Қыс балабақшадағы ашық сабақтар

0

Тәрбиеші: Гүлжанат Ертайқызы Тулкина, Жұмыскер ауылы, Қазан ЖОББМ жанындағы шағын орталық 
Білім беру салалары: «Қатынас», «Таным», «Әлеуметтік орта»
Білім беру бөлімі: Айнала қоршаған орта
Сабақтың тақырыбы: «Қыс»
Сабақтың мақсаты: 
         1.Қыс мезгілі туралы түсініктерін қалыптасыру. Қысқы табиғат
ерекшеліктерін көре білуге үйрету.
         2.Балалардың ойлау қабілеттерін, тілдерін дамытып байланыстырып сөйлеуге үйрету.
         3.Табиғатты аялауға, әсемдікті көре білуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл:Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Көрнекіліктер: Қыс мезгілін бейнелеген суреттер, жасыл шырша, бейнелеу құралдары, аудио-жазба (боранның дыбысы)
Сабақтың барысы: 
1. Ұйымдастыру кезеңі.
А. Сәлемдесу
Ә. Жылы лебіздер білдіру:
— Амансыңдар ма, балалар! Мен сендермен бүгін кездескеніме өте қуаныштымын. Қане, бір-бірімізге қарап, әдемі күлкімізді сыйлайықшы!
— Балалар, менің қолымдағы ойыншық қалай аталады? Әрқайсымыздың осындай жұмсақ жүрегіміз бар. Бірақ ол үлкен емес. Әр адамың жүрегінің үлкендігі қолын жұмғандағы жұдырықтай. Қане, жүрегіміз қандай екен, көрейекші. Балалар, алақандарын жұмып, жұдырықтарына назар аударады.
— Балалар, осы жүректі бір-бірімізге сыйлай отырып тілек айтайық.
— Мен саған жақсылық тілеймін.
— Мен саған қуаныш тілеймін.
— Әдемі қыз бол
— Достарың көп болсын
— Батыр бол
— Әрқашанда күліп жүр
Ғажайып сәт. Енді балалар барлығымыз бір сәт көзімізді жұмайықшы (Боранның дыбысы естіледі)
— Ненің дыбысын естіп тұрсыңдар?
— Боран, жел, суық
— Бұл қай кезде болады?
— Қыста
— Енді міне қар жауып тұр жапалақтап, айнала аппақ қар
2.Негізгі кезең.
(Шырша әуені шығады,шебердің ортасында шырша тұрады)
-Балалар, мынау не?
— Шырша
— Балалар шыршаны қай кезде әсемдейміз?(сурет арқылы сұрақ-жауап)
— Жаңа жыл.
-Жаңа жыл қай кезде болады?
-Қыста.
-Қыста қандай өзгерістер болады, сендер не істейсіңдер?
— Күн суық болады, су қатып мұз болады, айнала аппақ қар, ойнаймыз, шаңғы тебеміз, аққала жасаймыз, Аяз атаны күтеміз
— Шыршамыз неге көңілсіз, оған не жетіспейді?
— Оны әсемдеу керек, оған ойыншық кертек
Ендеше балалар біз шыршаны әсемдейік.
Қазір біз үш орталыққа бөлінеміз. Әр орталықтың тапсырмасымен таныстырайын.
Бейнелеу орталығында: балалар ілетін картон, қағаздан жасалған ойыншықтарды түрлі-түсті бояуларға бояйды.
Манипулятивтік орталығында: балалар алдарында тұрған жасыл шыршаны әсемдейді. Ол үшін әр түрлі түске боялған макарон өнімдерін жіпке тізбектей отырып, шыршаға ілетін моншақ жасайды.
Зерттеу орталығында: балаларға қардың, судың, мұздың қасиеттерін эксперимент түрінде көрсету.
Ал, енді, балалар, кеуделеріндегі эмблема белгісімен орталықтарға бөлініп, жұмыстарымызды бастаймыз.
Сигнал арқылы балаларды жинау, бойларын сергіту.
Сергіту сәті:   Биік болып өсеміз,
                         Шыршамыздай жайқалып.
                         Табиғатты сүйеміз,
                         Денемізді тік ұстап
                         Билеп, билеп аламыз.
3. Қорытынды: 
Орталықтарда қандай жұмыс жасадық?
-Біз бейнелеу орталығында шыршаға ойыншықтарды түрлі-түске боядық.
-Біз зерттеу орталығында судың қасиеттерін зерттедік.
-Біз манипулятивтік орталығында шыршаға әр түрлі түстен моншақтар жасадық.
-Жақсы балалар күннің екінші жартысында орталықтармен ауысасыңдар.
-Енді балалар, жасаған ойыншықтарымызбен шыршаны әсемдейік. (Балаларды сүйсіндіру, мақтау)
Ойыншықтарың, моншақтарың, ұлпа қарларың қандай керемет!
-Балалар, мына қорапты бізге кім әкеді екен, Аяз Атамыз сендерге риза болып жіберген шығар. (Балаларға сыйлық бояма кітапшалар)
-Балалар, енді барлығымыз әсемделген, әдемі шыршамызға шеңберге тұрып «Шырша» әнін айтайық. Рахмет сендерге, балалар.

 

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!