Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Түзу бойымен бірқатармен сапта жүру.
Автор: Оралбекова Шырын Саяхатқызы
Бағыты: Балабақша Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-01-14
Материал туралы қысқаша түсінік
жаксы отті
| Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиеінің іс-әрекеті | Балалардың әрекеттері |
І кезең Мотивациялық-қозғаушылық | Ұйымдастыру кезеңі. -Сапқа түру-Балалармен амандасу.-Сәлеметсіңдерме балалар!-Бүгінігі көңіл күйлерің қалай?Жаттығу жасау; бас,иық,қол,бел,Саппен жүру, ақырын жүгіру | Балалар нұсқаушының көрсетуімен саппен жүреді, ақырын жүгіреді.-көңіл күйіміз жақсы. |
| ІІ кезең Ұйымдастырушы-ізденушілік кезең. | Негізгі бөлім:-Түзу бойымен жүру және жүгіру. Орында тұрып қос аяқпен секіру Балаларға бастарын төмен түсірмей, иықтарын тік ұстауын және қолдарын белге қойып жүрулерін естеріне салады.Жаттығуларды дұрыс орындауын қадағалайды.-секіру, қол белде. Қимылды ойын: «Бірінші бол» Екі топқа бөліп,сызықпен түзу жүру,шықпау,қол белде.Тез жүгіруге баулу. Ойын талаптарын орындауға үйрету.ойнату. | Балалардың ойын арқылы қызығушылықтарын оянады.Жүреді, жүгіреді. Қос аяқпен секіреді. |
| ІІІ кезеңРефлексивтік-түзетуші. | -Балалар бір – біріне допты домалатып ойнайды. Қандай жаттығу жасадық?-Балалармен бірге ойнаған және жаттыққан қимыл қозғалыстарын еске түсіру.- Спорттық құрал-жабдықтарды жинауды ұсынады.Балаларға рахмет айтып қоштасу | Балалар доппен домалатуды қатар тізерлеп отыру арқылы көрсетеді. |
Күтілетін нәтиже: Біледі: Түзу бойымен жүру және жүгіруді. Орында тұрып қос аяқпен секіруді, қол белде.Игереді: Денелерін шынықтыра отырып, жаттығу жасайды, қос аяқпен секіреді.Меңгереді: Түзу бойымен жүруді және жүгіруді. Орында тұрып қос аяқпен секіруді, қол белде.
>
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.