Сабақтың тақырыбы: |
Алтын күз |
Күні: |
Мұғалімнің аты- жөні:Сиванбаева Ш:Е |
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Буындап оқыту, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқыту, түсініп оқыту. |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
Буындап оқи алады, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқи алады, түсініп оқиды. |
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
Буындап оқи алады, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқи алады, түсініп оқиды, сұраққа жауап бере алады. |
|
Кейбір оқушылар: |
|
Мәтіннің мазмұнын түсіне алады, күздің ерекшеліктерін айта алады. |
Тілдік мақсат: |
Оқушылар: |
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
Құрмет-уважение-respect, ардақтау-confession,алтын күз-золотая осень-golden autumn |
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|
-қазір жылдың қай мезгілі?-күз екенін қайдан білдің? |
|
Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба? |
|
Күзде неге құстар жылы жаққа ұшып кетеді? |
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Шатасқан әріптерден сөз құрау: місже, дайби,зүк,лықбай. |
Алдыңғы оқу |
Ойын: «Мен саған, сен маған» «П» дыбысы бар сөздер айту. |
|
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Басталуы |
Психологиялық ахуалЖаттығу «Сиқырлы ғажайып орман»Барысы: Қазір біз ғажаптарға толы, жайдарман әрі сиқырлы орманға айналамыз. Екі топқа бөлінеміз: орман-тоғай болып екі қатарға тұрамыз. Біздің қолдарымыз – орманда серуендеп келе жатқан адамды нәзік, абайлап қана сипалайтын ағаштардың бұтақтары болады. Ал енді барлықтарыңызды бір-бірден осы сиқырлы орман ішінен өтуге шақырамыз, ал қалғандарың серуендеуші адамның басынан, қолынан, арқасынан сипалап, сиқырлы ағаштар болуға шақырамыз.Ширату:—Орман ішінен өткенде, басқа қатысушылар сізді сипағанда қандай сезімде болдыңыз?—Сиқырлы ағаштар болғаныңызда қандай сезімде болдыңыз?—Жаттығуға дейінгі және жаттығудан кейінгі сезімдеріңізбен бөлісіңіз? |
Слаидтар, тақырыптық суреттер, ермексаз, бояу қарындаштар |
Үй жұмысын тексеру |
Сұрақ-жауап әдісі
-Денсаулық мықты болу үшін не істеу қажет?
|
|
Ортасытақырыптың мазмұнын ашу барысында топқа бөлу
5 минут
Аяқталуы6 минут
|
«Ұқсас суреттер» арқылы бірнеше топқа бөлу Жапырақ, қызыл алма,астық.Суреттерді оқушыларға таратамыз. Осы суреттер арқылы 3 топқа бөлінеді.
Слайд көрсету. Күз тақырыбына.
Мәтінмен жұмыс
Сұрақтар:
Күздің ерекшелігі қандай?
Күзді неге байлық дейміз?
Астықты немен жинайды,кім жинайды?
Күзде бау-бақшада қандай жемістер піседі? Олардың қандай пайдасы бар?
Үйде аналарың олармен не жасайды?
Сергіту сәті.
Мәнерлеп өлең оқу.
2рет бірге дауыстап оқиды. Сосын жеке-жеке оқытамыз. «Күз»Көкөніс пен бидайдыЕлімізде сыйлайдыБерекелі маусым депКөрсетеміз мол құрмет.
Жақсы оқыған балаларды мадақтау. (стикер) арқылы.
|
|
Қорытынды |
Ермексаздан жеміс-жидектер жасау |
|
|
|
|
|
|
Рефлексия |
Ойын «Теріп ал»Суреттердің арасынан біздің жақта өсетін дәнді дақылдарды терейік.(бидай,арпа,сұлы,жүгері,күнбағыс) |
Үй тапсырмасы |
Күздің суретін дәптеріңе сал. |
Қосымша ақпарат |
Ұлыбританияда, Швецияда, Қытайда «Алтын күз» деген мереке тойланады екен. Қазақстанда тойланса не істер едің?Күз үш кезеңге бөлінеді: Ерте күз, Қоңыр күз, Қара күз |
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау «Алма ағашы» әдісіОқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. |
Пәнаралық байланыс Бейнелеу, АКТ, Дүниетану, еңбекке баулу |
№ |
Дескрипторлар Мәтінді түсінеді,мазмұнын айта алады,сұрақтарға жауап бере алады,күз айының ерекшеліктерін айта алады,өлеңді мәнерлеп оқи алады,дәнді дақылдарды ажырата алады,жемістердің пайдасын біледі,күздегі адамның еңбегін бағалай біледі. |
Баллдар |