Қалай дұрыс тамақтану керек
25.12.2018
21:35
0
1
”Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі”коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Пәні: ЖаратылыстануТақырыбы:„ Қалай дұрыс тамақтану керек?”
Бастауыш сынып мұғалімі: Б. Жакипова
Пәні: жаратылыстануМектеп: «Г. Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі» КММКүні: 23.11.2018жМұғалімнің аты-жөні:Сынып: 1 « »Қатысқаны:Б. ЖакиповаҚатыспағаны:Сабақ тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?Сабаққа негізделген оқу мақсаты1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтау 1.1.2.2 корсетілген экспериментті түсіндіру Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: адамның өсуі және дамуы үшін керек қажет тіліктерді анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі: адам ағзасының өсуі мен дамуы үшін пайдалы тағамдардың қолдануын біледі
Кейбір оқушылар: дұрыс тамақтану пирамидасын құрадыОйлау дағдыларының деңгейлері
Білу, түсінуБағалау критерийлері- адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді; - адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды; - адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді;- дұрыс тамақтану пирамидасын құрады;Тілдік мақсатПайдалы тағамдар, тамақтану пирамидасы
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1.Қандай азық- түліктің денсаулыққа пайдалы деп ойлайсыңдар?
2.Дұрыс тамақтану ережесін білесің бе?
3. Қазақтың ұлттық тағамдарының атын ата?.
4. Адамдар не үшін тамақтанады?Құндылықтарды дарытуОқушылардың бойына адамгершілік, Отансүйгіштік ,бір –бірімен жақсы қарым –қатынас жасау дағдыларын сіңіру .Пәнаралық байланысДүниетануАКТ қолдану дағдыларытамақтану пирамидасы салынған плакат;“бос” тамақтану пирамидасы бар парақтар;оқушылардың алдын ала дайындаған азық-түлік тізімі (бір күн бойы жеген тағамдары). Интернет-ресурстар:Қазақтың ұлттық тағамы туралы бейнефильм, мысалы, http://www.youtube.com/ watch?v=nZH30H-gq-I.Алдыңғы оқуТамақтану ережелеріСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстарБасы:
Психологиялық ахуалБала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өткенді пысықтау1-тапсырмаАдам өмірінің кезеңдерін өсу ретімен белгілеп (цифрмен) көрсетіңіз.
Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз2-тапсырмаКішкентай кезіңізден есіңізде қалған оқиғаны баяндап беріңіз3-тапсырмаБерілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз. Қ.Б: БасбармақСөзжұмбақ шешу арқылы топтардың атын анықтау.1 топ-көкөніс 2 топ-жеміс3 топ-пайдалы тағамдар
Барлық топ атауларын бір сөзбен қалай атауға болады(тамақ)«Болжау» стратегиясы Сабақтың тақырыбын болжау.-Балалар, қалай ойлайсыңдар, неліктен бүгінгі сабақта топтарымыз осылай аталады?Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Тексерілді : Ж. Сатенбаева - Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қалай дұрыс тамақтану керек?» Бүгін сендер дұрыс тамақтану жолдарын білетін боласыңдар, зиянды тағам түрлерімен танысасыңдар.
- Адам не үшін тамақтану керек деп ойлайсыңдар?
- Күніне неше рет тамақтану керек?
- Мөлшері қандай болу керек?
- Қай уақытта тамақтанған дұрыс?
- Әр халақтың ұлттық тағамдары болады.
- «Дұрыс тамақтану» дегенді қалай түсінесіңдер?
- Дұрыс тамақтану адамның денсаулығына пайдалы. Әрдайым уақытылы тамақтану керек. Артық тамақ жеу-денсаулыққа зиян. Асты асықпай, жақсылап шайнау қажет.
- Зерттейік.
- тапсырма Топтық жұмыс
- -Балалар, сендер қазір кішкентай ғалымдар болып, тамақтану пирамидасын құрастырасыңдар. Зерттеуді оқушылар топпен орындайды.Қорытынды жасайды, пирамидаға кіргізбеген тағамдарды атайды, себебін дәлелдейді.
- Оқулықпен жұмыс 36-37 бет. Оқушылар құраған пирамидаларын оқулықтағы Тамақтану пирамидасымен салыстырады
- Шеңбердегі азық-түлік.
- Дескриптор:
- Кері байланыс
(0)
Бұл жерде әлі ештеңе жоқ