Баяндама.Рухани жаңғыру
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Баяндама.Рухани жаңғыру
Автор: Ешетова Молдир Сауытбековна
Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Тәрбие сағаты Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-01-24
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарға
САБАҚ: Қазақ тілі | МЕКТЕП:Мырзатай орта мектебі | ||
ТАҚЫРЫБЫ: 26-сабақ. Ф дыбысы | |||
КҮНІ:18.10. | МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:Ешетова М | ||
СЫНЫП: 3 | қатысқандар саны:22 | қатыспағандар саны: | |
ОҚУ | 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды | ||
МАҚСАТЫ: | анықтау; | ||
3.4.1.1 э, ф, в, ц əріптері бар сөздерді сауатты жазу; | |||
САБАҚТЫҢ | Барлық оқушылар жасай алады: | ||
МАҚСАТЫ: | • Ф əрпі бар сөздерді сауатты жаза алады. |
Бағалау критерилері:
— өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды | |
Анықтайды. | |
— э, ф, в, ц əріптері бар сөздерді сауатты жазады. |
Оқушылардың кейбірі жасай алады:Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
Алдыңғы | Ф дыбысы. | |
білімдер | ||
Жоспар | ||
Жоспарлан- | Жоспарланған іс-əрекет | Дереккөздер |
ған уақыт |
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)
2 минут | (Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». | Көңілді əуен | |||||||||||
Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту. | қосып қою | ||||||||||||
3 минут | (Ұ) Əріптерді тиісті орындарына қойып, жасырынған сөзді | Интерактивті | |||||||||||
оқу. Жасырынған сөз: футбол. | тақта | ||||||||||||
У | О | Б | Т | Ф | Л | ||||||||
Шыққан сөзге дыбыстық талдау жасатылады. Футбол ойыны туралы білетіндерін əңгімелейді.ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)
4 минут | 3. 2.4.1 (Ұ; Т; Қ) Мəтінді оқып, негізгі ойды анықтау. | Оқулық |
Ф дыбысы бар сөздерді табу. | ||
27-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің не туралы | ||
екені сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтатылады. Телфоннан | ||
басқа тағы қандай байланыс құралдарын білетіндері туралы | ||
əңгімелейді. Мəтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады. | ||
4 минут | (Т) Ұялы телефонды қалай пайдалану керектігі жөнінде | |
нұсқаулық дайындау. | Маркерлер | |
Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Алдын | ||
ала дайындалған нұсқаулық жазудың үлгілері көрсетіледі. | ||
Қоғамдық орындарда ұялы телефондарды пайдалану туралы | ||
талқылаулар жасап, алдын ала таратылған флипчарттарға | ||
нұсқаулық жазады. Жұмыстарын топта жариялап, іледі. | ||
2 минут | (Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу. | Стикерлер |
Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге | ||
жабыстыру. | ||
«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия | ||
жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар | ||
орындалған тапсырма мазмұнының ашылуын, безендірілуін | ||
ескере отырып, стикерлерге өз көзқарастарын жазып, | ||
постерлерге жабыстырады. | ||
1 минут | Ой сергек! | |
Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу. | ||
4 минут | (МК; Ө; Қ) Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді | Оқулық |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.