Алуан түрлі ғаламшарлар 2 сынып, жаратылыстану пәні
Тақырыбы: Алуан түрлі ғаламшарлар 2 сынып, жаратылыстану пәні
Бағыты: Жаратылыстану Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 2 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жаңартылған білім мазмұны бойынша жаратылыстану пәнінен 2-сыныпқа құрылғанлған.Жоспарда ұзақ мерзімді жоспардың «Жер және ғарыш» бөлімі басшылыққа алынған.Осы сабақта қол жеткізілетін мақсаттар,бағалау критерийлері, тілдік мақсаттар, құндылықтар, ресурстар жоспарланған.Сабақ барысында сабақ кезеңдері мен сабақтағы іс-әрекеттер егізге алынған.
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп. «Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской орта мектебі» мемлекеттік мекемесіПән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жопар бөлімі:Жер және ғарышКүні:06/03Сынып:2 «А»Мұғалім: Абилова Айжан Азирхановна | |
Сабақ тақырыбы: | Алуан түрлі ғаламшарлар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.4.2.2-Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар үшін: Ғаламшарларды 2 топқа бөле алады |
Бірқатар оқушылар үшін:Ғаламшарларға сипаттама бере алады | |
Кейбір оқушылар үшін:Ғаламшарларды салыстыра алады | |
Бағалау критерийлері | Ғаламшарларды 2 топқа бөле аладыҒаламшарларға сипаттама бере аладыҒаламшарларды салыстыра алады |
Тілдік мақсаттар | Жұлдыз,ғаламшарлар атаулары,күн жүйесі |
Құндылықтарды дарыту | Ғылымды зерттеуге деген қызығушылықтарын арттыру |
Пәнаралық байланыстар | Музыка |
АКТ қолдану дағдырлары | Білім лендтен «Күн жүйесі» туралы бейне фильм |
Бастапқы білім | Ғаламшарлардың орналасу реті |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жопарланған іс-әрекет | ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Психологиялық дайындықБүгін біз сендермен ғарыш әлеміне саяхатқа шығамыз.Саяхатқа шығу үшін бізге не қажет? Ендеше біз ғарыш айлағына барайық ол қалай аталады?Ол қай облыста орналасқан ?Ендеше скафандрамызды киіп,борт инженерін сайлап ғарышқа аттанайық.-бірінші үй жұмысын тексеріп алайық | Зымыран макеттері |
Сабақтың ортасы 30минут | Викториналық сұрақтар қоямын.
-жақсы балалар, өткен сабақта біраз мағлұмат алған екенсіңдер?-Енді алдарындағы ғаламшарларды күннен ретімен орналастырыңдар?-Тақтаға қарап тексерейік .-Ғаламшар бір-біріне ұқсай ма,назар аударайықшы.Жоқ екен.Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Алуан түрлі ғаламшарлар» деп аталады.Мақсатымыз — Күн жүйесіндегі ғаламшарларды салыстыру.— Ендеше, ғаламшарлар туралы бейнефильмді мұқият зер салып тыңдайық, ол— біздің жұмыс жасауымызға қажет болады.-Әлі де білімімізді толықтыру үшін кітапханаға, галереяға, ЭКСПО-ға саяхат жасайық.-Алдымыза жатқан ғаламшарлардың суреттеріне мұқият зер салайық.-Қарап болдық,енді ғаламшарларды екі топқа бөлейік.Күнге жақын 4 ғаламшарды бөлек ,қалған төртеуін бөлек қояйық . Күнге жақын ғаламшарларды «Жер тобы ғаламшарлары» деп аталады, ал соңғы төртеуін «Алып ғаламшарлар» деп аталады. 1топ: « Жер тобы және алып ғаламшарларына» бөліп желімдейді.Қалғандары жұмыс дәптерлерінде орындайды. Бір оқушы шығып қорғайды.Сергіту сәті «Көңілді күн»2- топ: « Жер тобы ғаламшары мен алып ғаламшарларды салыстырады.( жұмыстарын қорғайды)Оқушылар бағдаршам арқылы бағалайды3-топ: «Ғаламшарларды сипаттамаларымен қосады.»(қорғайды, бағалайды) |
Викториналық сұрақтар
Ғаламшарлар фотолары Күн жүйесі: https://www.youtube.c om/watch?v=HRmMe5 NuBpA Желім,А3 қағаздары,фломастер Аспан әлеміне байланысты кітаптар, глобус, ғаламшарлар макеттері,күн жүйесінің макеттері жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы 5 минут | Алған білімдері бойынша жетістік критерийі арқылы өздерін бағалайды
-толық түсіндім -жартылай түсіндім -ештеңе түсінбедім Үйге тапсырма: «Алуан түрлі ғаламшарларға саяхатқа шыққандағы менің әсерім» атты эссе жазу. |
Жетістік критерийлері |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!