Әдебиеттік оқудан сабақ жоспары: Күй атасы Ахмет Жұбанов «Құрманғазы» (3 сынып, III тоқсан) » ZHARAR
Пән: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Атақты тұлғалар
Сабақ тақырыбы: Күй атасы Ахмет Жұбанов «Құрманғазы»
Оқу мақсаттары: 3.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар/көрнекіліктер/ фото / суреттер қолдану;
3.2.8.2 мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация/ музыка (күй)/ мультфильм) нұсқасымен салыстыру.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын түсінеді, суретті қолданып мазмұнын айтады;
Көптеген оқушылар: мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады, әңгімелеу барысында суреттер қолданады
Кейбір оқушылар: шығарманы басқа үлгідегі нұсқасымен салыстырады, қорытынды шығарады, өз ойын дәлелейді.
Сабақтың басы
Ширату тапсырмасы.
Күйшілер есімдерімен санақ жүргізу арқылы 5 топқа біріктіру
І топ. Тәттімбет
ІІ топ. Нұрғиса
ІІІ топ. Дина
ІҮ топ. Құрманғазы
Ү топ. Кенен
Оқушылар алдын ала берілген тапсырма бойынша таңдау түскен күйші туралы азғана мәлімет айтады.
Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру
Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру
Сабақтың ортасы
1- 1-тапсырма
(МК, Ө) «Еркін талқылау» әдісін қолдана отырып «Күй өнері» тақырыбына 5 сөз ойлап жазады, мағынасын түсіндіреді.
Үлгі: домбыра — ойнайды, әуен — сөзі жоқ тек әні бар, жылдам — ойналатын күйлер бар, жай — ойналатын күйлер бар, күйші- күй ойнайтын адамдар, аспап- қобызда, домбырада ойнайды.
Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.
(Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды
2 — тапсырма
(ЖЖ, ОТ) «Пікірлер ағашы» стратегиясымен Ахмет Жұбанов туралы не білетінін ағашқа жазады. (алдын ала берілген тапсырма)
1.Ол кім?
2.Қайда туған?
3. Туған жылы мен қайтқан жылын көрсет
4.Қандай қызмет атқарған?
5.Қандай шығармаларын білесің?
6.Оның жазған бірнеше шығармаларын атап жаз.
Қосымша мәлімет: Ахмет Қуанұлы Жұбанов (1906-1968) — қазақ музыкасын зерттеуші көрнекті ғалым, әйгілі композитор, дирижер. Қазақстанның халық әртісі (1944), өнертану ғылымының докторы (1943), профессор (1948), академик. Ол Ақтөбе облысы Темір ауданында 1906 жылы 29 сәуірде өмірге келген.
(Ө, Т, МК) «Нұсқаумен оқу» әдісіне сүйеніп мәтінді түсініп оқиды. Мәтін мазмұнына немесе кейіпкерге қатысты сәйкес сурет салады және сол суретті қолданып мазмұндайды.
«Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.
(ҚБ) дескриптор бойынша бағалау.
мәтінді түсініп оқиды;
мәтін мазмұнын айта алады;
мәтіннің мазмұнына/кейіпкеріне қатысты сурет салады немесе таңдайды;
суреттерді қолданып, мзмұндайды;
сөйлеу барысында иллюстрацияларды тиімді қолданады.
3-тапсырма
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы берілен суретте мәтіндегі қандай оқиға бейнеленгенін әңгімелейді. Сөйлеу барысында күй өнері, күй атасы, күй құдіреті, күй тарту сөз тіркестерін қолданады.
Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Оқушылар бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. Мәтін құрастыруда кейбір топтарға мұғалім қолдау көрсетеді.
(Б) оқушылар бірін – бірі бағдаршам арқылы бағалайды.
4 — тапсырма
(ОТ, МК, Ұ) «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы «Құрманғазы – күй құдіреті» сөздер арасындағы байланысты мәтінге сүйене отырып анықтайды.
«Айрықша тапсырма» әдісімен арқылы түрлі дереккөздерден іздене отырып «Қазіргі күйшілерден кімдерді атай аласың?» сұрағына жауап іздейді.
Саралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады.Оқушылар бір – бірімен ой бөліседі, идеяларын ортаға салады.
(Б) «Отшашу» әдісі арқылы бағалау
5 — тапсырма
(МК, Т) «Идеяны толықтыру» стратегиясы бойынша топ алдында сөйлеуге дайындалады.
1.Пікір: «Күй тарту- қазақ халқының ұлттық өнері»
2. Дәлел: Шығармадағы оқиғаларға сүйеніп өз сөзімен жазады
3. Мысал: Шығармадағы оқиғаларды өмірмен байланыстырып, бір сөйлеммен мысал келтіреді
4. Қорытынды: Сюжеттің дамуын болжау жасап, бір сөйлеммен қорытынды шығарады
Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі
(Б) «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау……
Полную версию материала можете скачать на сайте zharar.com через секунд !!!
Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!
Дереккөз: zharar.com