Білім

Білімді, өнерлі баламыз балабақшадағы ашық сабақтар

Білімді, өнерлі баламыз балабақшадағы ашық сабақтар

Сабақтың мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау, 

                                 білгендерін ортаға салуып қорытындылау.
                                  Берілген тапсырманы өз беттерімен  орындап, 
                                  жауыпкершілікті  сезінуді тәрбиелеу.
Сабақты ұйымдастыру: 
                                    Таңғы шеңбер
                           Кел, балалар, күлейік!
                           Күлкіменен түлейік!
                           Қабақ түйген не керек?
                           Көңілді боп жүрейік!

Балалар орындарына отырады. Есік қағылып қонақ келеді.

Т:- Балалар, бізге бүгін қонаққа үлпілдек келіпті.Қане , амандасып алайық.
-Саламатсыз ба,Үлпілдек?
-Саламатсыздар ма, балалар?Мен сендер мектепке дайындалып жатыр дегесін көмек сұрай келдім.Көмектесе аласыздар ма?
-
Ү: -Мен де оқушы болғым келеді, сол үшін мектепке барып едім мені  
        мектепке қабылдамады.
Т-Балалар, Үлпілдекті неге мектепке қабылдамады екен? Қалай ойлайсыздар?
Б:-
Ү:-Маған тапсырмалар беріп еді , ол тапсырмаларды білімді , өнерлі сіздерге  алып келдім.
Т: -Балалар, Үлпілдектің тапсырмаларын орындауға дайынсыздар ма?
Б: -
Ү: -Балалар , сендер қандай сабақтар оқыдыңдар?
Б: -Ү: -Олай болса, бірінші тапсырма:  сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиетке байланысты болмақ.
    
1-тапсырма.    Балдырған сөзі тақтаға ілінеді.
•    Тақтага ілінген сөзді оқып шық.
•    Дыбыстық талдау жаса.
•    Осы сөздегі әріптерді пайдаланып,сөздер құра.
•    Балдырған б/б туралы көркем сөздер.
2-тапсырма. Тақтаға «ШИЕ»  ж/е «ДОП» суреттері ілінеді.
•    Сөздерді жаздыру, буынға бөлдіру.
•    Осы екі сөзге сөйлем ойлату.
•    Сызбаға түсіру.  (Сөйлем бас әріппен басталып, нүктемен аяқталады.)
•    «ШИЕ», « ДОП» туралы өлең жолдары.
Балалар Үлпілдекке арнап тақпақ оқиды.
Сергіту сәті: Мысығым –ау, мысығым.
                      Бетін жуған пысығым.
                      Піш-піш десем келе ғой,
                      Мияу деп дыбыс бере ғой.
Ү: -Балалар , сендерге көп-көп рахмет! Сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиет дегендерді енді түсіндім. Ал, сендер математика сабағына қалайсыңдар? 

3-тапсырма. Математика.
•    Ауладағы жануарлар мен құстарды санап, мысалдарды орында.
•    Ананасты кемелерге орналастыр.
•    Көбелектерге көмектес.

Ү:- Тамаша, балалар! Жарайсыңдар!
      Тағы қандай өнерлерің бар?
Т :  -Үлпілдек, балалар сурет салып, жапсыру тәсілдерін жақсы меңгергеді.

4-тапсырма: Жапсыру ж/е сурет. 
                                          «КӨКТЕМГІ ТАБИҒАТ»
Жұмыс соңында балалар «ОТАН» «ТУҒАН ЖЕР» туралы мақал-мәтел айтып, жасаған жұмыстары туралы әңгімелейді.

Үлпілдек қуанып ,балаларға  «Рахмет!» айтып, мектепке асығыс кетеді. 

Сабақты қорытындылау.  

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!

Ұқсас материалдар

Барлығы
KZNews.kz