ка

Бір айнмалысы бар сызықтық теңдеулер

10.02.2019 21:39
0
3

6.3А бөлім: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуМектеп: А.Розибакиев намидики 153 мәктәп - гимназия Күні: «16».01.2019 жилМұғалімнің аты-жөніСаутова Бахтинур ДжамалдиновнаСынып: 6 а, г, дҚатнашқучи оқуғучилар:Қатнашмиған оқуғучилар:Дәрисниң мавзусиБир өзгәрмиси бар сизиқлиқ тәңлимиләрни йешиш. Һесап чиқиришОқуш мәхсәтлири6.2.2.2 Бир өзгәрмиси бар сизиқлиқ тәңлимиләрниң ениқлимисини билиш6.2.2.3 Бир өзгәрмиси бар сизиқлиқ тәңлимиләрни йешишДәрисниң мәхсәтлири Оқуғучилар:
  • Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини билиду;
  • Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини қоллиниду.
  • Баһалаш критерийлири Оқуғучи:
  • Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини ейталайду;
  • Тоғра санлиқ тәңликләрниң хусусийәтлирини қоллинишни билиду.
  • Тиллиқ мәхсәтОқуғучилар:
  • теңдеулердің қасиеттерін айта алады;
  • сызықты теңдеулердің коэффициенттерін нұсқай отырып, сызықты теңдеулерді сипаттайды;
  • теңдеулердің қасиеттерін қолдана отырып, теңдеулердің шешіміне түсінік береді;
  • ТЕРМИНОЛОГИЯ Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
  • теңдеу деп – құрамында мәнін табу қажет болатын айнымалысы бар теңдікті айтамыз.
  • теңдеудің түбірі деп ...;
  • теңдеуді шешу дегеніміз - ...;
  • сызықты теңдеу деп ...;
  • егер теңдеудің екі жағына бірдей санды қоссақ, онда ...;
  • егер теңдеудің екі жағын нөлден өзге бірдей санға көбейтсек, онда ...;
  • «х ... болсын»;
  • ... екенін біле отырып, теңдеуді құрамыз және шығарамыз;
  • ... белгілі болса, онда ... теңдеуін құрамыз;
  • теңдеуді шешіп, есептің жауабы болып табылатын айнымалының мәнін табамыз.
  • АКТ қоллинишДәсләпки билимАлгебралиқ ипадәДәрисниң беришиДәрис этаплириИш һәрикәтРесурсларДәрисниң бешиУюштуруш пәйти Өй тапшурмисини тәкшүрәшБилиш1) Теңдеу жазылған жолды таңдаңыз:
  • a) 48 – 4(5 – 2) = 36
  • b) 48 – 4(5 – х)
  • c) 48 – 4(х – 2) = 36
  • d) 48 – 4(5 – 2)
  • 2) –2х = 24 теңдеуінің қандай сан түбірі болады?
  • a) 1 b) –16 c) –12 d)12
  • 3) Төмендегі қай теңдеудің түбірі –2 саны болады? a) 3х – 4 = 12
  • b) х + 3 = 5
  • c) 5х + 2 = 8
  • d) 5 – х = 7
  • 4)Ұқсас мүшелерді жинастырыңыз: 3а + 2а + 4а – 7а
  • a)2а + 2 b)2 c)2а d)4а
  • 5)Теңдеулер мәндес пе?–2(х - 4) = 4 және 2(х - 4) = –4
  • a)жоқ
  • b)білмеймін
  • c)ия
  • d)басқа жауап
  • Дәрисниң оттурисиЧүшиниш вә тәһил ясашҚоллинишқелиплаштурғучи баһалаш Китап билән иш БаһалашДәрисниң ахири Өй тапшурмиси

    Рефлексия:

    Дифференциялаш –оқуғучиларға көпәрәк қандақ ярдәм берисиз? Қабилийәтлик балилар билән ишләштә қандақ ишлар атқурисиз? Баһалаш – оқуғучиларниң мавзуни қандақ чүшәнгәнлигини тәкшүрисиз? Тән сақлиқ вә техника бехәтәрлигини сақлаш
  • Дәрис бойичә рефлексияДәрис мәхсәтлири/Оқуш мәхсәтлири дурус қойилғанму? Оқуғучиларниң барлиғи мәхсәткә қол йәткүздиму? Йәткүзмисә, немә үчүн? Дәристә дифференция дурус жүргүзилдиму? Дәрис планида қандақ өзгиришләр болди, немә үчүн?Бу бөлүмни дәрис тоғрилиқ өз пикриңизни билдүрүш үчүн пайдилиниң. Өздәрисиңиз тоғрилиқ сол тәрәптә берилгән ссоалларға жавап бериң. Умумий баһаДәрисниң яхши өткән икки аспектиси (оқутуш тоғрилиқ, оқуш тоғрилиқ ойлиниң)?

    Дәрисни яхшилашта немә тәсир қилиду (оқутуш тоғрилиқ, оқуш тоғрилиқ ойлиниң)?Дәрис пәйтидә синип тоғрилиқ яки шәхсий оқуғучиларниң утуқлири/қийинчилиқлири тоғрилиқ немә билдим, келәси дәрисләрдә немигә көңүл бөлүш һажәт?

    Пікірлер
    (0)
    Бұл жерде әлі ештеңе жоқ
    Пікір қалдырыңыз
    Войдите, чтобы оставить комментарий