Білім

1-сынып жылдық жоспар

1-сынып жылдық жоспар

Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады


1-сынып жылдық жоспар

Автор: Габбасова Гулим Сайлауовна

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-11

Материал туралы қысқаша түсінік

жылдық жоспар

Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар1-сыныпАпталық жүктеме -2, жылдық жүктеме -70 .

ТарауларТақырыпкүнісағатОқу мақсаттары
1-тоқсан, 16-сағат
I.Өзім туралы

II. Менің отбасым және достарым

Танысу сабағы."Өзім туралы"3.09.20181

1.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

Сәлем!4.091
Бұл кім?10.091
Бұл не?11.091
Қандай доп?17.091
Неше доп18.091
Киімдер24.091
Сен не киесің?25.091
Кел, қайталайық!01.101
Мынау- мектеп2.101
Менің сыныбым8.101
Оқу құралдары9.101
Мен жеті жастамын15.101
Алмабек мектепте16.101
Мектепте22.101
Кел, қайталайық!23.101
2-Тоқсан, 16-сағат
III. Менің отбасым

IV. Менің туған өлкем

Менің отбасым.6.1111.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)
Менің отбасымының мүшелері.7.111
Менің анам.13.111
Менің досым.15.111
Менің сүйікті ісім.19.111
Сен не істейсің?20.111
Менің достарым.26.111
Кел, қайталайық.27.111
Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары.29.111
Қоршаған орта.4.121
Аңдар.10.121
Біздің ауылға.11.121
Аулада.13.121
Менің аулам.24.121
Менің елім!25.121
3-тоқсан, 22-сағат
V.Саяхат

VI.Салт-дәстүр

Мен мектепке барамын.14.01.201911.1.2.1 - баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 - фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру
Көлік түрлері.15.012
Мектепке барар жол.21.011
Саяхат22.011
Біз «Медеуге барамыз»28.011
Кел, қайталайық!29.011
Туған жер4-5.022
Менің туған жерім11-122
Ою.18-192
Домбыра251
Мақта қыз бен мысық.261
Мақта қыз бен мысық.Мен ертегі білемін.4.035.0312
Ертегілер әлеміне саяхат.111
Не дәмді?121
Көктем, сәні!181
Кел, қайталайық!191
4-тоқсан, 16-сағат12.02
Ас болсын!

Мамандық

Сен не аласың?8.0411.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау
Таңертен.9.041
Ас мәзірі151
Сен не ішесің?161
Сен не жейсің?221
Мен салат жеймін231
Балмұздақ291
Оң қолымда бес саусақ.301
Сол қолымда бес саусақ.61
Сен таңертен не істейсің?71
Мамандықтар131
Дәрігерде141
Аурухана151
Мұғалім201
Спортзалда211
Кел, қайталайық!221

Қазақтілді емес сыныптардағы «Қазақ тілі» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар2-сыныпАпталық жүктеме-2, жылдық жүктеме-70

ТарауларТақырыпкүнісағатОқу мақсаттары
1-тоқсан, 16-сағат
I.Өзім туралы

II. Менің ойыншығым және достарым

Мен екінші сыныпта оқимын3.09.20181

1.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер менсөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау

Мен сегіздемін4.091
Сурет саламын10.091
Бассейнге барамын11.091
Суда жүзіп үйренемін17.091
Мен кеме құрастырамын18.091
Ойыншығыңды көрсетші24.091
Ойыншығыңды көрсетші25.091
Қуыршағымның аты-Қарақат01.101
Мынау - қонжық па?2.101
Бұл - жұмсақ ойыншық?8.101
Менің қояным бар9.101
Мен не үйрендім?15.101
Алмабек мектепте16.101
Алмабек мектепте22.101
Кел, қайталайық!23.101
2-Тоқсан, 16-сағат
III. Менің отбасым

IV. Менің туған өлкем

Менің отбасым6.1111.1.1.1 - хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)1.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау1.2.1.1 - сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)
Менің отбасымының мүшелері7.111
Менің анам13.111
Менің досым15.111
Менің сүйікті ісім19.111
Сен не істейсің?20.111
Менің достарым26.111
Кел, қайталайық27.111
Бізді қоршаға орта.Үй жануарлары29.111
Қоршаған орта4.121
Аңдар10.121
Біздің ауылға11.121
Аулада13.121
Менің аулам24.121
Менің елім25.121
3-тоқсан, 22-сағат
Саяхат

Салт-дәстүр

Мен мектепке барамын14.01.201911.1.2.1 - баяу және анық айтылғанжиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.4.1 - фото/сурет/ қуыршақтарды қолданып шағын мәтінді мазмұндау1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікірін білдіру
Көлік түрлері15.012
Мектепке барар жол21.011
Саяхат22.011
Біз «Медеуге барамыз»28.011
Кел, қайталайық!29.011
Туған жер4-5.022
Менің туған жерім11-122
Ою18-192
Домбыра251
Мақта қыз бен мысық261
Мақта қыз бен мысықМен ертегі білемін4.035.0312
Ертегілер әлеміне саяхат111
Не дәмді121
Көктем, сәні!181
Кел, қайталайық!191
4-тоқсан, 16-сағат12.02
Ас болсын!

Мамандық

Сен не аласың? 8.0411.1.4.1 - мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну1.1.5.1 - мәтіннің тақырыбын иллюстрация арқылы болжау1.2.2.1 - сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем)1.2.3.1 - сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру1.2.5.1 - оқыған/тыңдаған материал туралы «дұрыс/дұрыс емес», «ұнайды/ұнамайды» үлгісінде қарапайым пікір білдіру1.2.6.1 - мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау
Таңертен9.04
Ас мәзірі15
Сен не ішесің? 16
Сен не жейсің?22
Мен салат жеймін 23
Балмұздақ29
Оң қолымда бес саусақ 30
Сол қолымда бес саусақ 6
Сен таңертен не істейсің? 7
Мамандықтар 13
Дәрігерде 14
Аурухана 15
Мұғалім 20
Спортзалда 21
Кел, қайталайық!22

Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Ұқсас материалдар

Барлығы
KZNews.kz