Музейге саяхат
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Музейге саяхат
Автор: Иманбердиева Салтанат Тілләбекқызы
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-21
Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері пәнінен ұстаздарға арналған қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы | «Музейге саяхат». Музейге ойша саяхат. Бейнелеу өнерінің түрлері. Қазақстандық және әлемдік өнердегі аса көрнекті туындыларды қабылдап, баға беру. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Музейге саяхат». Музейге ойша саяхат. Бейнелеу өнерінің түрлері. Қазақстандық және әлемдік өнердегі аса көрнекті туындыларды қабылдап, баға беру. | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Бекітемін_______________________ Мерзімі________________Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Күзгі натюрморт». Көркемдік бейне туғызу үшін көркемдік мәнер тәсілдерін таңдау. Көркемдік материал – акварель | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Күзгі натюрморт». Көркемдік бейне туғызу үшін көркемдік мәнер тәсілдерін таңдау. Көркемдік материал – акварельДәптермен жұмыс | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Бекітемін_______________________ Мерзімі________________Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Күзгі натюрморт». Көркемдік бейне туғызу үшін көркемдік мәнер тәсілдерін таңдау. Көркемдік материал – акварель | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Білімділік: натюрморттың композициясы және оның композициялық түстік шешімі туралы білімдерін қалыптастыруДамытушылық: лессировка тәсілімен сурет салу дағдыларын арттыруТәрбиелік: көркемдік талғамын арттыру, эстетикалық қарым-қатынасын қалыптастыру | |
Сабаққа арналған материалдар мен жабдықтар: | Мұғалім үшін: натюрморт көшірмелері, күзгі жапырақтар, жемістер мен көкөністерден тұратын күрделі емес қойылымдылық натюрморт. Оқушылар үшін: альбом парақтары, жай қарындаштар, өшіргіш, акварель, қылқалам. | |
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | «Натюрморт» — (француздың nature morte, тура мағынасы «өлі табиғат» шын мәніндегі тұрмыстық орта мен композициялық тұрғыдан бірыңғай топқа ұйымдастырылған адамды қоршаған заттарды кескіндеуге арналған бейнелеу өнерінің жанры. Натюрморттың өркендеу дәуірі – 17 ғасыр. Суретшілер натюрмортта көбінесе гүлдерді, жемістерді, құстарды, жәндіктерді бейнелейді – сонда осылардың барлығы тірі емес деп санаймыз ба? Сол себепті, дұрысы «натюрморт» сөзін «қатып қалған қозғалыссыз» табиғат деп анықтағанымыз жөн болар. — Суретшілер заттар әлемін натюрмортта қалай бейнелейді? Оқушыларды 16-17 ғасырлардағы суретшілердің шығармашылықтарымен таныстырамыз. | |
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Қойылымдық натюрмортты қааймыз – ол құмыраға салынған гүлдер немесе жапырақтар, жеміс не көкөністер болуы мүмкін. Балалардан натюрмортты суреттеп берулерін сұраймыз. Заттардың бір бөлігі жарық көзіне – терезеге не шамға жақын, ал алысырақтағылары соған орай – күңгірттеу тұсқа орналасқанына назар аударамыз. Оған қосымша, әрбірмзаттан көлеңке түсіп тұр. Дәл осы жарық пен көлеңкенің арақатынасы бізге заттардың көлемі мен үстел жазықтығындағы олардың орналасқан жерлерін көруге көмектеседі.Бұл жұмысты жасау үшін дұрысы акварельді жұқалап жағу техникасын пайдаланған жөн. Бояулар мөлдір қабаттар арқылы біртіндеп жағылатын болғандықтан, біз тек заттардың түстерін ғана емес, оларға жарықтың түсуін де көрсетуге мүмкіндік аламыз. Сурет акварель бояуынан көрініп қалмас үшін жұқа сызықтар арқылы салынады. Алғашқы қабат көмескі боялады. Қағаз беті толыңымен суға араласқан өте ашық түсті бояулармен жағылады. Акварель техникасымен жасалып біткен жұмыс өңді, әрі жанды болып көрінеді. Тіпті тым қаракөлеңке тұстарының өзі мөлдіреп тұрады. Бұл кезеңдегі басты шаруа – ең негізгісін анықтап, композицияның тұтастығына қол жеткізу. | |
Рефлексия | Оқушылардан натюрморт және жұқалап жағу арқылы сурет тәсілі жөнінде не білгендерін сұраймыз. Жұмысты қорытындылаған кезде ең әдемі және шынайы жұмыстарды юалалардың өздері анықтайды. | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Бекітемін_______________________ Мерзімі________________Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Шалғында». Табиғат көрінісінің сұлулығы мен сан алуандығы. Орындау техникасы – сызықты сурет. Көркемдік материал – қара гельді қалам. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
