Батыс Түрік қағанаты

0
Сынып: 7Пәні: Қазақстан тарихы. Сабақтақырыбы: Батыс Түрік қағанатыҚазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттерЗерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды. Осы сабаққа негізделген оқу мақсаты: 6.3.1.1 – оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау;6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;6.3.2.2 – ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау ; 6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін «Ұлы Дала» ұғымын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Батыс Түрік қағанатының құрылу тарихы туралы оқып біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Батыс Түрік қағанатының мемлекеттік құрылымының ерекшелігін ажырата алады. Кейбір оқушылар: Батыс Түрік және Шығыс Түрік қағанаттарының саяси тарихын салыстыра отырып талдау жасайды. Бағалау критерийлері Батыс Түрік қағанатының құрылу тарихын түсінеді.

  • — Батыс Түрік қағанатының ұстанған сыртқы саясаттарын сипаттап ажыратады.
  • — Батыс Түрік пен Шығыс Түрік қағанатының ішкі және сыртқы саясатын саралап талдайды.
  • Тілдік мақсат: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Түмен, ябғу,бұйрық,шад. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын сөз тіркестер: 1. Шығыс Түрік пен Батыс Түрік мемлекеттері қашан құрылды?2.Қағанаттың құлдырауына не себеп болды?3.сыртқы саясаттаға ұстанған бағыты қандай? Құндылықтарға баулу Оқушы бойына толеранттық сананы қалыптастыру. Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау дағдыларын қалыптастыру. Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті Алдыңғы оқу Түрік қағанаты қалай бөлінді? Сабақ барысы: Сабақтың жоспарлаған кезеңдері Сабақтағыжоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар Сабақтың басы 4 мин.1 мин2 мин

    1 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуалды қалыптастыру.(өз-өзіне сенімділікті арттыру)І. Тренинг: Көңіл күйіміз қандай смайликтер арқылы көрсету

    ІІ. Топтастыру . 1,2,3,4 санау бойынша топқа бөлемін.

    Саяси карта,Кеспе қағаз

    Сабақтың ортасы 28 минут3мин

    12мин

    3мин

    5 мин

    5 мин

    1-тапсырма:Топтық жұмыс. Мәтінмен танысу: (оқылым дағдыны қалыптастыру)

    Топтастыру әдісі.

  • (оқылым, тыңдалым,жазылым дағдыны қалыптастыру)
  • 1 топ. Тақырыптағы барлық даталарды талдау2топ. Тақырыптағы барлық терминдерге анықтама беру3 топ. Тақырыптағы барлық тұлғаларды таныстыр4топ. Тақырыптағы барлық жер атауларын байланыстыра сипатта.

    Қалыптастырушы бағалау:Оқушылардың пікірлерін жауаптарын мадақтау «Үш шапалақ».

    2-тапсырма: Жеке жұмысАшық тест тапсырмалары (11бет)

    Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ арқылы бағалау

    3-тапсырма: Жеке жұмысЖабық тест тапсырмалары (11-12бет)

    Қалыптастырушы бағалау: Оқушылардың пікірлерін жауаптарын мадақтау «Үш шапалақ».

    Венн диаграммасы.

    Оқулық Қосымша материал

    флипчарт, маркерлер

    Оқулық .

    дәптер,қалам

    Сабақтың соңы5мин Кері байланыс 1.Топта жұмыс істеу ұнады ма?2.Қай сарапшының өз бөлімін түсіндіру жүйелілігі ұнады?3.Несімен ұнады? Интербелсенді тақта

    3 мин

    Рефлексия:«Алма ағашы»Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

    Екі түсті стикерлерТақтада алма ағашының суреті салынады

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау жүзеге асырылады. Топтастыру, әңгімелеу арқылы игеруді ұсындым.Әдіс-тәсілдерге бағыттауда айтылым, оқылым, тындалым және жазылым дағдылары қалыптасады.2.Оқушылардың білімін саралау мақсатында ізденіс, зерттеушілік, салыстыру, дәлелдер келтіру, өмірмен байланыстыру дағдыларын дамытуға бағыттадым. 1.Оқушылардың өткен тақырыптарда алған білімін жаңа сабақпен байланыстыруда ой қозғау сұрақтарын беру.2. Үш шапалақ3. Басбармақ4.Кері байланыс Санитарлық — гигиеналық ережелерді сақтау. Техникалық- қауіпсіздік сақтау.Тренинг арқылыпсихологиялық ахуалды қалыптастыру.(өз-өзіне сенімділікті арттыру) Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не білді? Сабақ қалай, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?