Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.1А. Натурал сандар және нөл. |
Мектеп: |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Арифметикалық амалдардың қасиеттері. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.3** бөлшек сандармен өрнектердің мәнін тиімді есептеуде арифметикалық амалдар қасиетін қолдану |
Сабақ мақсаттары |
Көптаңбалы сандармен өрнектердің мәнін тиімді есептеуде арифметикалық амалдар қасиетін қолдану |
Жетістік критерийлері |
Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу;Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану. |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар — есептеулерде натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолдануды тұжырымдай алады;Пәндік лексика және терминология — арифметикалық амалдардың қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік және үлестірілімділік);Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер — есептеуді тиімді тәсілмен орындау;— көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолдану арқылы …;— қосындыны (айырманы) санға көбейтуді орындау үшін … |
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.Бірлескен ортада жұмыс жасау.Дағдыландыру құндылықтарын жүзеге асыру үшін / жұппен және топтық жұмыс түрлері. |
Пәнаралық байланыстар |
Физика |
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаны қолдану |
Бастапқы білім |
Арифметикалық амал, натурал сандармен жұмыс жасай білу. Сандық және әріптік дағдылармен жұмысты қалыптастыру. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі(2 мин) |
І. Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды орнату. «Сигналдық карточка» стратегиясы—Сабақтың басында оқушылардың көңіл-күйлері қандай жағдайда екенін бақылап көрейік. Сіздердің үстелдеріңізде үш түрлі-түсті карточкалар жатыр.Қызыл – мұңды, ештеңе қолымнан келмейді;Сары – қобалжудамын, менің ойымша қолымнан келмейтін сияқты ;Жасыл – менің көңіл күйім керемет, менің қолымнан барлығы келеді.—Қазіргі кездегі көңіл-күйіңізге байланысты карточканы көрсетсеңіз. |
ПрезентацияСлайд 1 |
Топқа бөлу(4 мин) |
ІІ.Тақтада арифметикалық амалдардың қасиеттерді жазылған кесте ілініп тұрады.Оқушыларға өрнек жазылған қағаз таратылады. Әр оқушы мысалды орындап , қай қасиетті қолданды , соның астына іледі. а+в =в+а ауыстырымдылық(а+в)+с=а+(в+с) терімділік(а·в)·с=а· (в·с) терімділік(а+в)·с=а·с+в·с үлестірімділік |
Карточка №1«Топқа бөлу» |
Сабақ тақырыбын анықтау (2 мин) |
ІІІ.Сабақ тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері.Сабақтың мақсаты: Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу;Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану.
|
Презентация Слайд 2 |
Топтық жұмыс(8 мин) |
ІҮ.Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Постер» стратегиясын қолдану (топтық жұмыс)Оқушылар өз топтарында тапсырмаларды орындайды:. екі есеп құрастырып басқа топтарға ұсынады. 2.Арифметикалық қасиеттерді қолдана отырып есептерді шешу. 1 топ – көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 2 топ – көбейтудің және қосудың терімділік қасиеті, 3 топ – көбейтудің үлестірілімділік қасиеті. |
А3 Парақтары, түсті маркерлер |
ҚорытындыЖұппен жұмыс(10 мин) |
Ү.Материалды бекіту мақсатында оқушыларға деңгейлік тапсырмалар ұсынылады:Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолдана отырып, өрнектерді ықшамда.1-топ:1)4а+36а-8a+3a, егер a=6;2)52b-7b-6b+b, егер b=25;2-топ:3)14m+m+17m-9m , егер m=30;4)31n+5n-n+19n , егер n=20;3-топ:5)2x+6+9x+8+x, егер x=4;6)15+3y+y+4+5y, егер y=7.Бағалау критерийлері:
Үлестірімділік қасиеттерін дұрыс қолданады;
Өрнекті ықшамдайды;
Өрнектің мәнін дұрыс табады.
Кілт арқылы тексеру (слайд 4)
а(4+36-8+3) =ах35=35а35а=35х6=210;
b (52-7-6+1)= b х40=40 b
40 b =40х25 =1000;
m(14+1+17-9) = mх23= 23 m
23 m=23х30=690
n(31+5-1+19)= n х54= 54n54n=54х20=1080
(2х+9х+х)+(6+8) =х(2+9+1)+14=12х+14
12х+14=12х4+14=62
(3y+y+5y)+(15+4) = y(3+1+5)+19=9y+19
9х7+19=82 |
Презентация слайд 3Дифферен-циация
Презентация Слайд 4
|
Формативтік бағалау(10 мин) |
|
ФО1 |
Reflection(3 мин) |
РЕФЛЕКСИЯ
Есіме түсірдім……………………………………………………….
Қиындықтар туындады……………………………………………………
Білгім келеді……………………………………………….
Тиімді болды …………………………………………………………
Үйренгім келеді …………………………………………………………
|
Презентация слайд 5 |
Homework1 мин |
Карточка бойынша тапсырманы орындау
Орындалатын амалдардың ретін көрсетіңіз:
88+(72:9-24:12);
45·2-84:(10+2).
Ретін анықтап, есептеніз:
77:11-20:5+(100-99)·2;
(15·3-10):7+20·9.
Үйге: 1 бөлім 39 бет №152 аяқтау
|
Карточка №2 |