Қазақша Ашық сабақ: Информатика | Ақпарат және информатика (5 сынып)
Закирова Мадина Пайзуллаевна
№244 Ы.Жақаев атындағы орта мектептің
математика және информатика пәндерінің І санатты мұғалімі
Ашық сабақ мақсаты:
Ашық сабақ білімділігі: Оқушыларға «ақпарат» терминімен, ақпарат тасығыштар, ақпарат түрлері, адам ақпаратты қабылдауы жайлы түсіндіру;
Ашық сабақ тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге, шапшандыққа тәрбиелеу:
Ашық сабақ дамытушылығы: Оқушылардың логикалық қабылеттерін, есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Ашық сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, оқулық, практикум.
Ашық сабақтың өту барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үйге берілген тапсырманы тексеру .
3. Жаңа тақырыпты түсіндіру
4. Тапсырмаларды орындау
5. Ашық сабақты бекіту
6. Үйге тапсырма
Өткен материалды қайталау:
1. Егер компьютер сендердің сұраныстарыңа жауап бермесе, не істейсіңдер?
А) Мұғалімді шақырамыз
Б) Ақауды өз бетіммен жоямын
С) Компьютерді электр желісінен ағытамын
Д) Сыныптасымнан көмек сұраймын
2. Компьютерде үздіксіз жұмыс істеу … аспауы керек?
А) 6 сағаттан
Б) 45 минуттан
С) 2 сағаттан
Д) 15 минуттан
3. Көзден экранға дейінгі қашықтық қанша болу керек?
А) 10-15см
Б) 20-30см
С) 40-50см
Д) 55-65см
4. Мұғалімнің рұқсатынсыз компьютерге флешкалар мен дискілерді қосуға болмайтын себептерді көрсетіңдер?
А) Мектеп компьютерінен керегі жоқ ақпаратты көшіріп алуы мүмкін
Б) Компьютерді вируспен зақымдау қаупі бар
С) Компьютердің ажыратқыштарын жиі қолданғаннан олар бұзылуы мүмкін
Д) Компьютерге коп ақпарат тасығыш қосуға болмайды.
5. Компьютердегі жұмысты аяқтаған оқушы не істеу керек?
А) Мұғалімнің нұсқауы бойынша жұмысты аяқтап, жұмыс орнын ретке келтіру
Б) Компьютерді ажырату батырмасын басу
С) Тұрып, кабинеттен шығу
Д) Бөлмені ылғалдап сүртіп шығу және желдету
Жаңа түсініктер:
Ақпарат
Ақпарат» термині латынның түсіндіру, баяндау мәлімет деген ұғымдарды білдіретін «іпforтаtіо» сөзінен шыққан. Ақпарат, бұл — айналадағы дүние туралы анықталмағанды (белгісізді) анықтайтын мәліметтер. Олар сақтау, түрлендіру, беру және пайдалану объектісі болып табылады.
Информатика — ақпарат алу, жіберу, өңдеу, сақтау, ұсыну процестерін зерттеумен, қоғам өмірінің барлық саласына ақпараттық техника мен технология жасау, ендіру және тиімді пайдалану мәселелерін шешумен шұғылданатын ғылыми техникалық іс-әрекет саласы, ғылыми-техникалық прогрестің басты бағыттарының бірі.
Адам ақпаратты сезім мүшелері арқылы қабылдайды
Ақпаратты бейнелеу
Бейнелеу тәсілдері бойынша ақпарат түрлері
Информатика:
— ақпарат жинау, сақтау, жіберу, өңдеу және беру әдістері мен құралдарын зерттеумен байланысты – техникалық;
— ақпараттың мәнін сипаттау тәсілін анықтайтын, оның сипаттау тілдерін зерттейтін – семантикалық;
— ақпаратты кодтау әдістерін сипаттайтын – прагматикалық;
— ғылыми-ақпараттық іс-әрекеттің кейбір түрлерін, оның ішінде
индекстеуді, автоматты реферлеуді, машиналық аударманы формальдау
және автоматтандыру мәселелерін шешумен байланысты
синтактикалық мәселелер топтарын зерттейді.
Информатика сөзі 60 жылдардың басында француз тілінде (іпformаtіon – ақпарат және automatigue – автоматика) ақпартты автоматты түрде өңдеуді белгілеу үшін пайдаланылды.
Ғылым ретінде информатиканың құрылымына келесі салалар кіреді
1. алгоритмдік;
2. программалық;
3. техникалық.
Информатика сегіз негізгі әрекеттер бағытын қамтитын ғылыми -техникалық пәндердің кешені болып табылады.
Тапсырма. Біздің ақпаратты түрлі арналардан алатынымызды ескере отырып, үлгідегі кестені толтырыңдар.
№ Зат Қасиеті Арна Мүше
1 Қоңыраулы сағат Шылдыр Есту Құлақ
Ашық сабақты бекіту сұрақтары:
1. «Ақпарат термині туралы жаңадан не білдіңдер?
2. Сендерге қандай ақпарат тасығыштар белгілі?
3. Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері арқылы қабылдайды?
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: Оқулықтан 1-бөлімді оқу.