Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі. МАТЕМАТИКА |
Мектеп С Сейфуллин |
Күні 7.12.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтқасымова Ш |
Сынып 2 «а» |
Қатысқандар 23 |
Сабақ тақырыбы |
Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері.Өзіңді тексер! |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/ |
2.1.3.4 — ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Уақыттың өлшем бірліктерін, берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Тілдік мақсат |
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Құндылықтарды дарыту |
Құрметтеу, сыйлау, тыңдау. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
АКТ қолдану |
|
Бастапқы білім |
|
|
Сабақ барысы : |
Сабақ жоспарланған кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Сабақтың басы |
Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
|
Сабақтың ортасы |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Дәптермен жұмыс.Дәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.Сергіту сәті «Күміс құмған-ай»
|
Сабақтың соңы |
Синтез«Таңда да таста» әдісіҚызықты қосымша тапсырмаларды орында: |
|
«Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Саралау – іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдарымен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу /Гарднердіңжиындық зият теориясы/ түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? |
|
Жалпы баға.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз.)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқуды да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындық туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |