Ұлттық сәндік натюрморт

0
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық сәндік натюрморт Мұғалімнің аты-жөні: Таңбаева АКүні: СЫНЫП: 5 б Қатысқан оқушылар саны: 14 Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5.1.6.4-Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Сабақтың жоспары Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері Басталуы5 минут

Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би«Әнді жалғастыр!»Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды».1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол)2. «Анашым» (4 жол) 3. «День рождения» (4 жол)4. «Школный вальс» (4 жол) 5. «Жан досым» (4 жол)

Құттықтау хаттары арқылы топтарға бөлу.

«Әнді жалғастыр!»Тренинг.

Жаңа білім10 минут Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Оқулық,мәтіндер.

Ортасы 10 минут ҚолдануНатюрморт (қимылсыз табиғат) – жеміс-жидек, гүл, құмыра, тұрмыстық заттар бейнеленеді. Натюрморттар әлемі өте әдемі, әрі әралуан. Олардың бірінде суретші заттың пішінін, түсін, материалдың сұлулығын тамашалауға шақырады. Ал, екінші заттың өзі кімге тиесілі екенін айтып тұрғандай. («Балықпен таңғы ас», «Менің сүйікті заттарым», Азия, Шығыс натюрморттары, Ұлттық аспаптардан құралған натюрморттар). Натюрморттың екі түрі бар: 1. Кескіндемелік. 2. Графикалық. (Графикалық кескіндемелікнатюрморттарды тақтадан көрсету).Балалар, сендерге «графикалық натюрморт ертегісін» айтып берейін. Натюрморт алғаш рет 17 ғасырдың басында Голландияда пайда болған. Леонардо да Винчи ыдысқа толы жүзімді бейнелеп, кептіру үшін терезе алдына қойып қояды. Біраз уақыт өткенде қараса, суреттің тірі затқа ұқсайтындығы соншалық, құстар жүзімді шоқи бастайды екен. Міне, осы кезден бастап натюрморт пайда болып, жан-жаққа тарай бастайды.Біз, бүгін сәнді натюрморттарды салуды үйренеміз. Сәндік натюрморттардағы басты нәрсе – ол түстердің үйлесімділігі.Ү. Практикалық кезең.І кезең: Заттың бейнесінің орналасуын анықтау.ІІ кезең: Құрылымын табу, пішінін айқындау.ІІІ кезең: Суреттің боялуы.ІҮ кезең: Суреттің аяқталуы, жарық көлеңкесін шығару. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар Сергіту сәті2 минут Сергіту сәті. Мен қазақпын. Оқушылар би билеп сергіп қалады. Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут Ой қорытыу Эссе парағы…… Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады. Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. Бағалау

5 минут

Кері байланыс3 минут

«Білім ағашы» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.

Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау. Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? БағалауОқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?