Қазақстандағы қорықтар

0
Сабақ -38 Мектеп : Мәтібұлақ ОМ Пәні :қазақ тілі Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С. Күні 28.01.19ж Қатысқандар: Қатыспағандар: Тақырып Қазақстандағы қорықтар Сынып 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқу мақсаттары 8.2.4.1 –тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін(әңгімелеу,сипаттау,талқылау),құрылысына салыстыра талдауӘТН.8.4.4.1 –тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын,қызметін түсініп қолдану. Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы орындай алады:тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерінің қызметін түсініп қолданады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерінің қызметін түсініп қолдана отырып,публицистикалық стилді ажыратадыОқушылардың кейбірі орындай алады. Тақырып бойынша ақпаратты шығармашылық жұмыстарында және сұхбатта еркін қолдана алады. Бағалау критерийлері
  • Мәтінді түсініп, тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелердің қызметін түсінеді
  • Тыңдалым тапсырмасы бойынша сұрақтар құрастырады
  • Өзіндік көзқарасын дәлелдейді
  • Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер:Ақсу-жабағылы мемлекеттік табиғи қорығы,Ақсу мен Жабағылы өзендері,қорықтың аумағы,Бұғылытұр шыңы, Сыныптағы диалогжазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша ,енедеше,келісемін, басқа мәліметтерді салыстырғанда,ақпараттарға сәйкес.Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Жергілікті жердің табиғи қалпын сақтап қалу үшін қорықтар ащудан басқа не істеуге болады?
  • Жануарлардың бейнесіне ұқсастырып аталған тағы қандай жер-су аттарын білесіңдер?
  • Құндылықтарға баулу Мәңгілік ел» идеясының бесінші құндылығы: еңбексүйгіштік, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру./Сабақта баланың бойында еңбексүйгіштік, адалдық сияқты құндылықтарды дарыту жүзеге асады./ Пәнаралық байланыс География АКТ Интербелсенді тақта, интернет желісі, Тақырып бойынша алдыңғы білім Қызыл кітап Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Басталуы 1 минут

    Зейінді шоғырландыру2минут

    Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуалТабиғатты сүю парыз,Сүю үшін – білу парыз.Қасиетін ұғу парыз,Күзетінде тұру парыз. 

    «Колейдаскоп» әдісі (Бұл әдіс жаңа сабақтың тақырыбын ашу ретінде ұсынылады)

    1,5,14,18-қ; 2,4,8,11,20-а; 3-з; 6-с; 7,19; 9-н; 10-д; 12-ғ; 13,17-ы;15; 16,21-р.

    Қб «Жарайсың!», «Керемет!», «Тамаша!».

    Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қазақстандағы қорықтар»

    (Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырылады.)

    Сабаққа қатысты құралдар

    Ортасы 2минут

    10минут

    3 минут

    2минут

    5минут

    Тілдік мәлімет беріледі

    1— тапсырма. Топтық жұмыс. «Атаулар туралы үш сұрақ»Қосымша ақпарат көзінен қазақстандағы қорықтар туралы мәліметтер табады.

  • Қашан?
  • Қайда?
  • Қандай?
  • Дескрипторлар: -интернет желісінен қорықтар туралы нақты мәліметтер табады.— ішінен пысықтауышты табадыҚБ «Айналмалы бекет» әдісі арқылы әр топ бір бірін бағалайды Тыңдалым тапсырмасы «Қазақстандағы қорықтар» (бейнефильм) тыңдап,берілген тапсырмаларды орындайды.

    2-тапсырма. Жеке жұмыс «Сенің білгің келетін сұрақтар» әдісіТыңдалымнан кейінгі тапсырма. Тыңдалым тапсырмасы бойынша үш сұрақ құрастырады.

    Дескрипторлар:

  • Мәтінді түсінеді
  • -сұрақтарды нақты қояды
  • Стиль түрін анықтайды
  • ҚБ .Жауап берген оқушыларға жетон таратылып отырады.

    Саралау.Тапсырма тәсілі

    1.3- тапсырма бойынша мәтінді көшіріп жазып ,ішінен пысықтауыштың астын сыз.

    2. 4- тапсырма .Суреттерге қарап Ақсу-жабағылы қорығының табиғатын сипаттап,жинақы мәтін жаз.

    3.Қазақсатандағы қорықтар туралы кестедегі мәліметтерді пайдаланып және қосымша ізденіп, бір қорық туралы мақала жазыңдар.

    3-тапсырма .Стильдік түзетулер жасап,көшіріп жазыңдар. Ұлттық саябақтар-ландшафтылардың елімізде қорғалатын жаңа түрі.Олар дами қойған жоқ толық өріс алып әлі де.Қорықтардан ұлттық саябақтардың айырмашылығ- туристер мен тынығушылардың кіріп көруіне рұқсат етіледі.Олардың бірақ табиғатты сақтау талап етіледі.қазақстанда бес саябақ ұйымдастырылған.

    Дескриптор:-Стильдік түзетулер жасап жазады

    Интернет желісі

    (бейнефильм)

    Кері байланыс 3 минут Сабақты қорытындылау

    Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау

    Соңы2 минут Үйге тапсырма:Ақсу-Жабағылы қорығының табиғатын сипаттап,жинақы мәтін жазыңдар Қосымша ақпарат Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпкесіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Мақтау сөздер», дескрипторлар, «Дұрыс, бұрыс» әдісі, смайликтер арқылы бағалау. Қауіпсіздік техникасын ережелерінің тармақтары сақталуы қадағаланады Сабақоқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралу шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?