мағынасы қарама-қарама-қарсы сөздер кездеседі. Мұндай сөздерді антоним сөздер деп атаймыз. Мысалы: ақ-қара, арзан-қымбат.Топтық жұмысӘр топ 4 антоним сөз жазады.Әр топ бағалау кестесі арқылы бір-бірін бағалайды. |
«Мәреге кім жетеді?» ойыны
Топтық бағалаукестесі
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн» |
Видеожазбадағы би |
Аяқталуы 20 минут
Сабақты бекіту3 минут
Кері тайланыс2 мин
|
Қолдану Өздік жұмысы. Дәптермен жұмыс8-жаттығу. Мақал-мәтелдерді көшіріп жаз.Көп біл, аз сөйле.Ашу-дұшпан,Ақыл-дос,Ақылыңа ақыл қос.-Мақалдың мазмұнын түсіндір.-Мақалдардан антоним сөздерді табу9-жаттығу Антоним сөздерді сәйкестендіру. (ауызша)10-жаттығу. Өлеңді оқып антоним сөздерді тап. (ауызша)11-жаттығуАтноним сөздерді тауып, жазу.Білім алушылар жұмыс дәптеріндегі жұмыстарын мұғалім көмегімен «гистограммалық кесте» арқылы бағалайды.
Сауатты жазуы
Көркем жазуы
Шығармашылық жұмысты орындауы
Сабақты бекіту.ЖинақтауАнтоним сөздерді бірітіру.
Алыс ұзын ақ терең
таяз жақын қысқа қара
«Менің көңіл-күйім» кері байланысы
|
Дәптермен жұмыс
Гистограммалық кесте
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, смайликке жапсырады
|
Үйге тапсырма: 10-жаттығу. Өлеңді жаттау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Сабақтың мақсаты мен міндеттері мүмкіндігінше орындалды. Бүгін білім алушылар антоним сөздерді түсінді, ажырата алды. Берілген тапсырмаларды тиянақты орындады. Сыныптағы ахуал өте жақсы, білім алушылар жеке, топтық жұмыстарды орындауға бейімделген. Жоспарланған саралау тиімді болды. Уақытты тиімді пайдаландым. Мен жоспарыма кесте арқылы топтық бағалауды, өзін-өзі гистограмма арқылы бағалауды енгіздім.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Білім алушылардың белсенділігі2: Уақытты тиімді пайдалануы (тапсырмаларды тиянақты орындауы)Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Топтық және гистограммалық бағалау тиімді болды2: Сабақта ойын элементтерін пайдалану тиімді болдыСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |