Классиканы жақсы көретіндерге арналған — Қазақстан жаңалықтары
Рамалы шассилері, жарма көпірлері мен баяулатқыш берілісі – классика, нағыз жол таңдамайтын автомобиль қарапайым және сенімді схемамен құрастырылады. Барынша қарапайым, бірақ айналада ешкім жоқ, тіпті ұялы байланыс ұстамайтын кез келген түкпір жерден нық сенімділікпен өтіп кетуді қамтамасыз ететін мұндай автомобильдер қазіргі кезде сирек.
Нарық әртүрлі паркетинг пен кроссоверге толы, көпшілігінің тіпті толық жетегі де жоқ. Олардың иелерінің жолдың бар-жоқтығы туралы ойланбастан, тасжолдан бұрылуға, аң аулауға немесе табиғат аясына барып келуге қарапайым мүмкіндіктері жоқ.
Патриоттың биік клиренсі мен қысқа асылмасы жолсыз жерді батыл басып өтуге мүмкіндік береді
Бізге тестілеуге түскен Жаңартылған УАЗ Патриот – толығымен бұрынғыдай байырғы. Күй таңдамайтын және бұрыннан таныс «өтімді» автомобиль. Сәнді жабдықталмаған, бірақ сенімді. Патриот айтарлықтай жол таңдамайтын арсеналмен және шанақ геометриясымен жарақтандырылған, ол сыртқы пішінінің сақталуын уайымдамай, кез келген ну тоғайларға қарамай, алға ұмтылуға мүмкіндік береді. Мұның барлығы УАЗ жүргізушісіне қозғалыс бағыттарын таңдаудан шектелмеуге және жолсыз жерден сенімді басып өтуге мүмкіндік береді. Ең бастысы – «жөндеу» мекені бұл жауынгерден алыс.
Тура айтқанда – кезекті жаңарту патриоттың сырт келбетіне қандай да бір ерекшелік әкелген жоқ. Бұрыштарының бастары – қысқа және шыдамды, мұнда сәнді жаңа енгізулер мен ойлап табылған формалар жоқ. Патриот тексеруден өткен ескі дос сияқты мықты, түзу және тоқтаусыз, ал ол – жеке құндылық.
УАЗ-дың есіктері өзіне тән жеткілікті айқын сілтеп жабу арқылы жабылады, бірақ егер басқа жол таңдамайтын автомобильдерде ол харизма бөлігі болып есептелсе, онда Патриоттыкінәлау әділдік болмас еді. Жаңартылған УАЗ интерьерінің басты сапалары – қолайлылық және қаттылық.
Құралдар комбинациясы шегіне жеткізілсе ықшамды орындалған, шрифт пен ақ жарықбергіш көз қуантады, спидометр мен тахометр арасында бағыттық компьютер дисплейі орналасқан. Климатты басқару блогы – екі берік ұстайтын «бұрағыш» және нақты пиктограммалары бар бірнеше клавишалар.
Жаңартылған УАЗ интерьерінің басты сапалары – төзімділік пен қатаңдық
7-дюйм экраны бар мультимедиа жүйесі Android базасында жұмыс істейді, мұнда навигация, Wi-Fi ұстауы, жады картасы қарастырылған, ал штаттық динамикалары оңды дыбысталуды қамтамасыз етеді. Осының барлығын басқару үшін гаджетоман болудың қажеті жоқ – барлығы қарапайым және түсінікті. Музыканы басқару батырмалары круиз-бақылаушы сияқты рөл доңғалағына енгізілген. Бір кездері мұндай опциялар жинағын УАЗ-да елестету мүмкін емес болған! Тек бір бөлшекке мін тағуға болады – «апаттық» қосу батырмасы жанында орналасқан барлық батырма сияқты ақ түспен белгіленген, сондықтан көрінбейтін сияқты.
Рөлі шығым және көлбеу бұрышы бойынша реттеледі, креслоларын реттеу диапазондары денетұрпаттары әртүрлі адамдардың жайлы жайғасуы үшін жеткілікті. Отырғышы қаттырақ, бірақ ыңғайлы формасы бар. Сорма желдеткіш жүйесі қайта жасалған, ауа арналары төбесінен артқы бампердің көмкерілген астындағы шанақ қапталына ауыстырылған. Багаж бөлігінің пластик панельдеріне енді торлар ойып орнатылған. Жүргізуші мен жолаушылар үшін енді ыңғайлы тұтқалар қарастырылған. Патриоттың салонындағы жағымды ұсақ-түйектің ішінде – жүк салғышта 12 вольтты розетка, салқындатылатын бардачок, ал артқы жолаушылар үшін реттелетін дефлекторлары мен жеке желдеткіші бар климатты басқарудың өз блогы қарастырылған.
Артқы дивандағы жолаушылар желдетудің жылдамдығы мен бағытын реттей алады. Бұғаттауыштардың болуы – жолсыз жерде жүрудің күмәнсіз плюсы және Патриоттың басты көзірлерінің бірі
Патриоттың капотының астындағы көлемі 2,7 литр ZMZ PRO қозғалтқышы енді 150 л.с. ұлғайған. Жол таңдамайтын автомобильдің аспасы жаңартылғанда жаңа амортизаторлар мен екі жаймалы рессорлар есебінен анағұрлым жайлы болды, олардың қаттылығы 6% төмен, ал жаңа рөл демпфері рөлдегі дірілді төмендетеді. Одан басқа, автомобильге жақсартылған шу изоляциясы орнатылды: қанаттарының астында пластиктың орнына енді жұмсақ материя бар, мотор қалқаны мен есіктері жақсы изоляцияланған. Иә, одан УАЗ-дың іші Майбахтағыдай тыныш болмады (дегенмен оны күтпесек те), бірақ гравийка бойынша қозғалған кезде аркаларды тастардың соғуы енді соншалықты мазаламайды, ал Патриотты тиісінше «тебіну» керек болған жағдайда мотордың «гүрілдеуі» құлақты тұндырмайды.
ZMZ PRO қозғалтқышы жол таңдамайтын автомобильге көзге түсерліктей динамика қосты. Моторы төменгі айналымдарда жақсы тартатын болды – ол қалада ғана жақсы емес, одан шығуы үшін ауытқу қажет болатын батпаққа тізеден батқанда да жақсы. Газ педалінің реттелгені соншалық, тіпті Патриоттың сипатында ерекшелік пайда болды, газ сарқыны ағынды болды. Тест уақытында 16 литр бензин шығындалды – оны автомобильдің жүргізіліп сыналмауына байланысты есептен шығарамыз!
Қорабының иінтірегінің жүрістері қысқа болды, иінтірек енді бұлқынбайды және зыңылдамайды, қайта қосқан кезде темір сияқты сықырламайды. Luk жаңа ілінісінің арқасында ілініс педалі кез келген жеңіл автомобильдікі сияқты жұмыс істейді. Қалада бірден 80 см-ге бұрылу радиусының қысқарғаны қуантады. Оған алдыңғы көпірді – ашық бұрылыс қысқыларын, кіндік темірдің иілуінің басқа бұрышын, анағұрлым қатты рөл трапециясы мен демпферін өзгерту әсер етті.
Патриот жақсы жол аяқталған жерде кәдімгідей қайта өзгереді. Қайта өзгеретіні соншалық, топырақ жолдардың шұңқырлары, иірімдері мен басқа да «қуаныштары» туралы мазасызданбайсыз. Толығымен алғанда Өскеменде «тіркелуі» бар Ульянов жол таңдамайтын автомобилінің рөліне отырғанда жолдардың нашарлығы үшін қауіпті сезінбейсіз. Жүргізушіге электрондық ассистенттер: тартылыс күшін, бұрылыста тежегіш басуды бақылау, тежегішті басудың гидравликалық көмекшісі, үстіңгі қабаты борпылдақ жолдарда көтерілуге старт кезінде және тежегішті анағұрлым тиімді басу үшін OFF-ROAD режимі көмектеседі.
Жаңартылғаннан кейін Патриот қаттырақ болып қалды, бірақ оның орнына жүргізуші шексіз энергия сыйымдылығы мен бәріне қол жеткізу сезіміне ие болады – аспасы әртүрлі жылдамдықта жолда кездесетін кез келген шұңқырларды жетілдіреді.
Суретке түсіру үшін орын іздей жүріп, біз фотограф екеуіміз тасжолдан шығуды шештік. Содан кейін біз УАЗ-бен енді сәл ғана уақыттан кейін жарақаттарымызды санауға боларлықтай көрінген иірім жолдармен 80 км/сағат жылдамдықпен «адымдап» жүрдік. Бірақ әріптесіміз екеуіміз үшін барлығы салондағы смартфондардың, объективтің орнынан түсуімен және жеңіл теңселумен шектелді.
210 мм жолсаңылағы, артқы көпірді оқшаулағышы мен берілісті төмендеткіші бар Патриот бұрынғысынша, оны сатып алушы – кәсіби джиппер екенін қоспаған және ең күрделі жағдайларда запасымен жететін осындай жол таңдамайтын әлеуеті бар өтімді автомобиль болып қалады. Көптеген жағдайда артығымен жететін дәл сол запас Патриотты таңдаудың себептерінің бірі болуы мүмкін.
Патриот, УАЗ-дың басқа модельдерімен қатар Өскемендегі «АЗИЯ АВТО» зауытында жиналады
Оған қоса жайлы опциялар жинағымен бірге берілетін «жақтау, көпірлер, төмендеткіш» классикалық жинағы қазіргі кезде сирек кездеседі. Мұндай үйлесім әдетте премиум-класты жол таңдамайтын автомобильдерде кездеседі, ол мүлдем басқа баға лигасы екені түсінікті жағдай. Сондықтан, базалық жинақтаудағы бастапқы бағасы 5,7 млн және «топтағы» бағасы 7,95 млн. Патриот классикалық жол таңдамайтын автомобильдерге әуесқойлар үшін бірегей ұсыныс. Осындай өтімділігі, сыйымдылығы, мықты құрылымы мен жөндеуге жарамдылығы бар мұндай бюджеттегі автомобильден артық нарықта ештеңе таппайсыз. Одан басқа, Патриоттың Өскемендегі зауытта «тіркелуінің» арқасында оны сатып алушылар жеңілдікпен кредит беру бағдарламасын пайдалана алады.
Классикаға әуесқойлар үшін шешім айқын.
stan.kz