Мектептегі өмір

0
Пән: дүниетануСабақтың тақырыбы: Мектептегі өмір Мектеп: «Опорный орта мектебі»КММБөлім: Дені саудың – жаны сау Күні: 10.01.19ж Мұғалімнің аты-жөні: Саденова Сынып: 2 «Ә» Қатысқандар саны: Қатыспағандар: Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) 2.1.4.2 Оқу және ойын әрекеті үдерістерінде өзін қауіпсіз ұстаудың ережелерін білу және түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алады; Оқушылардың басым бөлігі: оқу және ойын әрекеті үдерістерінде өзін қауіпсіз ұстаудың ережелерін біледі; Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Құндылықтар Өзара сыйластық, ынтымақтастық Тілдік мақсаттар Үзіліс-перемена-chande ,асхана-столовая- canteen Ресурстар Компьютер, оқулық, жұмыс интербелсенді тақта, тақырыптық суреттер, Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Өзін-өзі тану Алдыңғы білім Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері Сабақтың барысы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы1 минут (Т) Жағымды көңіл күй қалыптастыру.Балалар,бір-біріңмен сәлемдесіңдер.-Кімде көңілді көңіл күй ,қолдарыңды көтеріңдер.-Мейірімді балалар,бастарыңды изеңдер.-Кім жұмыс істеуге дайын жіне кім алда не болатынына қызықса,орындарыңа отырыңдар.-Сонымен ,біз бастаймыз. Сабақтың мақсатын қою5 минут

Жаңа білімдерді меңгеру10 мин

(МК) «Тентек бала№13» мультфильмінен үзінді көру.«Керісінше» сериясы.Сұрақтарға жауап бере отырып,балалар тақтадағы әрпі бар карточкаларды ашады.ды.Нәтижесінде ЕРЕЖЕ сөзі шыға-Қалай ойлайсыңдар,сабағымызда сөзі қандай ережелер туралы болады?«Мектептегі тәртіп» кластері(сабақта,үзілісте,асханадаа,кітапханада,шешінетін бөлмеде)

Оқулықпен жұмыс.Бағыттап оқыту.-Балалар,жаңа сөздерге мән беріңдер.Орыс және ағылшын тілдерінде қалай айтылатынын ескеріңдер.Үзіліс-перемена-chande ,асхана-столовая- canteenСергіту сәті

Мультфильм

Оқулық 48-49 беттер

Оқулық 48-49 беттер

Жаңа материалды түсінуді тексеру.

10 мин

Жаңа тақырыпты бекіту10мин

(Т) Топ ішіндегі жұмыстың ережелерін талқылайды. Оқушыларға өз жұмыстарының тақырыбын анықтайтын кесінділерден суреттер жинақтау ұсынлады.1-2 топтар – сабақ үстінде( әсіресе еңбек,денешынықтыру сабақтарында)3-топ-үзілісте4-топ-киім шешетін бөлмеде

«Синквейн » Мектеп

Топ ережесі

Рефлексия және бағалау3 минут

-Бүгінгі сабақта өздерің үшін не аштыңдар?-Сабақта орындаған жұмысыңа кімнің көңілі толады?Рефлексия «Пайдалы заттар»Таңдауға үш зат беріледі.(себет,шабадан,арқақоржын)Сенің көңіл күйіңе сәйкес келетін затты таңдауың керек.Себет-өзммен ештеңе алмаймын.Шабадан – сабақта барлық тыңдаған және көргенімді басқаларына айтамын.Арқақоржын – өзіммен бірге аламын.

суреттер

Сабақтың соңы2 минут Үй жұмысы (48-49 бет оқу, Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Ж к критерийлеріКері байланыс беру арқылы бағалау. Қауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелерісергіту сәтін өткізу РефлексияСабақ / оқуМақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? «Пікір алмасу» әдісі Өзін-өзі тануҚұндылықтарды дарыту: Өзара сыйластық, ынтымақтастық Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?