Қызығушылықты ояту | «Шалғында». Табиғат көрінісінің сұлулығы мен сан алуандығы. Орындау техникасы – сызықты сурет. Көркемдік материал – қара гельді қалам.Жоба жасау | |
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | |
Ой толғаныс | БББ кестесі | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Адамның тұлғасы». Пластикалық мүсіндік материалдармен жұмыс іс- теудің қарапайым тәсілдері. Көркемдік материал – сазбалшық. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | (Жұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу)Ал қане оқушылар, ой сергіту арқылы бүгінгі сабағымызға байланысты жұмбақтар шешіп жіберейік.Көк пен жердің арасынАйқын байқап бағалар.Табиғаттың ғажабынКереметін айқындар.(Көз)Ти десең, тимейді,Тиме десең тиеді.(Ерін)Оқушылардың сабаққа байланысты өзі білетін жұмбақтарын сұрау. | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Адамның тұлғасы». Пластикалық мүсіндік материалдармен жұмыс іс- теудің қарапайым тәсілдері. Көркемдік материал – сазбалшық.1. Бас сүйектері — адамның бас сүйектері мыналар: маңдай сүйегі, самай сүйегі, төбе сүйегі, мұрын сүйегі, үстіңгі жақ сүйегі, астыңғы жақ сүйегі. Жалпы адам басының қаңқасы екіге бөлінеді, олар: жоғарғы ми сауыты, төменгі(ми, сауыты) бет бөлігі. Бастың негізгі мүшелері: Көз, мұрын, ауыз, құлақ.2. Кеуде бөлігі – Бас сүйегінен омыртқа жотасы созылады. Омыртқа жотасының бір бөлігінде кеуде сүйектері орналасады. Онда қабырғалар мен тас сүйегі бар, жауырын, жамбас сүйектері бар. Омыртқа жотасы 33 — 34 омыртқадан тұрады. Адамда 12 жұп қабырға болады.3. Қол — аяқ сүйектері – Қол сүйектері: тоқпан жілік, кәрі жілік, қол басы сүйектері. Аяқ сүйектері: ортан жілік, асықты жілік, табан сүйектерінен тұрады. Қол мен аяқтың сүйектері бір — бірімен буын арқыла жалғасады.4. Тұлға адам басының биіктігімен өлшенеді. Мөлшермен 8 бөлікке бөлінеді. Кейде адам бойының ауытқуларына байланысты жеті немесе жеті жарым бөлікке бөлінуі де мүмкін. Бірінші сызық — бастың жоғарғы нүктесінен иекке дейін, екіншісі — иектен бастап тас сүйектің ұшына дейін, үшіншісі — тас сүйектің ұшынан кіндікке дейін, төртіншісі — кіндіктен шаттың сызығына дейін, бесіншісі — жамбас сүйектен тізеге дейін, алтыншысы — тізеден сирақ сүйекке дейін, жетіншісі — сирақ сүйектен аяқ басы сүйектеріне дейін. | |
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Сырмақ» Ою элементтері мен са- рыны. Тіктөртбұрыштағы ою-өрнек. Жүннен немесе киізден аппликация. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Сырмақ». Ою элементтері мен са- рыны. Тіктөртбұрыштағы ою-өрнек. Жүннен немесе киізден аппликация.Дәптермен жұмыс | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы:
Сабақтың тақырыбы | «Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
Қызығушылықты ояту | «Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз.Жоба жасау | |
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | |
Ой толғаныс | БББ кестесі | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы:
Сабақтың тақырыбы | «Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қызығушылықты ояту | Бейнелеу өнері сабағы басталар алдында оқушылардың көңіл күйлерін білу үшін мынадай ойын жүргіземін. Бұл ойынға таза қағаз бен гуашь болуы қажет. Оқушылар қағаздың жарты бетіне қылқаламмен кез келген дақ салады содан кейін қағазды бүктеп екінші жартысына жабыстырады. Сонсын қағазды ашып пайда болған дақтан қандай бейне шыққанын айтады. Көңіл күйлері төмен оқушылар дақтан нашар нәрселерді көреді, олар көк немесе сиякөк түстерді таңдайды. Ондай оқушыларды сабырлы оқушылармен отырғызған жөн.Сабырлы бала ашық түстен дақ жасайды және шыққан суретінен жақсы нәрселерді көреді.Ашуланшақ балалар қызыл немесе қара түстерді таңдайды. Оқушылар таңдаған түстері арқылы топтастырып отырғызылады. Оқушылардың логикалық ойларын дамытуға тағы мынандай ойындарды қолдануға болады. Оқушыларды кез келген түсті айтып, сол түсті бес нәрсені тез арада айтуларын талап ету. Бір минуттың ішінде бес нәрсені атай алмаған бала ойыннан шығады. Аталған нәрселерді қайталауға болмайды. Бала тез ойланған арқылы түстерді қайталайды.Мұғалім сұрағы: Біз осы ойынды не үшін ойнадық? Қалай ойлайсыңдар? Ойлануға уақыт беріледі. Жауаптары қабылданады. | |
