Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Қазақ халқының қалыптасуы |
Мектеп: Топар жалпы білім беретін мектебі КММ |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жетпис Армангуль |
Күн:Сынып: 6 |
Қатысқандар: Қатыспағандар:- |
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуы |
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.1.3 ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау |
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайдыКөпшілігі: қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін реттілігін сақтай отырып,сәйкестендіредіКейбірі: Ұлы Дала мұрагері –қазақ халқының қалыптасуына 4 жолды өлең шығарады |
Тарихи концепт |
Өзгерім мен сабақтастық |
Бағалау критерийі |
Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтайды; |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылардың оқылым, ,айтылым, дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін тәсілі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды, алған ақпараттарын жазып түсіреді..
Жұмыс парағымен талдауға арналған сұрақтар арқылы тыңдалым,жазылым дағдысын дамытады.
Оқулықтан кезеңдерді анықтайды, постерге жазады (жазылым дағдысы).
|
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология.
Алаш
Қазақ
|
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерТалқылауға: Қазақ халқының негізін құраған тайпалар туралы не білеміз?қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтаңыздар |
Құндылыққа баулу |
Қазақстандық патриотизм және және азаматтық жауапкершілік |
Пәнаралық байланыс |
География |
Алдыңғы білім |
5-сыныптағы білімдері |
Сабақ барысы |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Саралау |
Сабақтың басы(10 минут) |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) «Отырып тұру» ширату жаттығуы.Үй тапсырмасы. «Сұрақ-жауап» әдісі ?????Қазақстан туралы мәлімет қалдырған саяхатшыларды атаңыз.Көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекешелігін атаңыз. |
Оқушылар амандасады, түгенделеді.Ширату жаттығуына қатысады. |
Мадақтау
|
Оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды
|
Сабақтың ортасы(20-25 минут)
15 мин
1 мин
9 мин
|
Сабақтың тақырыбы;Қазақ халқының қалыптасу процесінің аяқталуыСабақ мақсаты: ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтауМ. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын нақтылап, жариялайды.БББ кестесі тарытылады
Мұғалім тақырыпқа қысқаша шолу жасайды?????Негізгі үш нәсілді атаңызСақтар дегеніміз кімдер?Қай жерлерде мекен еткен?Түркі тайпалары туралы не білеміз?
1.Тапсырма Т. «ДЖИГСО» әдісі. 1 топ-Ғұндар,Үйсіндер мен Қаңлылар2 топ-Түркілер және қағанаттар3 топ-Арғы қазақтар4 топ-Алаш қауымдастығы
«Карусель» жасалған постерлер топ арасында ауыстырылып, талқыланады.
2.Тапсырма Д. «Тест» әдісі 10 сұрақКритерий10-8 дұрыс жауап- өте жақсы7-5 дұрыс жауап-жақсы4-1 дұрыс жауап-қанағаттанарлық
3.Тапсырма Ж. «Сәйкестендір». Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларын кезеңімен сәйкестендіреді
Жауабы: Дискриптор Ежелгі және орта ғасырлар тарихының оқиғаларының -1 кезеңін сәйкестендіреді-2 кезеңін сәйкестендіреді-3 кезеңін сәйкестендіреді-4 кезеңін сәйкестендіреді
3.Тапсырма Д. «4 жолды өлең» Тақырыбы: «Ұлы Дала мұрагері»
|
Оқушылар сабақ мақсатын анықтайды
БББ кестесінің 2 бағанын толтырады.
Сұрақтарға жауап береді
Оқулықпен жұмыс жасайды
Мәселені топта талқылайды
Постерді шартты белгілер арқылы бағалайды
Дұрыс жауап кодтары тақтаға шығарылады
Жұптық жұмыс жасайды
Өлең жолдарын ұйқастыра отырып өлең жазады
|
«Екі жұлдыз бір тілек»
Өзін-өзі бағалау
Өзара бағалайды.
Мадақтау
|
Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді
Қабілеттері біркелкі оқушылар әр топқа сараланады
Оқушылар деңгейіне қарай жауап береді, уақыт тиімділігі
Орындау уақыты әр түрлі болған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі
Тапсырма А деңгейінде
|
Сабақтың соңы:(5 минут) |
Рефлексия.БББҮй тапсырмасы: «Қазақ» сөзінің мағынасын зерттеу. Мұғалім оқушы деңгейіне қарай тапсырма береді1.Дерек жинау2. Презентация дайындау3.Видео ролик дайындау |
БББ кестесінің 3 бағанын толтырады |
|
Үй тапсырмасы оқушылардың қабілетіне қарай үш деңгейде беріледі
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек? |