Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
1-сынып жылдық жоспар
Автор: Габбасова Гулим Сайлауовна
Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-11
Материал туралы қысқаша түсінік
жылдық жоспар
Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар1-сыныпАпталық жүктеме -2, жылдық жүктеме -70 .
| Тараулар | Тақырып | күні | сағат | Оқу мақсаттары |
| 1-тоқсан, 16-сағат | ||||
| I.Өзім туралы II. Менің отбасым және достарым | Танысу сабағы."Өзім туралы" | 3.09.2018 | 1 | 1.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
| Сәлем! | 4.09 | 1 | ||
| Бұл кім? | 10.09 | 1 | ||
| Бұл не? | 11.09 | 1 | ||
| Қандай доп? | 17.09 | 1 | ||
| Неше доп | 18.09 | 1 | ||
| Киімдер | 24.09 | 1 | ||
| Сен не киесің? | 25.09 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 01.10 | 1 | ||
| Мынау- мектеп | 2.10 | 1 | ||
| Менің сыныбым | 8.10 | 1 | ||
| Оқу құралдары | 9.10 | 1 | ||
| Мен жеті жастамын | 15.10 | 1 | ||
| Алмабек мектепте | 16.10 | 1 | ||
| Мектепте | 22.10 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 23.10 | 1 | ||
| 2-Тоқсан, 16-сағат | ||||
| III. Менің отбасым IV. Менің туған өлкем | Менің отбасым. | 6.11 | 1 | 1.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
| Менің отбасымының мүшелері. | 7.11 | 1 | ||
| Менің анам. | 13.11 | 1 | ||
| Менің досым. | 15.11 | 1 | ||
| Менің сүйікті ісім. | 19.11 | 1 | ||
| Сен не істейсің? | 20.11 | 1 | ||
| Менің достарым. | 26.11 | 1 | ||
| Кел, қайталайық. | 27.11 | 1 | ||
| Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары. | 29.11 | 1 | ||
| Қоршаған орта. | 4.12 | 1 | ||
| Аңдар. | 10.12 | 1 | ||
| Біздің ауылға. | 11.12 | 1 | ||
| Аулада. | 13.12 | 1 | ||
| Менің аулам. | 24.12 | 1 | ||
| Менің елім! | 25.12 | 1 | ||
| 3-тоқсан, 22-сағат | ||||
| V.Саяхат VI.Салт-дәстүр | Мен мектепке барамын. | 14.01.2019 | 1 | 1.1.2.1 - баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 - фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
| Көлік түрлері. | 15.01 | 2 | ||
| Мектепке барар жол. | 21.01 | 1 | ||
| Саяхат | 22.01 | 1 | ||
| Біз «Медеуге барамыз» | 28.01 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 29.01 | 1 | ||
| Туған жер | 4-5.02 | 2 | ||
| Менің туған жерім | 11-12 | 2 | ||
| Ою. | 18-19 | 2 | ||
| Домбыра | 25 | 1 | ||
| Мақта қыз бен мысық. | 26 | 1 | ||
| Мақта қыз бен мысық.Мен ертегі білемін. | 4.035.03 | 12 | ||
| Ертегілер әлеміне саяхат. | 11 | 1 | ||
| Не дәмді? | 12 | 1 | ||
| Көктем, сәні! | 18 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 19 | 1 | ||
| 4-тоқсан, 16-сағат | 12.02 | |||
| Ас болсын! Мамандық | Сен не аласың? | 8.04 | 1 | 1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
| Таңертен. | 9.04 | 1 | ||
| Ас мәзірі | 15 | 1 | ||
| Сен не ішесің? | 16 | 1 | ||
| Сен не жейсің? | 22 | 1 | ||
| Мен салат жеймін | 23 | 1 | ||
| Балмұздақ | 29 | 1 | ||
| Оң қолымда бес саусақ. | 30 | 1 | ||
| Сол қолымда бес саусақ. | 6 | 1 | ||
| Сен таңертен не істейсің? | 7 | 1 | ||
| Мамандықтар | 13 | 1 | ||
| Дәрігерде | 14 | 1 | ||
| Аурухана | 15 | 1 | ||
