Пән: математика : |
Күні: |
Сынып: 4 |
Сабақтың тақырыбы: |
Сандардың нөмірленуі |
Сабақтың мақсаты: |
Үштаңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру |
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар қайталайды, жинақтайды, жеке қиындықтарды анықтап, оларды түзетеді |
Сабақтың түрі: Жаңа сабақСабақтың әдіс-тәсілі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлау, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. Көрнекіліктер: Оқулық, үлестірмелі парақшалар |
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды түгендеу, қызығушылықты ояту.Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.сыныпты топқа бөлу |
Оқушылар өз міндеттерін орындайды. «Әуенді тап» жаттығуы арқылы топқа бөлінеді. |
Жаңа сабақ кезеңдері«Білу»(Кім ? Не? Қандай ?Қалай? Қашан? Неліктен? сұрақтарына толық ақпарат берілуі керек ) |
Тіл және сөйлеу не үшін қажет?Ата — бабамыз бізге мұра етіп нені қалдырды?Пікірталас барысындағы оқушылардың жауабын тыңдау. |
Оқушылар жаңа мәліметтер біле отырып, өздерінің қосымша білгендерін айтады. |
«Түсіну»( Неге? Неліктен? Себебі ? Не үшін ? сұрақтарына оқушының берген жауаптарын тереңдету үшін қойылады) |
«Санда қанша бірлік (ондық,жүздік) бар?» ойыны: мұғалім үштаңбалы санды атайды, І,ІІ,ІІІ қатар кеспе қағаздар арқылы көрсетеді |
Жаңа мәліметпен танысады. |
«Талдау»(салыстыр,айырмашылығы неде,ұқсастығы неде, тақырыптың басты идеялары деген тапсырмалар болуы керек) |
№2 тапсырма, өрнектерді салыстыру |
Балалар өрнектерді салыстыру кезінде есептемей-ақ салыстыруға болатынын,өз ойларын айтып шығады. |
«Жинақтау»( қорытынды шығар, тапсырмалары оқушының негізгі идеяны толықтыруына мүмкіндік береді) |
№4.а)1)12*4=48 — 42)11*2=223)48+22=7012*4+11*2=70ә)1)45:3=15 Қайрат2)45-15=30 Марат 30 кг ауыр |
Әр топтан бір-бір бала есептің жауабын оқиды. |
«Қолдану »( оқулықпен жұмыс жүргізу барысында берілетін бекіту тапсырмалары) |
№5.124:2=62*6=372124+124*2=372124:2=62500-(124+106)=270 |
Жұптық жұмыс ретінде орындайды |
«Бағалау. Жоба қорғау»(Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? сияқты тапсырмалар өмірдегі жағдайларды шеше білуге бағытталып беріледі) |
№8 логикалық тапсырма бойынша дәптерде орындауға бағыттайды |
Сабақты қорытындылай отырып, сұрақтарға жауап береді. |
Рефлексия |
Бүгінгі сабақта не ұнады?Бүгінгі сабақта не ұтымды болды?Қандай ұсынысыңыз бар? |
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Бағалау |
Оқушылардың бағалау парағын салыстыра отырып, бағаланады. Бағаларын оқушыларға айтып отырып қояды. |
Топтар бір-бірін бағалайды. |
Үй тапсырмасы |
№6 |
Күнделіктеріне жазып алады. |
Қаралым саны: 7