Жеміс дәруменнің көп екенін білемін.

0

Пәні: Әдебиеттік оқу Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Бөлім: Дені саудың – жаны сау Сабақтың тақырыбы: Жеміс дәруменнің көп екенін білемін. Сабақ оқыту мақсаттары 2.9. Түрлі дереккөздерден ақпарат алу. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, дерккөздермен жұмыс жасайды, жұптық, топтық жұмыстарда тапсырмалар орындайды, диалог құрастырады; Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды; Кейбір оқушылар: Ойын әсерлі жеткізеді; Құндылық Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкүндік беретін академиялық білім Пәнаралық байланыс Қазақ тілі Ишара Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;сары-көмек қажет түсінбедім; Жоспар Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) Ресурстар Басы

Ортасы

Сергіту сәті

Қызығушылықты ояту:Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау.Ой сергек: «Айна» ойыны:Ой қозғауЖемістердің адам денсаулығына пайдасы туралы ой бөлісу.Сабақтың тақырыбын болжату.Сабақтың мақсатын айту.Жетістік критерийін оқушылармен шығару.Түсіну.«Аурудың себебі» мәтіні тыңдалады.Мәтін бойынша қойылатын сұрақтар:1.Теңізшілер неліктен лимон жеуді әдетке айналдырды?2.Лимонның қандай пайдасы бар?3.Керқұлақ ауруы туралы естіп пе едің?4.Мәтін неліктен осылай аталған екен?Жетістік критериийі: сұрақтарға толық жауап бере алады.Қажетті мағұлмат.Бұл дерт адамның организімінде С витаминнінің, яғни аскорбин қышқылының жеткіліксіздігінен пайда болады. Көп адамдар цинганы қызыл иектің ауруы деп біледі, қызыл иектің қанағыштығы мен тістердің түсуі, негізінен, ауыр дерт белгілері болып табылады. Цингамен ауырған адамның тамаққа тәбеті болмайды, салмағы азаяды, әрқашанда шаршап және әлсіздікті сезіп тұрады. Ауру адамның аяғы ісінеді, іші өтеді, ентігу пайда болады, иммунитеті төмендейді. Цинга ауруының ұзақтығы бір

жетіден бірнеше айға дейін созылады.С витамині көкгөністерде, жеміс-жидектерде, қырыққабатта, көк пиязда, қызынақта, сарымсақта көп болады. С витамині температураның, жарықтың әсерінен тұрақсыз. Керқұлақты емдеу үшін аскорбин қышқылы тағайындалады. Оның дәрігердің кеңесімен 2-3 ай қабылдау керек. Сонымен қатар Р дәрумені қоса берілді. Өйткені ол аскорбин қышқылының белсенділігін арттырады және оның организімде жиналуына мүмкіндік береді. ОқылымӨлең шумақтарын оқу.АлмаТісің тиер-тиместен,Тырс етер де, жарылар.Шықпас мәңгі бір естен,Хош иісті дәмі бар. Мұзафар ӘлімбайҚарақатТеремін жазда қарақатҚарақат теру-рақат.Себетім қолда тоқыма,Мен-бір құс дәндер шоқыған. Мұзафар ӘлімбайӨрікӘкеледі бағымызға көріктіКөктем шыға гүлдегені өріктің.Аппақ гүлдер жауып өткен ақ қардайСәл маужырап күн көзіне еріп тұр. Тұманбай МолдағалиевӨс, өс, қиярым!Су әкелдім тағы да,Іше қойшы, қиярымЖаз айында томпиып,Пісе қойшы қиярым.Тегін кетпей еңбегім,Пәскеніңде қиярым,Дәмді салат жасауғаСебетіме жиямын. Жәнібек Кәрбозин«Көңілді күн»Жетістік критерий: Мәнерлеп оқи алады.Бағалау. Қол соғу арқылы бағалайды.Топтық жұмыс.Топ ішінде ой бөлісу.Өзің қандай жеміс-жидектерді ұнатасың?Жұптық жұмысДәруменге бай 5 жеміс –жидек пен көгөністі атта және оған қатысты 3 сөз жаз. Мысалы: сәбіз-сарғылт, қызыл, бақша, палау.Бағалау. Қол соғу арқылы бағаланады.Ой толғауДәрумені бар тағамдарға тағы нелер жатады? Дәруменнің адам денсаулығына пайдасы қандай? Жетістік критерий:Ойын жеткізе алады;Дерккөздерімен жұмыс жасай алады.Бағалау. ЖК бойынша бағалайды.

Хрестоматия

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Қалаған 2 өлеңді жаттауКері байланыс: Ауызша.Рефлексия.Бүгінгі сабақтан өзіңе қажетті не алдың? Қосымша мәліметтер Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейбір оқушылар орындай алады: Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріҚұндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.