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз. мен жұмыс | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау.Кемпірқосақ түстері туралы шағын әңгіме жазып әкелу | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Геометриялық денелерден натюр морт салу». Заттарды жазықтық пен кеңістікте кескіндеу. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Геометриялық денелерден натюр морт салу». Заттарды жазықтық пен кеңістікте кескіндеу. | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Адам және жануар». Пішінді беру тәсілдері. Көлемді беру тәсіл- дері. Көлемді композицияның мәнері. Көркемдік материал –ермексаз | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Адам және жануар». Пішінді беру тәсілдері. Көлемді беру тәсіл- дері. Көлемді композицияның мәнері. Көркемдік материал –ермексазДәптермен жұмыс | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Адам және жануар». Пішінді беру тәсілдері. Көлемді беру тәсілдері. Көлемді композицияның мәнері. Көркемдік материал –ермексаз | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
Қызығушылықты ояту | «Адам және жануар». Пішінді беру тәсілдері. Көлемді беру тәсіл- дері. Көлемді композицияның мәнері. Көркемдік материал –ермексазЖоба дайындау | |
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | |
Ой толғаныс | БББ кестесі | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Дастарқан». Пішін. Зат көрінісінің оның мінез-бітімі туралы түсінікке әсер етуі. Кескін (силуэт). Көркемдік мате- риал –гуашь. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Дастарқан». Пішін. Зат көрінісінің оның мінез-бітімі туралы түсінікке әсер етуі. Кескін (силуэт). Көркемдік мате- риал –гуашь. | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Өсімдік тектес өрнек». Ырғақ. Сызықтардың, дақтардың, түстердің ыр- ғағы. Көркемдік материал – гуашь. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Өсімдік тектес өрнек». Ырғақ. Сызықтардың, дақтардың, түстердің ыр- ғағы. Көркемдік материал – гуашь.Дәптермен жұмыс | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Қысқы табиғат көрінісі»Жазықтық пен кеңістіктегі композицияның қарапайым тәсілдері. Сызықтық көрі- ніс. Көркемдік материал –гуашь. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. |
Қызығушылықты ояту | «Қысқы табиғат көрінісі». Жазықтық пен кеңістіктегі композицияның қарапайым тәсілдері. Сызықтық көрі- ніс. Көркемдік материал –гуашь.Жоба жасау | |
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | |
Ой толғаныс | БББ кестесі | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Мерзімі: Пәні: бейнелеу өнеріСыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы | «Көлемді қар үлпегі». Құрастыру мен модель жасаудың өмірдегі мүмкін- діктері туралы түсінік. | |
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | |
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | |
Қызығушылықты ояту | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | |
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | |
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | |
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Қазақстанның көрікті жерлері». Туған жердің табиғаты. Көркемдік ма- териал – акварель. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Қазақстанның көрікті жерлері». Туған жердің табиғаты. Көркемдік ма- териал – акварель. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Өз қиялыңдағы қала». Сәулет өне — ріндегі бейне. Көркемдік материал – ермексаз. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Өз қиялыңдағы қала». Сәулет өне — ріндегі бейне. Көркемдік материал – ер- мексаз.Дәптермен жұмыс | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты Бейнелеу | Уақыты:18.01.2018. | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Өз қиялыңдағы қала». Сәулет өне — ріндегі бейне. Көркемдік материал – ермексаз. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | «Өз қиялыңдағы қала». Сәулет өне — ріндегі бейне. Көркемдік материал – ермексаз.Жоба жасау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Бейнелеу | Уақыты:25.01.2018. | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Шығыс ертегілері». Кейіпкер бей- нелерінің әсершіл және көркем мәнері. Көркемдік материал – бор. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Шығыс ертегілері». Кейіпкер бей- нелерінің әсершіл және көркем мәнері. Көркемдік материал – бор. