Мектеп: №40 ЖОББМКүні: 06.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожахметова М.М |
Сынып: 5а сынып |
Қатысқаны: 12 |
Қатыспағаны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Біздің айналамыздағы ақпарат |
Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.1.1. Әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда алған білімін қолданады. Әртүрлі ақпараттармен жұмыс жасауңды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді; Кейбір оқушылар орындай алады: Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлеріне мысал келтіреді. Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады. |
Бағалау критерийі |
Ақпараттың әртүрлі формада берілуін анықтайды.Ақпарат түрлеріне мысалдар келтіреді. |
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология Ақпарат – информация – information Сан – число – number Мәтін – текст — text Графика – графика – graphics Дыбыс – звук – sound Бейне – изображения — image |
Құндылықтарға баулу |
қары-қатынас жасау қабілеті ;
өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғарғы жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады;
өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау.
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, музыка, бейнелеу өнері, ағылшын тілі |
Алдыңғы білім |
Оқушылар қауіпсіздік ережелерін, компьютердің құрылғыларын, қызметін біледі. Ақпарат туралы жалпы түсініктері бар. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріСабақтың басы |
Ресурстар |
Сабақтың басы
3 минут
5 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу; Сабаққа дайындығына көңіл бөлу.«Қар көшкіні» тренингін ұйымдастыру. Нұсқау: Әрбір оқушы өз есімінің алдына сын есімнің сұрағына жауап беретін сөз қосады. Мысалы: Ақылды АйшаҮй тапсырмасын тексеру.«Шатасқан» әдісі арқылы өткен бөлімдерге шолу жасау.Тақтада ілулі тұрған фотосуреттерді өз орнына қойып, анықтамасы мен үш тілдегі аудармаларын айту керек. Манитор Тышқан Пернетақта манитор мышка клавиатура manitor sincerity keyboard
Құлаққап Жүйелік блок наушник системный блок headphone system block
|
|
Сабақтың ортасы(27 минут) |
Жаңа білімді меңгеру.Интербелсенді тақтада бейнеролик көрсетіледі.Оқушылардан өз ойларын сұрай отырып жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Ендеше бүгінгі жаңа сабағымыз: «Біздің айналамыздағы ақпарат». Оқушыларға тақырыптарды жеке оқулықтан шолып қарап шығуға мүмкіндік беріледі. Біз ақпаратты аламыз? Сан Мәтін Графика Дыбыс
Көру – көз — глаза – eye : көзбен көру арқылыЕсту – құлақ – уши – ear : құлақпен есту арқылыДәм сезу – тіл – язык – language : Иіс сезу – нос – nose: мұрынмен иіс сезу арқылыСезу – руки – hand: қолмен ұстап сезіну арқылы
Өзкетілік
Бағалылық ТолықтылықТақырып тақтадағы слайд арқылы толықтырылады.
«Ойлан –жұптас — бөліс» әдісі.Суретке қарай отырып ақпарат түрлерін анықтаңыз.
Интербелсенді тақтадағы көрсетілген ақпараттарды қызметімен сәйкестендіріз.ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Әр жұп өздерін жеке бағалайды.
|
Тапсырмалар жазылған карточкалар
|
Сабақ соңы (5 минут) |
Қорытынды.Үй тапсырмасы.Оқушыларға үйге §9. Біздің айналамыздағы ақпарат тақырыбын оқу.Кері байланыс: «Желкенді кеме» әдісі
Егер сабақ саған ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя;
Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя;
Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.
|
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Деңгейлік саралап оқыту технологиясы – оқушылардың орындаған тапсырмалары, олардың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтауға мүмкіндік берді. Сабақ барысында оқушылардың қажеттіліктерін анықтау мақсатында оларды аралас топқа бөлдім. Сабақтың басында «Қар көшкіні» тренингі арқылы әр оқушы өз есімдерінің алдына сын есімнің сұрағына жауап беретін сөздері қосып айтып, «Шатасқан» әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу жасалып шатасқан фотосуреттерді үш тілде атауымен өз орнына қойды. Сабақтың соңына қарай«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы таратпа қағаздардағы суреттерге қарап тап- сырмаларды орындады.Мұғалім қажетті білімнің оқушы үшін қай жері қиын болғанын анықтап, қосымша тапсырмалар арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыруға жағдай жасады. |
Сабақ мақсаты мен оған қойылған бағалау критерийлері арқылы оқушылар бағаланды. Әр тапсырмаға дескрипторлар құрылып, сол бойынша оқушылар жұмыс жасап, өздерінің деңгейлерін біліп отырды. Шатасқан әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау кезінде мұғалім оқушыларды мадақтау арқылы бағалап, жаңа сабаққа байланысты оқушылардың қажеттіліктерін анықтау үшін интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсетіліп кері байланыс жасады. Қажеттілікті анықтағаннан кейін соған сәйкес берілген деңгейлік тапсырмаларды «Бас бармақ» арқылы оқушылар өздерін бағалап отырды, Сабақтың соңғы кезеңінде берілген тапсырмаға оқушылар қол шапалақтау арқылы бағалайды. Сабақты қорытындылай келе «Желкенді кеме» стратегиясында қолдарына ақ қағаз алып, кеменің суретін салып, сызба бойынша өздерінің сабақ барысындағы алған білімі мен көңіл күйін жазады. |
Оқу кабинетінің санитарлық тазалығын қадағалап, қауіпсіздік техникасы сақталды. |
Сабақ бойынша рефлексия |
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Қаралым саны: 16