Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.4С Микробиология және биотехнология. |
Мектеп: Сафуан Шаймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Балабекова Клара Тилабековна |
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу шаралары |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.3.1 Қарапайымдылар ,бақтериялар,саңырауқұлақтар,вирустармен туындайтын аурулардың ерекшеліктерімен алдын алу шараларын сипаттау |
Сабақтың мақсаты |
Жұқпалы аурулардың түрлерін, жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін және олардың алдын алу шараларын сипаттайды. |
Бағалау критерийі |
Жұқпалы аурулардың түрлерін және олардың алдын алу шараларын сипаттайды. |
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминология :лейшманиоз, тырысқақ, герпес, амеба дизентериясы, фитофтороз деген терминдерге анықтамасын айта алады. |
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік Ел. Жалпы ұлттық идеясының құндылықтары. Зайырлы қоғам руханият денсаулық сақтау жүйесін дамытудың ең маңызды шарттарының бірі-салауатты өмір салтын дұрыс ұстауға тәрбиелеу |
Пәнаралық байланыс |
География, физиология |
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
7.4.3.1.бактериялардың әртүрлі пішіндерін сипаттайды |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс-тар |
Сабақтың басы3 мин
1 мин
|
Психологиялық ахуал. «Алақан жылуы »Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамытуНұсқаулық: оқушылар шеңбер болып тұрады. «Бүгінгі сабақта не алғыңыз, көргіңіз келеді?»-сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу.Бастапқы оқушы жанындағы көршінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. Тренинг аяқталғаннан кейін, оқушылар дөңгеленіп, қолдарын ұстайды. Топтарға бөлу. Жұқпалы аурулар суреттері бойынша бөліну. Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырағанда, белгілі ауруға байланысты вирустар суреттері шығады.
1-сурет. Лейшмания 2-сурет. Тырысқақ вирусы 3-сурет. Амеба 4-сурет. Таяқша тәрізді бактерия
5-сурет. Герпес вирусы Миға шабуыл. Топтағы таратылыған сурет көру арқылы сабақтың тақырыбын анықтап, сабақтың мақсатын өздері қояды.1.Осы вирус адам ағзасын қалай зақымдайды?2. Қандай елдерде көп таралған?
|
Тренинг «Аялы жылуы »
Қима қағаздар
|
Сабақтың ортасы
8 мин
10 мин
5 мин
|
Мәтінмен жұмыс. Оқулықтағы берілген мәтінмен танысу. Топтан бір оқушы карточканы алады, сол карточкада жұқпалы аурудың бір түрі жазылып тұрады (лейшманиоз, герпес, тырысқақ, амеба дизентерия). Талдаған ауруды топ ішінде талқылап, басқа топтарға спикерлерді жіберіп, ақпаратпен алмасады. ҚБ «3 қол шапалақ»Бағалау критерийі:
Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу шараларын біледі.
Жұқпалы ауруларды және олардың алдын алу шараларын ажырата алады.
Дескриптор:
Оқушылар мәтінмен жұмыс істей алады.
Талдаған ауруды топ ішінде талқылап, басқа топтарға алынған мәліметтерді жеткізе алады.
Кері байланыс: жұқпалы аурулар қаупін барынша азайту үшін қандай шараларды жүзеге асыру керек екенін ұсыныңдар.Жеке жұмыс: әр оқушыға таратпа тарату. Тапсырма: кестедегі бос орындарды толтыру. Бейне таспадан аурулардың түрлерін және олардың алдын алу жолдарын көреді оқулықтан және бейнетаспадан алған білімдері арқылы кестені толтырады
Бағалау критерийі:
Жұқпалы аурулардың түрлерін ажыратады
Дескриптор:
Жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін бір-бірімен сәйкестендіреді
Кері байланыс: Жұппен жұмыс(бір-бірін тексереді).Тапсырма Осы тапсырманы «Үндемес!» әдісімен орындаймыз.Сіздің топтың екі қалаған екі оқушысына бүгінгі сабақтың негіз-гі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар.Конверттен бір сөзді бір рет алу. Сөздің өзін атамай түсіндіру.Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесін таңдайды және қалғандарына түсіндіреді.(конверттің ішінде осындай сөздер:лейшманиоз,тырысқық,герпес)Бағалау критерийі:
Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу шараларын ұсына алады.
Дескриптор :
Жұқпалы аурулардың түрлерін біледі.
Жұқпалы аурулардың ерекшеліктерін және олардың алдын алу шараларын қолдана алады.
Ширату жаттығуЭлективті тест өткізу. (слайд)Алдын ала таратылған А,Ә,Б,В әріптері жазылған. Сары, көк, қызыл, жасыл стикерлерді көтеру арқылы жауап беріңіздер. Әр бір сұраққа жауап беруге 20 секунд. 1. Адамды тері ауруына ұшыратын талшықтылар тобының өкілі А)ЛейшманияӘ)ГерпесБ)Амеба дизентериясыВ)Күл 2. Адам мен жануарлардың ішегінде тіршілік етіп, ішектің сілемецлі қабықшасын зақымдайтын бір жасушалы қарапайым жәндікА)АмебаӘ)ГерпесБ)ЛейшманияВ)Дизентерия амебасы3. герпес аурудың қоздырушысына не жатадыА)ҚарапайымдарӘ)Таяқша тәрізді бактерияБ)Герпес вирусыВ)Лейшмания4. Өте қауіпті жұқпалы ауру, ащы ішектің зақымдалуымен, су-тұз алмасуының бұзылуымен және жалпы итнтоксикациямен сипатталадыА)Герпес вирусыӘ)ТырысқақБ)ЛейшманияВ)Фиторфтороз5. Күл ауруының қоздырушысыА)ҚарапайымдарӘ)Таяқша тәрізді БактерияБ)Герпес вирусыВ)СаңырауқұлақтарТест жауаптары 1) а 2)в 3)б 4)ә 5)ә |
Джигсо әдісі
А4 қағазы, маркер-лер
Қағаз қималары
Конвертсөздер
стикерлер
|
Сабақтың соңы4 мин |
РефлексияБүгінгі сабақтан не түйдім ……….Қай сұрақты қайта қарастыруым қажет………… |
Слаид |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|