Орта мерзімді жоспар. Информатика 5 сынып. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. (4сағ.)

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Орта мерзімді жоспар. Информатика 5 сынып. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. (4сағ.)

Автор: Наурызбаева Ажар Амирбаевна

Бағыты: Информатика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 5 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-03


Материал туралы қысқаша түсінік

Информатика пәні мұғалімдеріне арналған




Орта мерзімді жоспар. Информатика 5 сынып. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. (4сағ.)

  • Сабақтың тақырыбы
  • Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
  • Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
  • Оқып-үйренудің нәтижесі
  • Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
  • Барлығын қосқанда
  • Негізгі дерек көздер
  • 1 Ақпарат. Ақпарат және басқару. Информатика. Ақпарат ұғымын, ақпарат формалары мен қасиеттерін ажырату, ақпараттық процестерді талдау. ЖТ: әңгіме-дебат (топтық жұмыс).СТО: тірек- сызбалар әдісіАКТ: таныстырылым, сергіту сәті.Дарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. Ақпарат ұғымын, ақпарат түрлерін және ақпарат алу көздерін ажырата алады, қабылдау және беру ортасын, ақпараттың қасиеттері мен оның формаларын сипаттай, талдай алады. Критерий бойынша бағалау. Рефлексия А) Сұрақ-жауап.В) Кесте толтыру.С) Берілген мысалдарға сәйкес ақпараттық үрдістерді өз бетімен жазу. Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады
    2 Санау жүйелері туралы түсінік. Екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйелері. Санау жүйесі ұғымын аша алу, санау жүйелерінің негіздерін ажырату. ЖТ: топтық жұмыс. АКТ: таныстырылымСТО:ЖИГСО, Венн диаграммасы.Insert әдісіДарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. Санау жүйесі туралы айқын тұжырымдайды, кез келген жүйедегі санды қосынды түрінде көрсете алады. Критерий бойынша өзін-өзі бағалау.Рефлексия. А) Кесте толтыру «Позициялық санау жүйелері».. В) 3678,98910, 7,2908310, 101000112, 3548 сандарын негіз дәрежелерінің қосындысы түрінде көрсету. Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады
    3 Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру ережелерін тұжырымдау, есеп шығаруда қолдану. ЖТ: «Алдын ала болжау» бойынша зерттеушілік әңгіме.АКТ: таныстырылым, сергіту сәті.Дарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру ережелерін анықтайды, санды жиі қолданылатын жүйелерге ауыстыру жолдарын тізбектейді. Критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. Кеңейтілген тапсырмалар: Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне, екілік санды сегіздік санау жүйесіне, оналтылық сандарды, кестені пайдаланып, екілік санау жүйесінеауыстыру. Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады
    4 Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдар. Қосу, азайту, көбейту, бөлу. Екілік сандармен орындалатын арифметикалық амалдарды қолдану, ондық жүйеде орындалатын амалдармен салыстыру. ЖТ: «Пилот, штурман».АКТ: таныстырылымСТО:Блум кубигіДарынды балаларды оқыту:кеңейтілген тапсырмалар. Екілік сандармен арифметикалық амалдар орындай алады, ерекшеліктеріне назар аударады, қорытынды жасайды. Өзін-өзі бағалау Кеңейтілген тапсырмалар: ережелерді қолдана отырып, бөлу, көбейту амалдарын орындау. Оқулықты, Интернет ресурстарын қолданады

    орта мерзімді жоспар 5-сынып

    «Қосымша стандарттық бағдарламалар»
    Пән бойынша оқу мақсаты: Қосымша стандарттық блокнот, калькулятор және дыбыстық ақпаратты жазу бағдарламаларымен жұмыс жасау іскерліктерін, теориялық білімдерін тәжірибеде ұштастырады. Пән бойынша лексика мен терминология:

  • Блокнот,
  • Калькулятор, қарапайым және инженерлік.
  • Фонограф, ойнатқыш бағдарламалары.
  • Қысқаша шолу: Компьютерде блокнот, калькулятор және фонограф бағдарламасымен жұмыс істеу қабілеттерін арттырады.
    Сабақтың тақырыбы Сабақтың мақсат(тар)ы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқущылардың әрекеті Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету. Бағалау Ресурстар
    Негізгі мақсат:
    1-сабақ Блокнот және Калькулятор.Сандық ақпаратты өңдеу. Блокнот бағдарламасы туралы түсініктерін қалыптастыру.Калькулятор және оның екі түрі жайлы мағлұматты игеру. Калькуляторда жұмыс атқару принциптерін үйрету. Сынып оқушыларына жағымды ахуал орнату.Шаттық шеңберге тұрғызу. Блокнот, калькулятор тақырыбына сәйкес оқушылар 2 топқа бөлінеді.

    І бөлім «Ой қозғау»Үй жұмыстарын тексеру

    ІІ бөлім «Ой түю» Жаңа тақырыпты хабарлап мақсатын түсіндіру.

    ІІІ бөлім «Ой қорыту»

    «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс)Деңгейлік тапсырма беремін. ( жеке жұмыс)

    Сергіту сәті

    Галереяны шарлау стратегиясы бойынша – 1- топқа блокнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазу.

    Ауызша мадақтау« Жарайсыңдар!»

    Смайлик арқылы бағалау

    Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау

    Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013
    2-сабақ Калькулятордың жады. Оқушыларды теориялық білімдерін практикада ұшстастыра отырып жұмыс істеуге дағдыландыру, ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігін дамыту. Үштік жұмыс«Кафель» әдісіСергіту сәтіББҮ кестесі Оқушылар тапсырмалар орындау арқылы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырады. Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013
    3-сабақ Дыбыстық ақпаратты өңдеу. Дыбыс жазу. Оқушыларға фонограф, ойнатқыш бағдарламалары жайлы мағлұматты өз беттерінше игеріп және де ойлау қабілеттерін тапсырмалар арқылы дамыту. Шаттық шеңберге тұрып , оқушылар бір- біріне жылы лебіз айтып бір-бірінің қолдарынан ұстайды.

    Сұрақ- жауап арқылы үй тапсырмасын сұрау.

    Жаңа сабақты

    Оқушыларға экранда қандай фотобейнені көріп тұрғандарын айтып, мазмұнын ашу.

    Ыстық алақан жылуын сезінеді , достық қарым -қатынасты байқайды.

    Алған білімдерін ортаға салып талқылау.

    Фотобейненің мазмұнын ашып , мазмұны жайлы ойларын ортаға салу.Адасқан әріптерді орнына орналастырып тақтаға жазу.

    Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013
    4-сабақ Практикум. Дыбыс жазу. Компьютерде жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. «Маршрут картасы»Еске түсіру стратегиясыОйлан, бірік, бөлісБағдаршам әдісі Алған білімдерін тапсырмалар арқылы қорытындылап, саралайды. Топтық бағалауБелгілермен бағалауКритериалды бағалау Тәжірибелік жұмыс Жеке жұмыс Информатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2013







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.