Алгоритм ұғымы

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Бөлім «Компьютерлік ойлау» Мектеп: «Қ.Игенбайұлы атындағы орта мектепбақшасы» Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Сыраимова А.О. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Алгоритм ұғымы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.3.2.1 Алгоритм анықтамасын тұжырымдау5.3.2.2 Алгоритмді сөз түрінде ұсыну5.3.2.3 Орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:Алгоритм және орындаушылары туралы біледі. Алгоритм қасиеттерін ажыратады, жазылу жолдарын біледі.Көптеген оқушылар:Дастархан дайындау және Өсімдік өсіру тапсырмаларына алгоритмді қолданады.Кейбір оқушыларАлгоритмнің жазу формасын қолданып алгоритм құрайды. Бағалау критерийі Алгоритм терминін түсінеді.Орындаушы мен командалар жүйесін ажыратады. Сөздік алгоритм құрады. Командалар жүйесі көмегімен алгоритм құрады Тілдік мақсаттар Алгоритмнің жазу пішімі мен блок-схемалар құрып үйренеді.Алгоритм, графикалық алгоритм, алгоритм қасиеттері, алгоритм орындаушысы, алгоритм жазу жолдары: әрекеттерді орындау, деректерді енгізу, шығару, шартты тексеру, қызметші сөздер: басы, соңы.Неліктен графикалық әдісі сөздік алгоритмге қарағанда ыңғайлы?Әр түрлі адамның берілген тасырмаға жазған бұйрықтар саны әртүрлі болуы мүмкін бе? Құндылықтарға баулу Жауапкешілікке баулу, бірлестікке, ұйымшылдыққа, Пәнаралықбайланыс Математика, бейнелеу, Алдыңғы білім ақпарат; ақпаратты әртүрлі формаларда ұсыну; программалық қамтамасыз ету; растрлық кескіндерді құру және өңдеу.

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы

«Миға шабуыл» әдісі

«Мені түсін» әдісі

5 минЖекелей жұмыс

Топ бірін бірі бағалау

СәлемдесуТопқа суреттер арқылы 4 топқа бөлінедіОқушылар қолдарына гүл шоқтарын алып, шеңбер болып орналасады, бір-бірлеріне тілек айтады. Топқа бөліну. Гүл шоқтарының жапырақтарына жазылған сөздер арқылы 4 топқа бөлінеді.. 1-топ «Эллипс» тобы, 2-топ «Параллелограмм», 3-топ «Тіктөртбұрыш», 4 топ «Ромб» тобы

Мына берілген алгоритм бойынша нәтижесін шығар:БасыҚарындашты ал.Жаз: 1Ж 1О 3Ж 2О 1Ж 1О 3Т 6О 1Ж 1О 2Т 1С 4Т 2С 1Ж 1О 1Ж 5С 2Т 2С 3Ж 2САлынған суретті аяқта.Қарындашты орнына қой.Соңы

Бағалау «Басбармақпен бағалау»

  • Гүл жапырақтары Жапырақтардағы сөздер: эллипс, тіктөртбұрыш, ромб, параллелограм
  • УАУ УУУУ

    Сабақтың ортасы

    Аялдамамен оқу(Оқулықпен жұмыс)20 минут

    2 мин

    2 мин

    2 мин

    5 мин

    Сергіту сәті

    І тапсырма. Адасқан сөздер: Алгоритм анықтамасын шығаруАлгоритм- алға қойған мақсатқа жету үшін орындалатын іс-әрекеттердің тізбектеліп орындалуыБағалау: СмайликІІ тапсырма. Алгоритм орындаушы

  • Суретті пайдаланып алгоритм ретін орында
  • Дастархан дайындау
  • Өсімдік өсіру
  • ІІІ— тапсырма. Алгоритм қасиеттеріОқушы математика сабағында 9-(2+6):4+5  есепті шығара отырып, оны мынадай реттілікпен орындады:1) 2+6=82) 8:4=23) 2+5=74) 97=2Сенін ойынша орындаушы есеп шығару реттілігін дұрыс орындады ма?

    ІІІ топ Жазылу жолдарыЕкі санның көбейту құруды блок-сызба түрінде қарастыр;

    Бағалау: Галлерея саяхат. Записки.exe файылында жазады

    Қол саусақтарына арналған жаттығулар• Алақанды уқалау. Қолды қысу• Білезіктен айналдыру

    Кеспе қағаз

    VisualDesigner бағдарламасында жұмыс

    Сабақтың соңыРөлдік ойын:20 минн

    10 мин

    «Ақиқат-жалған» әдісі Білімді жүйелеу

    5 мин

    Постер қорғау5 мин

    «Бес саусақ»Әдісі топта

    Тапсырма: Роботтың көзін байлап қойып Айка дүкеніне бару программа құру.

    Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек!

    5 сұрақтан тұратын тест

    Бағалау: Бірден анықтайды.

    Сәйкестендір

    Оушылардың рефлексиясы:«Бес саусақ»:

    Бас бармақ – Не үйрендім?Балан үйрек – Неге көңіл аудару керек?Ортан терекКімге көмектестім?Шылдыр шүмекАлған әсерім, Көңіл-күйім?Кішкене бөбекНеден қиналдым?

    http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16350-algoritmdi_blok_sxema_arqyly_zhazu

    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Тапсырма тәсілі:

  • «Миға шабуыл» Сыни тұрғыдан ойлау технологиясында фактілік материалдармен жаңа сабақ тақырыбын айқындауға арналған термин сөздер жазылады, ой қозғайды. Алдынғы және жаңа тақырыпты сабақтастырады.
  • «Мені түсін» оқушы өзі орындайды. Нәтижесін бір-бірімен бөліседі.
  • «Аялдамамен оқу» (тапсырмалар орындалады. (Тапсырмалар легі оңайлатылғанна бастап, қиын тапсырмаларға көшеді)
  • «Рөлдік ойын» (оқушылар алған білімді пысықтап, командалар жазады).
  • «Ақиқат-жалған» әдісі алған білімді пысықтауға арналған сұрақтар қойылад).
  • Басбармақпен бағалау
  • Екі жұлдыз бір тілек
  • Смайлик
  • Бес саусақ
  • Дикскриптор
  • Информатика пәнінде техникалық ережелерді ұстану.
  • Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
  • Электронды оқыту технологиясы
  • Сабақ бойынша рефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған сралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?