Aшық сабақ Ондық бөлшектерді қосу және азайту 5 сынып
Мұғалімнің аты-жөні: Алмухамбетова Назаргуль СейткалиевнаСынып: 5Қатысқандар саны: 8Қатыспағандар саны: 0СабақтыңтақырыбыОндық бөлшектерді қосу және азайтуОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: ондық бөлшектерді қосу азайту ережесін біледі,ондық бқлшектерді қосады және азайта аладыОқушылырдың басым бөлігі: теорияда алған білімін практикада қолдана алады;Кейбір оқушылар:Осы тақырыпқа қатысты күрделі мәтін есептерді шығара алады;Бағалау критерийлері Ондық бөлшектерді қосуды орындай алуы
Ондық бөлшектерді азайтуды орындай алуы
Теориялық алған білімін есептер шығаруда пайдалана алуы;
Тілдік мақсаттарОқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Разряд, қосылғыш, қосынды, қосу, азайту, айырма, азайтқышҚұндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтары: Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана. Құндылықтарға баулу жеке тапсырма және үй тапсырмасында іске асадыОқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.АКТ қолдану дағдыларыИтерактивті тақта,слайдтар ПәнаралықбайланысЖаратылыстану, бейнелеу,тарихБастапқы білім ++Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет РесурстарСабақтың басы2мин
6 мин
Ұйымдастыру кезеңі.Шаттық шеңберге тұрып бір-біріне сәттілік тілейді тақ және жұп сандар бойынша топқа бөлінеді Бағалау парағын топ басшыларына таратып беремінБағалау парақшасы:
10-11 балл – өте жақсы 9—8 балл– жақсы 7-6 балл– орташа 0-5 балл– төмен
1. Ширату тапсырмалары 1 тапсырма«Кубизм» әдісі1. Қандай бөлшектер ондық бөлшектер деп аталады?2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырамыз?3. Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз?4. Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде қалай жазамыз?5. Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын қысқартылмайтын жай бөлшектердің бөлімдері қандай сандар болады?6. Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?Миға шабуыл Қызығушылықтарын ояту «Сиқырлы сұрақтар» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашуМына амалдарды орында (1 минутта неше тапсырма орындай алады топтар бір-бірін тексереді)№1. Қосуды орында:1157+143=13002400+500=2900№2. Азайтуды орында:1690 — 370=13202440 — 440=2000№3 Тиімді тәсілмен орында:(4+25)+(35+6)=70(25+14)-(5+16)= 50Жетекші сұрақтар қойып сабақтың тақырыбын ашып алу
Қима қағаздар
кубик
Түрлі түсті бағдаршам
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма
Жаңа сабаққа кіріспе.Жаңа сабақ Бөлшектерді үтірден кейінгі цифрлар санын теңестіредіҮтір үтір астына келетіндей етіп бір бағанға жазуҮтірге мән бермей қосуды,азайтуды орындауШыққан қосындының ,айырманың мәніндегі үтірді үтірдің астына қою керекНатурал сандар сияқты ондық бөлшектерді де разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде көрсетуге боладыТапсырма: 34,683 17,23 49,00 14,25+ 8,564 — 8,341 —44,72 +45 43,247 8,889 4,28 59,25
Критерий: Қосылғыштарды баған түрінде жаза алады. Дескриптор:
- Ондық бөлшектеді ажыратады -1 балл
- Үтірден кейінгі цифрларды теңестіреді -1 балл
- Аттас зарядтар бойынша қосуды, азайту орындайды -1балл
Деңгейлік тапсырма саралау 4 тапсырма (1 деңгейдегі оқушы 3 тапсырманы орындайды, 2деңгейдегі оқушы таңдаған 2 тапсырмасын орындайды, 3 деңгейдегі оқушы таңдаған 1) тапсырмасын орындайды 1. Өрнектерді ықшамдау 0,3х+1,6х-0,5 =1,9х-0,5 1 балл 2. Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырып алып есепте: 5 17 -3,52+ 4 2 балл 20 5 5,85-3,52+0,8=3,13 3. Теңдеуді шешіңдер: 3,557+х = 4 2 3,557+х=8 х=8-3,557 3 баллКері байланыс: «Екі жұлдыз ,бір тілек» стратегиясы бойынша іске асадыСергіту сәті: Екі оқушы жұптасып дене қимылдары арқылы геометриялық фигуралар көрсетеді
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма № 6 қосымша тапсырма Астана қаласындағы құндылықтар жайлы мәлімет
Бағалау парақшасы
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыАлдын ала топқа біріктіруді жоспарлау. Қосымша күрделі тапсырмалар дайындау. Сабақта жоғары деңгейлі ашық сұрақтарды қолдануБағалау парақшасына сүйену.Жұптық жұмыста өзара бағалау. Жеке жұмыс жасағанда өзара бағалау. Сергіту сәтінде сұрақтар арқылы дене қимылы жаттығуын жасату. АКТ— ныуақытымен пайдалану. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылғанОқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіСабақта саралау дұрыс жүргізілдіСабақтың уақыттың кезеңдері сақталдыСабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқЖалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?