Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының тілі

0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көркем әдебиет және эпикалық сарын Мектеп . «Достық» атындағы жалпы орта мектебі Күні:14.12.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Джусупова Азатхан Сынып: 8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Ш.Құдайбердіұлының «Еңлік- Кебек» дастанының тілі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; Сабақ мақсаттары шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдыларыТалдау Бағалау критерийлері Білім алушы шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминдер: ғадалат-әділ, ақыл, білім, жүрек, пұлДиалог құруға арналған пайдалы сөз тіркестері:Пұл асылы, күн туды, ардан күсіпТалқылауға арналған сұрақтар1. Шәкәрім Құдайбердіұлы кім?2. Ақынның ғибраттық ойы қандай? 3. Ақынның қандай шығармаларын білесіңдер?4. «Жастарға» өлеңінде ақын жастарды қандай мінездерден аулақ болуға шақырады? Сабақта қамтылатын құндылықтар Сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті,елін, жерін, Отанын сүюге,қорғауға баулу,өнерге шақыру,жағымсыз мінездерден аулақ болуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі АКТ қолдану дағдылары Ноутбук, слайд, бейнетаспа. Бастапқы білім Шәкәрім Құдайбердіұлы « Еңлік-Кебек» дастаны Жоспар Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер ресурстар Сабақтың басы

2 минут

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу,түгендеу, сынып тазалығына мән беруПсихологиялық ахуал.«Сен мен үшін…» әдісіОқушылар шебер тәріздес болып тұрады, бір-біріне сын есімдермен көңіл –күйлерін, жылы лебіздерін білдіреді

«Мозайка» әдісі арқылы білім алушылар үш топқа бірігеді.

Үйге берілген тапсырманы сұрау« Доп лақтыру»«Доп лақтыру» сұрақ-жауап жүргізу әдісі бойынша оқушылар үлкен шеңберге тұрады. Ойынды мұғалім бастайды. «Мен Шәкәрімнің Жастарға өлеңін білемін.» деп допты қарсы жақтағы оқушыға лақтырады.Оқушылар доп лақтыру арқылы бір-бірлеріне сұрақ қойып, кезекпен айналым жасап шығады. Сыныптың барлық мүшелерін қамтиды, барлық оқушылар сұрақтарға жауап беруге ұмтылады.Слайд арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Таныстырылым

Тоқыма жіп

Сабақтың дәйексөзі Даналық ойдан дән іздеШәкәрім- өз өмірін өзі жазып кеткен адам. Қ.Мұхамеджанов

Сабақтың ортасы 15 минут

13минут

Сабақтың соңы 5 минут

Үйге тапсырма

1-тапсырма

Т.«Дәйексөз »A. Сюжет: Әңгімелеуші кім? Осы сәтте не болып жатыр?B. Интерпретация:Үзіндінің немесе дәйексөздің маңызы неде? Кейіпкер туралы не айтылады? Тақырып. Тартыс. Өңдеңіз.C. Анализ: Жоғарыдағы сұраққа жауапты автор қолданған әдеби құралдармен байланыстыру. Дикция, детальдар, суреттеу, диалог.

  • 1. Топтарға дәйексөзді талқылауға 4 минут беріледі. Дайын болған топ бастайды. Жұмысын қорғауға 2 минут беріледі.
  • 2. Топ өз жұмысын таныстырып болғаннан кейін, қалған топтардың жұмысын толықтыра алады. 3. Әр топқа өз жұмысын таныстыруға 1 минут беріледі. Көп ұпай жинаған топ жеңіске жетеді.

    2-тапсырма«Үш жақты күнделік» толтыру

    Дескриптор:Өлеңнен көркемдегіш құралдарды табады;қолданысын түсіндіреді; мысалдармен дәлелдейдіКері байланыс.

    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    «Хикаят картасын» салып келу

    Плакат,маркерлер

    8 сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

    кеспе қағаздар