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Су астындағы тамаша әлем» Та- биғаттың мәнерлі көріністерін жасау- да мүсін өнері құралдарын пайдалану. Көркемдік материал – ермексаз. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Су астындағы тамаша әлем» Та- биғаттың мәнерлі көріністерін жасау- да мүсін өнері құралдарын пайдалану. Көркемдік материал – ермексаз.Дәптермен жұмыс | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Су астындағы тамаша әлем» Та- биғаттың мәнерлі көріністерін жасау- да мүсін өнері құралдарын пайдалану. Көркемдік материал – ермексаз. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | «Су астындағы тамаша әлем» Та- биғаттың мәнерлі көріністерін жасау- да мүсін өнері құралдарын пайдалану. Көркемдік материал – ермексаз.Жоба жасау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Сәндік натюрморт». Тұрмыстық заттардың әсемдігі мен көркем мәнері. Коллаж. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Сәндік натюрморт». Тұрмыстық заттардың әсемдігі мен көркем мәнері. Коллаж. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Сәндік натюрморт». Тұрмыстық заттардың әсемдігі мен көркем мәнері. Коллаж. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Сәндік натюрморт». Тұрмыстық заттардың әсемдігі мен көркем мәнері. Коллаж. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Көктем». Суретте қимыл-қозғалыс пен әсерлену сәтін көрсету. Көркемдік материал – майлы бор. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Көктем». Суретте қимыл-қозғалыс пен әсерлену сәтін көрсету. Көркемдік материал – майлы бор.Дәптермен жұмыс | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Биші қыз». Дәстүрлі мәдениеттегі адам бейнесі. Ұлттық киім. Көркемдік материал – акварель. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | «Биші қыз». Дәстүрлі мәдениеттегі адам бейнесі. Ұлттық киім. Көркемдік материал – акварель.Жоба жасау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Қазақстан суретшілері». Бейнелеу өнері шығармаларын талдау. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмысЖоба жасау | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Ертегідегі жануарлар». Бедерлі композиция жасау. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМәтінмен жұмыс«Ертегідегі жануарлар». Бедерлі композиция жасау.Дәптермен жұмыс | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Бұл – мен». Автопортрет. Портрет- те көңіл күй мен сезім жағдайын бояу арқылы жеткізу | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | «Бұл – мен». Автопортрет. Портрет- те көңіл күй мен сезім жағдайын бояу арқылы жеткізуЖоба жасау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Құс». Құсты бейнелеудегі жалпы және өзіндік ерекшеліктер. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Құс». Құсты бейнелеудегі жалпы және өзіндік ерекшеліктер. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Зергерлік бұйымдар». Сәндік бұ- йымдардың қажеттілік және көркемдік бағыттары. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | ««Зергерлік бұйымдар». Сәндік бұ- йымдардың қажеттілік және көркемдік бағыттары.Жоба жасау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Ұлттық өрнекпен әшекейленген ыдыс-аяқ». Ою элементтері мен сары- ны. Шеңбер ішіндегі өрнек.. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Ұлттық өрнекпен әшекейленген ыдыс-аяқ». Ою элементтері мен сары- ны. Шеңбер ішіндегі өрнек.. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Шуақты күн». Кескіндеме шыра- йы. Қарама-қарсылық (контраст). | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | «Шуақты күн». Кескіндеме шыра- йы. Қарама-қарсылық (контраст).Жоба жасау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Шуақты күн». Кескіндеме шыра- йы. Қарама-қарсылық (контраст). | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Шуақты күн». Кескіндеме шыра- йы. Қарама-қарсылық (контраст).. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | «Сәндік табиғат көрінісі». Табиғат көріністерін сәндік үлгіге айналдыру. Байқампаздық және қиялшылдық.Қорытынды сабақ | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс«Сәндік табиғат көрінісі». Табиғат көріністерін сәндік үлгіге айналдыру. Байқампаздық және қиялшылдық. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Көрме | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.