Тақырыбы Тағам не үшін қажет?

0
Пән: ЖаратылыстануОрта мерзімді жоспар бөлімі: АдамКүні:Сынып: 3 «А» Мектеп: С СейфуллинМұғалімнің аты-жөні: Сейтқасымова ШҚатысқандар саны: 23Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Тағам не үшін қажет? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) 3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.Көптеген оқушылар:адамға қандай қоректік заттар қажет екенін біледі.Кейбір оқушылар: пайдалы және зиянды тағамдарға мысал келтіре алады. Бағалау критерийлері
  • асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.
  • адамға қандай қоректік заттар қажет екенін біледі.
  • пайдалы және зиянды тағамдарға мысал келтіре алады.
  • Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология:Нәруыздарайлар,көмірсулар,калория.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Күніне неше рет тамақтану керек?Таңғы және кешкі асты қай уақытта ішкен дұрыс?Тамақты шамадан тыс ішкенде адам өзін қалай сезінеді? Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар Адамның қажеттіліктері туралы дүниетану және әдебиеттік оқудан алған білімдерін қолданады. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім Оқушылар 1 және 2 сынып бағдарламасынан адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары туралы біледі, қозғалыс үшін бұлшық еттің жиырылу рөлін түсіндіреді, денесіне қалай дұрыс күтім жасау керектігін, гигиенаның басты ережелерін біледі. Сабақтың барысы Сабақтыңжоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Сергіту жаттығуы«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)Жаңа топ құру.Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

  • Жануарлардың тіршілік жағдайы өзгерсе не болуы мүмкін?
  • Адамның қандай ірекеінен жануарлардың саны азаяуы мүмкін?
  • Ерте заманда адамдар неге аң аулады?
  • Қазіргі заманда аң аулаудың қажеті бар ма?
  • ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау

    «Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы.

    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.

  • Күніне неше рет тамақтану керек?
  • Таңғы және кешкі асты қай уақытта ішкен дұрыс?
  • Тамақты шамадан тыс ішкенде адам өзін қалай сезінеді?
  • ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

  • топ «Сары кәмпиттер»
  • 2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»Дескриптор:

  • асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды.
  • адамға қандай қоректік заттар қажет екенін біледі.
  • пайдалы және зиянды тағамдарға мысал келтіре алады.
  • ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Белсенді оқу тапсырмалары.

    Сергіту сәті«Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді. Оқушылар сергіту сәтін жасайды. Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану«Плюс, минус, қызықты»Пайдалы таңғы ас. Бірінші сыныпта өтілгенді еске түсіріп, ботқаны таңғы асқа жеген пайдалы екенін түсіндіріңіз. «Неліктен екенін кім біледі?» – деп сұрап көріңіз. «Бұл тойымды тағам, одан күш алады» – деп айтуы мүмкін. Көмірсулар жайлы түсіндіре келіп, олар ұзақ уақыт бойы күшті әрі қуатты болып жүруге көмектесетінін айтып беріңіз. Олар ботқа мен қантта әртүрлі мөлшерде болатынын айтыңыз. «Бір тілім тортты жеген адам өзін қалай сезінеді? Бұл күш пен энергия қанша уақытқа жетеді? Ботқа жегеннен кейін ше?» – деп сұрақ қойыңыз. Деректік мәліметтерге сүйене отырып, қарапайым және күрделі көмірсулар туралы түсіндіріңіз. Жұппен бірлесіп, таңғы асқа тағы да қандай тағамдарды жеугеболатынын ойласады. (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

    Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    «Нысана» кері байланыс парағы

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?