| Мұғалім | 20 | 1 | ||
| Спортзалда | 21 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 22 | 1 |
Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар2-сыныпАпталық жүктеме-2, жылдық жүктеме-70
| Тараулар | Тақырып | күні | сағат | Оқу мақсаттары |
| 1-тоқсан, 16-сағат | ||||
| I.Өзім туралы II. Менің ойыншығым және достарым | Мен екінші сыныпта оқимын | 3.09.2018 | 1 | 1.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
| Мен сегіздемін | 4.09 | 1 | ||
| Сурет саламын | 10.09 | 1 | ||
| Бассейнге барамын | 11.09 | 1 | ||
| Суда жүзіп үйренемін | 17.09 | 1 | ||
| Мен кеме құрастырамын | 18.09 | 1 | ||
| Ойыншығыңды көрсетші | 24.09 | 1 | ||
| Ойыншығыңды көрсетші | 25.09 | 1 | ||
| Қуыршағымның аты-Қарақат | 01.10 | 1 | ||
| Мынау - қонжық па? | 2.10 | 1 | ||
| Бұл - жұмсақ ойыншық? | 8.10 | 1 | ||
| Менің қояным бар | 9.10 | 1 | ||
| Мен не үйрендім? | 15.10 | 1 | ||
| Алмабек мектепте | 16.10 | 1 | ||
| Алмабек мектепте | 22.10 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 23.10 | 1 | ||
| 2-Тоқсан, 16-сағат | ||||
| III. Менің отбасым IV. Менің туған өлкем | Менің отбасым | 6.11 | 1 | 1.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем) |
| Менің отбасымының мүшелері | 7.11 | 1 | ||
| Менің анам | 13.11 | 1 | ||
| Менің досым | 15.11 | 1 | ||
| Менің сүйікті ісім | 19.11 | 1 | ||
| Сен не істейсің? | 20.11 | 1 | ||
| Менің достарым | 26.11 | 1 | ||
| Кел, қайталайық | 27.11 | 1 | ||
| Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары | 29.11 | 1 | ||
| Қоршаған орта | 4.12 | 1 | ||
| Аңдар | 10.12 | 1 | ||
| Біздің ауылға | 11.12 | 1 | ||
| Аулада | 13.12 | 1 | ||
| Менің аулам | 24.12 | 1 | ||
| Менің елім | 25.12 | 1 | ||
| 3-тоқсан, 22-сағат | ||||
| Саяхат Салт-дәстүр | Мен мектепке барамын | 14.01.2019 | 1 | 1.1.2.1 - баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 - фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру |
| Көлік түрлері | 15.01 | 2 | ||
| Мектепке барар жол | 21.01 | 1 | ||
| Саяхат | 22.01 | 1 | ||
| Біз «Медеуге барамыз» | 28.01 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 29.01 | 1 | ||
| Туған жер | 4-5.02 | 2 | ||
| Менің туған жерім | 11-12 | 2 | ||
| Ою | 18-19 | 2 | ||
| Домбыра | 25 | 1 | ||
| Мақта қыз бен мысық | 26 | 1 | ||
| Мақта қыз бен мысықМен ертегі білемін | 4.035.03 | 12 | ||
| Ертегілер әлеміне саяхат | 11 | 1 | ||
| Не дәмді | 12 | 1 | ||
| Көктем, сәні! | 18 | 1 | ||
| Кел, қайталайық! | 19 | 1 | ||
| 4-тоқсан, 16-сағат | 12.02 | |||
| Ас болсын! Мамандық | Сен не аласың? | 8.04 | 1 | 1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
| Таңертен | 9.04 | |||
| Ас мәзірі | 15 | |||
| Сен не ішесің? | 16 | |||
| Сен не жейсің? | 22 | |||
| Мен салат жеймін | 23 | |||
| Балмұздақ | 29 | |||
| Оң қолымда бес саусақ | 30 | |||
| Сол қолымда бес саусақ | 6 | |||
| Сен таңертен не істейсің? | 7 | |||
| Мамандықтар | 13 | |||
| Дәрігерде | 14 | |||
| Аурухана | 15 | |||
| Мұғалім | 20 | |||
| Спортзалда | 21 | |||
| Кел, қайталайық! | 22 |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.