Геометриялық пішіндер, дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш

0
Оқу іс — әрекетінің технологиялық картасы
Топ: Ортаңғы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМҰҚ.
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш.
Мақсаты: геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Көрнекілік: Геометриялық пішіндер, суреттері мен карточкалар.
Әдіс — тәсілдері: мнемотаблица, дьенеш технологиясы.
Сөздік жұмыс: дөңгелек, үшбұыш, төртбұрыш,
Үштілділік компонент: пішін — фигура, дөңгелек — круг, үшбұрыш – триугольник, төртбұрыш — квадрат.

Мотивациялық — қозғаушылық
Балаларға шеңбер болып тұруға ұсынылады. Қараңдаршы балалар, айналамыз қандай тамаша! Осы бөлмеге шуағын төгіп, нұр беріп тұрған күнге қарайықшы.
Амансың ба, алтын күн!
Амансың ба, жер — ана!

Ұйымдастырушылық — ізденушілік
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Күзде күн қандай болады?
Не жауады?
Күн салқын болып жел тұрғанда жапырақтар не істейді?
Жапырақтардың түсі қандай?
Осы түстерді ажырата отырып, бүгінгі оқу іс — әрекетінде бүгін біздер геометриялық пішіндермен танысамыз. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.
Мынау үшбұрыш.
Түсі қандай?
Үшбұрыштың неше бұрышы бар
Мынау балалар қандай пішін?
Дұрыс айтасыңдар балалар. Мынау төртбұрыш
Түсі қандай?
Мынау қай пішін түрі?
Дөңгелектің түсі қандай
Дұрыс айтасыңдар балалар.
Балалар менің қолымдағы карточкалардағы түстерді алып орталықтарға бөлінеміз.
Әдебиет орталығының жұмыс әрекеті:
Тақпақты мнемотаблица арқылы жаттаймыз.
Төртбұрышты қолданып,
Үшбұрыш қолданып
Көрпешені жасаймын
Әдемісін ішінен
Қуыршаққа сыйлаймын.
Құрастыру орталығының жұмыс әрекеті: Дьенеш технологиясы арқылы үй құрастыру.
Бейнелеу орталығының жұмыс әрекеті:
ДО: Жоғалған пішінді тап
Шарты: Бос орынға тиісті пішінді сал
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш жүктеу

Дереккөз: http://bilimdiler.kz/