Жобаның интерфейсі
Жобаның интерфейсі
Автор: Досполова Сауле Амангельдиновна
Бағыты: Информатика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-30
Материал туралы қысқаша түсінік
«Жобаның интерфейсі » сабақ жоспары 7-сыныпқа информатика пәнінен арналған
Пәні: Информатика Сабақ реті: 18 Мұғалімнің аты-жөні: Досполова С.А
Сабақтың тақырыбы: Жобаның интерфейсі |
||||
Оқыту мақсаты | 7.4.1.1 дайындалатын жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау | |||
Сабақтың мақсаты | Үлгі бойынша жобаның интерфейсін құру талаптарын түсінеді. Программа терезесінде орналасқан интерфейс элементтерін орындайды. | |||
Тілдік мақсаттар | Пəндік лексика жəне терминология: Интерфейс, жоба, инспектор, «Свойства» (қасиет), События (оқиға), Избранное (таңдамалы) жəне Ограничения (шектеу) | |||
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: Программалау тілінің интерфейсі дегеніміз не? | ||||
Жазу: Интерфейс элементтерін оқушы дəптеріне жазу | ||||
Тірек білім, білік, дағдылар | Программалардың терезелік құрылысы | |||
Жоспар | ||||
Кезеңдер | Уақыт минут | Жоспарланған іс-əрекет | Қолданылатын əдістерге ұсыныс | Қолданылатын ресурстар, қосымша ақпарат көздері |
Үй тапсырмасын сұрау | 8 | «Программалау тілі жəне жүйелері» тақырыбында Үй тапсырмасын тексеру мақсатында ортаға бір оқушы шығады. Қалған оқушылар ортаға шыққан оқушыға өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды. | «Ыстық орындық» əдісі | А4 парағы |
Мəселе | 2 | Программау тілінің интерфейсі дегеніміз не? | Сұрақжауап | |
Миға шабуыл | 3 |
|
Жеке ойлану, топта, ұжымда пікіралмасу | А4,А3 қағаздар |
Білу жəне түсіну | 12 | Білу кезеңдері:
|
Жаңа ақпаратты топта бірін-бірі үйретіп, түсіну үшін «Жигсо» əдісін қолдану | |
Қолдану | 15 | Практикалық жұмыс.
«Менің алғашқы жобам!» жобасын орындау. Алғашқы жобаны оқушылар оқулыққа қарап өздері орындау керек. Бұл олардың өз бетінше жұмыс программасын жасауына ықпал етеді. Жобаны орындауда қолданылған нысан мен оған программа жазу жолдарына ерекше назар аударамыз. |
Жеке жұмыс | Компьютер |
Рефлексия | 4 | Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек:
түсінуге мүмкіндік берді. |
Диалогты ұйымдастыру немесе жазбаша тарату арқылы | Оқушы дəптері, стикер |
Үй тапсырмасы | 1 | 1.«Сандар» жобасын жасаңдар. 2.Осы жобаның өзін оқушылардың аттарымен ауыстырып орындаңдар. | Жеке орындауға арналған | Компьютер |
Ақпараттық ресурстар | http://seeminecraft.ru/video/V6bpbsDz1bU | |||
Тексерген ДОЖЖО_______________________________
Пәні: Информатика Сабақ реті: 18 Мұғалімнің аты-жөні: Досполова С.А | ||
Сабақ тақырыбы | Ойынның сценарийн дайындау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар үшін: Әр түрлі ақпараттың түрлерін біледі.Көпшілік оқушылар үшін: Әр түрлі ақпаратты ажыратадыақпаратты сақтай алады.Кейбір оқушылар: Әр түрлі ақпараттың түрлерін көрсетеді, қолдана біледі | |
Бағалау критерийлері | Әр түрлі ақпараттың анықтамасынбіледітүрлеріне мысал келтіре аладыақпаратты сақтайды, өңдейді,жеткізеді | |
Тілдік мақсат | Таңбалық, дыбыстық, бейнелік, сигналдық | |
Құндылықтардыдарыту | Адамгершілікке,ұқыптылыққа баулу. | |
Пәнаралық байланыстар | Ағылшын тілі, математика, орыс тілі. | |
Алдыңғымеңгерілген білім | 1.Ақпарат дегеніміз не?2. Компьютер дегеніміз не?3.Ақпаратты қайда сақтаймыз?4.Ақпаратты қайда сақтаймыз? | |
Сабақ барысы | ||
СабақтыңЖоспарланғанкезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
I. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Шаттық шеңбері арқылы досына гүл сыйлап бір-біріне жақсы тілектер айтады.Оқушыларға Информатика және Ақпарат атауымен 2 топқа бөліп аламын. II.Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы жауап береді.1. Ақпараттың неше түрі бар?2.Ақпаратты қалай сақтаймыз?3.Ақпаратпен адам не істей алады?4. Зиянды ақпараттар қандай болады?5.Ақпаратты қайдан аламыз?Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Біздің айналамыздағы ақпарат. Қосымша мәлімет видео корсетілім. «Санадағы кинофильм» әдісі.Практикалық жұмыс Жеке –жеке компьютерде «Әлемдегі ақпарат» тақырыбында ЭССЕ жазады. «ТАҚТАДАҒЫ ГРАФФИТИ» әдісі 2 топқа постер таратып берем, постер жасайды. «Біздің айналамыздағы ақпарат» тақырыбында. | 5—сынып оқулық |
Сабақтың соңы
Кері байланыс 1 минут |
VI .«Кім жылдам» ойыны1 3 5 2 4 6 8 9 7 1 0I f r n o m t i a o Жауабы: informatio Екі жұлдыз, бір тілек Үй тапсырмасы. 5.2.1.1. тақырып оқу. |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Тапсырма. Біздің ақпаратты түрлі арналардан алатынымызды ескере отырып, үлгідегі кестені толтырыңдар.ЗатҚасиетіАрнаМүшеҚоңыраулы сағатШылдырЕстуҚұлақ | Өзін-өзі бағалау, өз-ара бағалау | Компьютерменжұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру |
