Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Қызықты математика
Автор: Туменбаева Жазира Куандыковна
Бағыты: Математика Бөлімі: Сыныптан тыс жұмыс Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-12
Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
3. Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Қызықты математикаМақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
1-жүргізуші: Сәлеметсіздерме, оқушылар!Нақтығылымдарғақызығушылар.Естігенінестетұтып,Оқығанынмиғатоқушылар.2- жүргізуші:Сәлеметсіздерме, ұстаздар!Айтаройынтұспалдар.Сізоқытқанокушылардың,Сәтікелдісыналар.1-жүргізуші: Есептітүрлі-түрлішығарамыз,Арасындаойынойнапжарысамыз.Ойғаоралымды, қиынсұрақбәрі де бар.Әзілесепті де жүзегеасырамыз.2- жүргізуші:Олайболса, тұрмайық,Кешіміздібізбастайық,Әділбағағақалтасы толы,Әділқазылардышақырайық.1-жүргізуші: КешіміздібастамасбұрынәртоптыңбілімындұрысбағалауҮшінәділқазыларалқасынсайлапалайық. Бүгінгісайысшарттарыәрбірәділқазыныңалдынадайындалыпқойылған.2- жүргізуші: Шынжүйрікшабасынантабылады.Нақтыбілім, терең ой сыналады.БағаберерәділқазыортамыздаСіздергеқұрметпененқолсоғылады.Әркоманданыортағашақыра, кешіміздіңөтілутәртібіментаныстырайық.
Сәлемдесу. Әр топ өздерін таныстырады (аты, ұраны).
Викториналық сұрақтар. (Жауап нақты, тез болу керек)
1. Столдыңтөртбұрышы бар. Егербірбұрыштыкесіптастаса, нешебұрышқалады? ( 5 )2. Сағаттілітәулігіненешереттікбұрышжасайды? ( 4 рет)3. Мектепкекележатқан 5 балағақарсыжолдатағы 4 бала жолықты.Мектепкенеше бала барды? (5 бала )4. Екіадам 4 сағат шахмат ойнады. Олардыңәрқайсысынешесағатойнады? ( 4 сағат)5. Төрт пен бестіңарасындақандайтаңбақойылғанда 4-тен артық, 5-тенкем сан шығады? ( үтір )6. Жанұяда 2 ұлжәнеәрұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әрқыздыңбіранасыбар. Жанұядабарлығықаншаадам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы-6адам)7. ҰшақСемейденАлматығадейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал керіқарай 80минут ұшады. Бұлайырмашылықтықалайтүсінесің? (екеуітең)8. Кімбарлықтілдесөйлейді? ( жаңғырық)9. Қандайжолменешуақыттаадамжүрмейді? (құсжолымен)10. 4 ұл да нешесаусақ бар? (80 )3) «Кім жылдам?» тақтада ілінген стикерлер артында жазылған сұрақтарға бірден жауап беру керек.1. Түзудің бойынан 4 нүкте ал. Сонда қанша кесінді пайда болады, егер ұштары осы нүктелер болса? (6 кесінді)2. Алты 7-ден 100 санынжаз. (777-77):7=1003. Биіктігі 6 метр бағанменұлуөрмелепшығыпкеледі. Күндізол 4 метр биіктіккекөтеріледі, ал түндеол 3 метр төментүседі. Олқаншакүндебасынашығады?1 күнжәнетүн 4-3=1 (м)2 күн 1*2=23 күн 2+4=6 (м) (3 күнде)4. Есептеңдер: = ?( -3 )1-жүргізуші: Математикалықатаулар мен ұғымдар,Естеболар, құрбылар, бәріңнің де.ЕндібірсәтсоларжайлыжұмбақшешсекАртықболмас, бастайық, кезекбізде.2- жүргізуші: Жақсылапшешіп, табайықжауабынСыйлық бар сқздерге, қадырліағайын.Нәрселердісанағанда,Кереколбізгеауадай,Айтыңдаршы, бұлқандай сан,Жан-жағыңақарамай? (натурал сан)Өміріңсеніңқызық,Жолындажоқтүзусызық,Басы да жоқаяғы.Бірайналымбаяғы. (дөңгелек)Дүкеннен мен сабыналдым,Оныңжәнеқабыналдым,Екідәптер, бірқарындаш,Тісысқыштытағы да алдым.ЕсептешісондабәріҚаншаболды, қолда бары? ( 6 )Жоқөзінде бас та, қас та, мойын да,Ұзындығыжазылыптұрбойында. ( сызғыш )5. Үйжұмысы.Әр топ бір-бірінекезексұрақтарқояды.1-жүргізуші: Санаңдысеніңтолтырар,Есептанупәні бар.Сабағындыегероқысаң,Өмірдесағанжолболар.2-жүргізуші:Сайысымыздыңсоңғысәтітаяпқалды.Ал, қазырәділқазыларсөзалады.Сайысымыздыңжеңімпаздарыңанықтап,Мақтауқағаз, сыйлықтарынтапсырады.Қорытындылау, жеңімпаздардымарапаттау.