Тақырыбы Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері. 2 сынып

0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі. МАТЕМАТИКА Мектеп С Сейфуллин Күні 7.12.17 Мұғалімнің аты-жөні: Сейтқасымова Ш Сынып 2 «а» Қатысқандар 23 Сабақ тақырыбы Уақыт. Уақыттың өлшем бірліктері.Өзіңді тексер! Қатыспаған оқушылар саны: 0 Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары /оқу бағдарламасына сілтеме/ 2.1.3.4 — ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Уақыттың өлшем бірліктерін, берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Тілдік мақсат Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Құндылықтарды дарыту Құрметтеу, сыйлау, тыңдау. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. АКТ қолдану Бастапқы білім Сабақ барысы : Сабақ жоспарланған кезеңдер Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Сабақтың ортасы

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

Дәптермен жұмыс.Дәптермен , тақтамен жұмыс.Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.Сергіту сәті «Күміс құмған-ай»

Сабақтың соңы Синтез«Таңда да таста» әдісіҚызықты қосымша тапсырмаларды орында: «Жетістік» баспалдағы. Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Саралау – іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету,оқу материалдарымен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу /Гарднердіңжиындық зият теориясы/ түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Жалпы баға.Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз.)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқуды да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындық туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?