Оқушының өзі реттейтін оқуы (Тәжірибелік, шығармашылық) | Компьютерде орындаған жұмыстарыны қарап, ақпараттық сауатылығын бағалау | |
Сабақ бойынша рефлексия | ||
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма? Барлықоқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? | ||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Тексерген ДОЖЖО_______________________________
Пәні:АКТ Сабақ рет:18 Пән мұғалімі: Досполова С 5 бөлім : Шығармашылық және компьютер | ||
Сабақ тақырыбы | Түстер палитрасы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 3.1.2.4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану; 3.1.3.1 цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау; 3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлық білім алушылар үшін:•мәтіндік редакторды қолдана алады, тінтуірдің көрсеткіші мен меңзерді айыра аладыКөптеген білім алушылар үшін:•мәтінді өндейді, мәтінді бөліп, көшіріп, кесіп және қоя аладыКейбір білім алушылар үшін:мәтіндік редактордың пішімдеу құрал-жабдықтарын қолданады, азат жолын тегістейді | |
Бағалау критерийлері | •графикалық редактордың мүмкіндіктерін сурет салуда және өзгертуде қолданады •графикалық редактордың құрал-жабдықдарын үзінділермен жұмыс жасағанда қолданады;•графикалық редактордың меню командаларын қолданады(мысалы: қиып алу, көшіру, кою, бұру, түстер палитрасы, т.б.);•графикалық редактормен жұмыс барысында дайын фотосуреттерді қолданады . | |
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология • графикалық элементі• бұру• палитра• фотосуреттер• • қою• көшіруДиалог құруға/жазылымға қажетті сөздер •Суретті бұру үшін ….•Суретті көрсету үшін ….•Суретті бұру үшін …•Үзіндіні бөліпалуүшін ….•Оюдан …тұрады•Мен пішіндерді пайдаланғанымның себебі …•Мен …бояу түсін таңдадым | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыстар | Ауа райы, жыл мезгілі туралы әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін қолданады. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; | |
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б | |
Бастапқы білім | Оқушы компьютер жұмысты жүргізуді білуі қажет. Мысалы,компьютерді қосу,өшіру,тінтуірмен жұмыс жасау ,программаларды іске қосужәне менюмен жұмыс істей алу сынды жұмыстар. 4 «Компьютірдегі сурет» бөлімде оқушылар графикалық редакторда суреттерді салу дағдыларын қалыптастырды. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | «Мен пікір білдіремін, сен пікір білдіресің» жаттығуы Мақсаты:өзінің бір нəрсеге көңілі толмау, ренжу, көңілі қалу сияқты жағымсыз сезімдерін толерантты түрде жеткізе білу;қарым-қатынасты еркін жүргізуді үйрету.Көк маркерлер тобы:Қызыл маркерлер тобы:Жасыл маркерлер тобы:Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Жедел жауап» әдісіҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау |
«Мен пікір білдіремін, сен пікір білдіресің» жаттығуы Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. «Жедел жауап» әдісі сұрақтары. |
Сабақтың ортасы | Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Түстер палитрасы(Ұ, К,Қ) Ақ –қара түсті өрнектер үлестіріңіз. Оқушылардан осы әшекейлерді бояуын сұраңыз. Сондай-ақ редакторде өрнектерді бояу үшін қандай құралдар қолданатының талықылаңыздар .(Ұ,К) Оқушыларға негізгі түсті, бет аясындағы түсті, бояу политрасындағы түсті қалай өзгертуге болатынын көрсетіңіз. (Ұ, К) Бояу барысында оқушылардан өрнекті өзгертуді сұраңыз. Сосын оқушылар ұсынылған белгілі бір тақырыпқа өрнек салуын ұйымдастырыңыз. Мысалы: белгі,сурет жиектемесі, түсқағаз, обои.(Т,Қ) Оқушыларды топқа бөліңіз. Оларға ою өрнектердің дайын фотосуреттер үлгілерін көріп шығуды ұсыныңыз. Сондай-ақ оқушылардан сурет қай жерде түсірілгені туралы түртпе жазуынұсыныңыз. (Ж, Э, Қ) Суреттердің арасынан оқушылар осы сабаққа қатысты суреттерді таңдап алуы қажет.(Ж, Э,Қ) Оқушыларға дайын жұмыстардың бағалау критерийлерін талқылауын ұсыныңыз. Оқушыларды топқа бөлініз.Бір-біріне өз жұмыстарын көрсетуге мүмкіндік жасаңыз. Бағалау критерийге негізделіп, үздік жұмыстарды таңдап алуын сұраңыз.Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Дәптермен жұмыс |
Сергіту сәті«Сәлеметсің бе!» | Мен саған тілеймін (бас бармағын тигізеді);—Табыс (сұқ саусақ);—Үлкен (ортаңғы);—Барлығында (атаусыз);—Барлық жерде (шынашақ);—Сәлеметсің бе! (алақанын тигізеді). | Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
Сабақтың соңы | Жаңа білім мен тәжірибені қолдануКомпьютер алдында дұрыс отыру ережесін өзің құрастырып көр.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Оқушылар «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты жасайды. |
Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»тапсырмаларыКері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Сабақтағы кері байлананысын постерге жабыстырады. |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.