Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер

1
1123
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. СинтаксисМектеп: «Достық» атындағы жалпы орта мектебіКүні: 17.01.2019Мұғалімнің аты-жөні:Джусупова АСынып: 8 «А» «Ә» «Б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Сабақ тақырыбы: Қазақстанда жойылып бара жаткан жануарлар мен өсімдіктерОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.2.1.1 тұтас және аралас мәтіндердегі /кесте, диаграмма, сызба, сурет/ ақпараттарды салыстыру8.4.4.2 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсінуСабақ мақсаттарытұтас және аралас мәтіндердегі /кесте, диаграмма, сызба, сурет/ ақпараттарды салыстырубаяндауыштың сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсінуТілдік мақсатПәнге тән лексика мен терминология:қызыл кітап.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:.қасиетті,табиғатты аялайық«ПОПС» формуласы • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, … »• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім … » Бағалау критерийлеріСызбамен берілген мәтіндегі ақпараттарды талдап, салыстырадыБаяндауыштың сөйлем жасаудағы өзіндік орынын, қызметін түсінедіҚұндылықтар-ды дарытуМәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:– Тіл мен мәдениет;– Өмір бойы білім алу;– Топ мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;– Топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасауАталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.. Пәнаралық байланыстар Биалогия, географияАКТ қолдану дағдыларыноутбукБастапқы білімдүниетануСабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурс-тарСабақтың басы2 мин

3 мин

Сабақтың ортасы/ Сабақтың негізгі бөлімі4 мин

18 мин

10 мин

Сабақтың соңы 3 мин

Қызығушылықты оятуПсихологиялық ахуал орнату. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.Бейнематериал тамашалау;Сабақтың тақырыбын болжау, мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.Жануарлар мен өсімдіктер суреті арқылы топқа бірігу Мұғалім оқушыларға «Жүректен-жүрекке» әдісімен бір-біріне жақсы тілектер тілеу арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыруларын ұсынамын. Оқушылар бір-біріне тілектер айтады.Үй тапсырмасы. «Ақылды микрафон» әдісі арқылы сұрау

  • Аң құстардың, өсімдіктердің қорықта болу себебі туралы не ойлайсыздар?
  • Сирек кездесетін жануарлар, құрып бара жатқан өсімдік түрлері туралы не білесіздер?
  • Жануарларды сақтауға қандай ұйымдар құрылған?
  • Тұрлаулы мүше дегеніміз не?
  • Бастауыш дегеніміз не?
  • Оқылым алды тапсырма. Суреттер арқылы жойылып бара жатқан жануарлармен таныстыруОқылым тапсырмасы1-топ Диаграмма«Қазақ станның Қызыл кітабының» жануарларға арналған бірінші басылымында омыртқалы жануарлардың – 87 түрі, соның ішінде, балықтың – 4, қосмекенділердің – 1, бауырымен жорғалаушылардың – 8, құстардың – 43, сүтқоректілердің 31 түрі тіркелді.Кітаптың екінші басылымына омыртқалы жануарлардың 129 түрі мен түр тармақтары тіркелді. Онда балықтардың – 16, қосмекенділердің – 3, бауырымен жорғалаушылардың – 10, құстардың – 58, сүтқоректілердің 42 түрі мен түр тармақтары туралы мәлімет бе рілген. «Қазақстанның Қызыл кіта бы ның» екінші басылымында алғаш рет омыртқасыз жануарлардың 105 түрі берілді, онда жәндіктердің – 96, ша янтәрізділердің – 1, ұлулардың – 6, құрттардың 2 түрі туралы деректер тіркелген.. 2-топ Дара диаграмма» әдісі Алтай дәрілік шөптері

    3-топ «Т кестесі» әдісі. Көк даланың киесі.1900-1996 жылдардағы ақпаратты кесте арқылы салыстыруДескриптор Білім алушы мәтінді талдайды;– ақпараттарды салыстырадыОқылымнан кейінгі тапсырмаОқушылар жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктерді қорғау мақсатынды, үндеу хат жазыңдарҚБ Бағдаршам

    2-тапсырма . Талдау-табыс кілтіБаяндауышБаяндауыш сөйлемдегі бастауыштың іс-әрекетін, қимылын, жай-күйін, оқиғаның қай шақта болғанын білдіркді. Баяндауыш сөйлемді аяқтап, ойды тиянақтап тұрады. Кейде баяндауыштың орны өзгеріп қолданылуы мүмкін. Мысалы: Тыңла, дала, Жамбылды

    Оқылым мәтінінен баяндауыштарды анықтап, жасалу жолы мен құрылысына қарай талдаңдарЖарияланды-дара, етістік. Өте бай-сын есімнен болған баяндауыш.Өседі-дара, етістік.Салуды ұсынды-күрделі, етістікДескриптор Білім алушы-баяндауышты түсінеді-сөйлемде қызметін түсінеді, анықтайдыҚБ МадақтауҚорытынды.Балалар жойлып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктердің сжойылмауына бізде өз ықпалымызды тигізуіміз керек.Кері байланысҮй тапсырмасы.Көркем әдебиеттен құрылысына қарай баяндауыш, баяндауыш болатын сөз таптарын анықтап, он сөйлем жазыңдар

    Суреттер

    Суреттер

    Кесте

    Мәтіндер

    Диаграмма

    А4 парақ

    кесте

    Кері байланыс

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Бағалау парақшасы арқылы, кері байланыс алу, жұптық бағалау арқылы тапсырмаларды меңгергенін тексеремін

    Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуыСабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қол қауіпсіздік тех ережелерінің тармақтарын ескеру.Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

    2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?