Санды қосындыға көбейту

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Санды қосындыға көбейту

Автор: Мажимова Аңсаған Берікболқызы

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-19


Материал туралы қысқаша түсінік

Санды қосындыға көбейту
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Ой — өрісін, сана — сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас.
Сабақтың әдіс — тәсілі: Іздену, сұрақ — жауап.




Математика
Сабақтың тақырыбы Санды қосындыға көбейту
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесі Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.Дамытушылық: Ой — өрісін, сана — сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.Тәрбиелік: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Аралас.Сабақтың әдістәсілі: Іздену, сұрақжауап.
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасы Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау Көбейту кестесін еске түсіруМатематикалық диктант.5*2=10 5*3=15 18: 2=910: 2=5 6*2=12 20: 2=105*9=45 3*3=9 4*6=2445: 5=9 9: 3=3 24: 4=6 Оқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақ 1-топ Жазуды жалғастыр және шығару жолын салыстыр:84. 9= (80+4). 9 = 720+36 = 7569. 84= 9.(80+4) = 720+36= 756Қосындыны санға көбейтуСанды қосындыға көбейту2-топ Жазуды жалғастыру және шығару жолын салыстыру756: 9= (720+36): 9 =80+4= 84450: 6= (420+30): 6 =70+5 = 75Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау.Дәптермен жұмыс.Қосымша тапсырмаларды орындау.
Сергіту сәті «Ұрылар мен кемпір» ертегі есеп.Ертеде байлардың есігінде жүріп күн кешкен, панасы жоқ жалғыз кемпір болыпты. Жаз шығып ел жайлауға көшкенде, сүйенері жоқ кемпір жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келеді. Кемпір:-«Бұлар менің жалғыз сиырымды нысанаға алмақ болған екен, мен де бұларды алдайын», — деп ойлайды. Сөйтіп жалманжан бір шелек суды сапырып отырып, мынадай өлең айтыпты: Сапырып-сапырып Арманға бер,Құйып-құйып Алмасқа бер,Есіктегі екеуге бер,Төрдегі төртеуге бер,Өзің іште маған бер», — деген екен. Мұны естіген ұрылар:-«Қой мұнымыз болмас үй» толы кісі, әрі бізден екі есе көп, кетейік», — деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты. Сонда үйде адам нешеу? Жауабы:10 адам.
Ой толғаныс Математикалық тест.1. 5 * 7 өрнегінің мәні нешеге тең?а) 40 ә) 35 б) 302. 40 + 20 өрнегінің мәні нешеге тең?а) 60 ә) 50 б) 303. 48: 8 өрнегінің мәні нешеге тең?а) 3 ә) 7 б) 64. 120 – 20 өрнегінің мәні нешеге тең?а) 100 ә) 80 б) 905. 180 * 0 өрнегінің мәні нешеге тең?а) 180 ә) 0 б) 1
Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасы Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау Оқушылар күнделіктеріне жазады
 Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.