2 саны және цифры

0
228

1 бет

Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы
Т.Бегалдинов атындағы жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі Байжанова Рая Боранбаева
Сабақтың тақырыбы: 2 саны және цифры

2 бет

Сабақтың мақсаттары

3 бет

Белсенді оқу әдістері
«Жүректен –жүрекке» әдісі«Бірге санаймыз» әдісі.«Бірге ойланамыз» әдісі
2
1
2
2
2
1

4 бет

Саралау әдістері

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс – әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім.Қабілеті жоғары оқушыларға санауда қиналған жеке тапсырма ұсынамын. Гүлдердің суретін және көбелектер суреттерін беру. Суреттегі гүлдерді санап оған неше көбелектер қонғандығын санатып сөйлету«Санамақ» әдісі Тапсырма Жазылым 2 санын жазады.2 2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,21+1 = 2

5 бет

Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалауды смайлик бағаладым3-тапсырма Оқылым 1.Суреттерді салыстырады2.Суреттер санын санайды3.Суреттен бірдей екі затты табады. Дескриптор:1.Суреттерді атайды2.суреттердің санын біледі3.Сандарды қосады және азайтадыБасбармақ» әдісі арқылы бағалау тиімдірек

6 бет

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Оқушының оқуға деген ынтасын оятатын тапсырма мен бағалау түрлерін қолдану.
Әріптестерімнің идеясын сабаққа сай терең қарастыру және қолдану.
Оқушылар қабілетін ашу. Талантты және дарынды балалардың қызығушылығын ескеріп тапсырма беру.
АКТ-ның барлық түрлерін сабаққа кірістіріп өту.
Алдағы жоспарым: Заман ағымына ере алатын, өзін-өзі реттей алатын, өз бетінше шешім қабылдай алатын , бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу және үнемі ізденіс үстінде жұмыс жасау.

7 бет

Назарларыңызға рахмет!