Біз қалай тамақтанамыз?

0
Пәні: Дүниетану Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:1 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Біз қалай тамақтанамыз? оқу мақсаттары 1.3.1.1.көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу1.1.4.2.тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың тамақтану ретін ажырата аладыОқушылардың басым бөлігі: Тағамдар мен сусындарды ажыратады. Пайдалы және зиянды тағамдар мен сусындарды ажырата алады Кейбір оқушылар:. Тамақтану режимін сақтаудың адам денсаулығы үшін пайдалы екенін түсіндіре алады Бағалау критерийлері
  • Оқушылар сусын мен тағамның айырмашылығын біледі.
  • Тағам мен сусынның адам ағзасына маңыздылығын зерделейді.
  • Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың тағам мен сусынын ажарата отырып әңгімелейді.
  • Ұлттық сусын қымыздың шипалығын танып біледі.
  • Ас мәзірін жасайды
  • Тілдік мақсаттар Тағам — еда — food Сусын — напитокdrink Көкөністер-жемістер — овощи-фрукты — fruits vegetables Құндылықтарды дарыту — Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; — Жауапкершілік ұғыну -Сыйластық, өзара түсіністікті мәдениеттілікті қалыптастыру Тамақтану режимін сақтауға және ысырап қылмауға тәрбиелеу Пәнаралықбайланыстар жаратылыстану, көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары Бейнекөрсетілім, Smart Art бағдарламасымен топтастыру тапсырмалары Бастапқы білім Көне жазба, Алтын адам, Бәйтерек – өмір ағашы Сабақбарысы Сабақтың жоспарлан ған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

    Сабақтың басы 6 мин

    Көңілді шеңбер. Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Күліп-ойнап шаттану Денсаулықтың арқасы Топқа бөлу: «Сиқырлы себет»

  • топ: «Жемістер»
  • топ: «Ет өнімдері»
  • топ: «Ұн өнімдері»
  • топ: « Сүт өнімдері»
  • Кіріспе: Топтық жұмыс: СәйкестендіруПайдалы тағамдарЗиянды тағамдар( Smart Art бағдарламасымен интербелсенді тақтада орындау)

    «Сиқырлы себет»

    Сәйкестен-діру кестесіSmart Art

    Сабақтыңортасы

    25 мин

    1.Тапсырма: Тақырып бойынша бейнеролик көрсетіледі. «Ежелгі адамдар қалай қоректенген?»2.Тапсырма: “Ортадағы қаламсап”әдісі бойынша ашық және жабық сұрақтарға жауап беру.

  • Алғашқы адамдар немен қоректенген?
  • Олар жемістермен қоректенді ме?
  • Олар тасты не үшін пайдаланды?
  • Отты қалай жақты?
  • Етті пісіріп жеді ме?
  • Тасты пышақ ретінде пайдалануы мүмкін бе?
  • Аңды қалай аулады?
  • Олар қандай сусындар ішті деп ойлайсың?
  • Дескриптор: Ежелгі адамдардың тамақтануы туралы ойларын айта алады3.Тапсырма: Оқулық бойынша ежелгі заман адамдарының тамақтану ерекшеліктері туралы оқу.Суреттер сөйлейді” Спиральды б.б.Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың тамақтану ерекшеліктерін сипаттап айтады Сергіту сәті: Қолды икемдеу арқылы жемістерді көрсету.

    4.Тапсырма: “Топтастыру” әдісі Тағамдар мен сусындарды топтастырады. Тағамдар мен сусындардың адам денсаулығына пайдасы туралы айтады.Дәптермен жұмыс: Бағыттар арқылы сәйкестендіреді

    Мұғалім сыйы: Сен білесің бе?. Бие сүтінен шипалы қымыз алынады.Оның отаны-Қазақстан( Отандық өнімдер туралы мағлұмат беру)

    6.Тапсырма : «Қонақ кәде» әдісі. 1топ: Ресей елінің өкілдері2 топ: Қазақстан өкілдері3 топ: Англия елінің өкілдері4 топ: Қонақтар «Ас мәзірін» дайындайды. Бір-біріне әңгімелейдіҚонақтарды үш тілде қарсы алып, шығарып салады.Қош келдіңіз! Төрге шығыңыз! Дастарханнан дәм татыңыз!Сау болыңыз!

    бейнеролик

    ашық және жабық сұрақтар

    Тақырыптық суреттер

    Сабақтың соңы7 мин Қорытындылау: «Диаграмма» әдісі

    Рефлексия «Еркін микрофон» Білім қоржындарына бес бармақ стикерлерін деңгейлеріне қарай салады..

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері) Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктелді.(Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болды. Smart Art бағдарламасы бойынша топтастыру,топтық жұмыстарыжүргізілді Әр тапсырма орындалғаннан кейін оқушы «Бас бармақ» стикері арқылы бағаланып отырады. Сабақ соңында кері байланыс кезінде «Білім қоржынына» салады. Мысалы

    Сабақ өте Сабақ Сабаққызықты ұнады. ұнамады.болды. Кейбір ТапсырмаМаған тапсырма орындаубарлық орындау барысындатапсыр мен үшін қиналдыммалар қиындау оңай болды.болды.

    Жаратылыстану, көркем еңбек пәндерімен байланысады.Сергіту сәті мен көңілді шаттық шеңбері белсенді іс-әрекет түрінде жүрді. Бейнекөрсетілім, Smart Art бағдарламасымен топтастыру тапсырмалары. Күн тәртібін сақтау, дұрыс тамақтану,асты ысырап қылмау, тамақтану этикасын сақтау,қонақ күту, сыйластық қарым –қатынастары орнады Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілд іме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? .

    Оқу мақсаттары дұрыс қойылды. Тақырыптағы негізгі ой ашылды.

    Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді.

    Сабақтың уақыттық кезеңі сақталды.

    Сабақ жоспарында ауытқушылықтар болған жоқ

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ сауатты,түсінікті берілді.2: Мен өзім үшін тренерім мен әріптестеріммен қарым –қатынас жасай отырып көп жаңалық алдым.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Бастауыш сынып оқушыларын белсенді оқу арқылы тағы басқа әртүрлі әдістер қолдана отырып жетістіктерді және қиындықтарды жеңе аламыз.2: Келесі сабақтарда осы курста алған білім –әрекет бойынша құрастыру.сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Белсенді оқытудың түрлі стратегияларын дамытуға арналған әдіс- тәсілдерді ұтымды ұйымдастыру,Оқу үдерісінде оқушылардың ақпарат іздеп,өз тәсілдерін табуына, өз бетінше жұмыстануына мүмкіндік беру.