Квадрат теңдеулер тарауын қайталау

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Квадрат теңдеулер тарауын қайталау

Автор: Бердібаева Перне Талуқызы

Бағыты: Математика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 8 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-01


Материал туралы қысқаша түсінік

Жалпы мақсаты Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Сабақтың әдісі СТО, АКТ, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелері Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.




Алгебра 8- сынып
Сабақтың тақырыбы Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Сілтеме Оқу бағдарламасы, оқу әдістемелік құралыА.Я.Симонов «Система тренировочных задач и упражнений по математике»
Жалпы мақсаты Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Сабақтың әдісі СТО, АКТ, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелері Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеялар Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды жұптасып орындау дағдысын жетілдіру.
Тапсырмалар Пікірлесу,есептерді талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
Жұмыс түрлері Сыныппен жұмыс Жұптық,топтық жұмыс Бірін-бірі бағалау Өздік жұмыс

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:Психологиялық ахуал /2 мин/ «Шаттық шеңбері» Блум таксономиясы бойынша:

Ойлау деңгейі Мұғалім тапсырмалары Оқушы іс-әрекеті
Білу /7 мин/ Математика ғалымдарының аттарымен топқа бөлу (Пифагор, Фалес, Виет, Декарт)

2) Квадрат теңдеу бойынша берілген тақырыптарды қайталау

Әр оқушы бір-бірден алып, сол ғалымдардың аттарына сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды

Топ мүшелері тапсырманы қорғайды

Түсіну/5 мин/ Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі

1) ах2+вх+с=0 квадрат теңдеу2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңду3) ах2+вх+с=0 a=1 келтірілген квадрат теңдеу4) D>0 2 түбірі бар5) D=0 1 түбірі бар6) D түбірі жоқ7)x1+x2=-p x1x2=q Виет теоремасы8) 3x-2=2(x+1)+5, рационал теңдеулер

Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Қолдану/5 мин/ Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.№386 1) 9х2-4x-2=0 2) 7х2+18x+5=0 3)

  • Х2-13х+4=0
  • Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
    Сергіту сәті/3 мин/ Мақал- мәтелдегі сандарды дұрыс табу керек.1.…(Екі) жақсы қас болмас, …(екі) жаман дос болмас.2.Досыңды …(үш) күн сынама, … (үш) жыл сына.3.Білгенің бір …(тоғыз), білмегенің …(99)4….(Он) рет айтқаннан, …(бір) рет көрсеткен артық Барлық топ мүшелері бірігіп орындайды
    Талдау/5 мин/ №1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар. Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:

  • 2;7 2) 6;-4
  • Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды. Есеп шартына сәйкес талдап түсіндіреді.
    Жинақтау/7 мин/
  • х2-11x+10=0
  • х2-14x+49=0
  • х2-10x+24=0
  • х2-8x+7=0
  • Әр топ өз тапсырмаларын орындап, сыныпқа көрсетеді, бірігіп талдайды, түсіндіреді.Шыққан түбірлерге мақал-мәтел құрастырады
    Бағалау /5 мин/ Жиынтық бағалау /жеке жұмыс, топтық жұмыс, сыныппен жүргізілген жұмыстар бойынша /Өте тамаша! Жарайсын!12-10 ұпай Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.Тамаша! Алға!9-6 ұпай Тарауды толық меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.Ойлану керек! Қалма!5-3 ұпай Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы. Жиынтық бағалау. Топ басшылары өз топтарын тарау бойынша алған білімдерін ( үй тапсырмасы, топтық, зерттеушілік жұмыстары) ескере отырып бағалайды
    Кері байланыс Оқушылар өтілген сабақтан жағымды әсер алғандығын, сабақтың қызықты өткендігін жеткізді. Рефлексия алынды. Сабақтан алған әсерлері бойынша тақтаға стикерлерді жабыстырды
    Үйге тапсырма/1 мин/ Квадрат теңдеу құру арқылы шешілетін есептерге алгоритм құру Өздік жұмыс







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.