Lifestyle

Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы

Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы
Сабақтың тақырыбы:Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығыМұғалімнің аты-жөні: Таңбаева АКүні:СЫНЫП: 5 аҚатысқандар саны: 11Қатыспағандар: 0Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттауСабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
  • Оқушылардың басым бөлігі:
  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
  • Кейбір оқушылар:
  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих. ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)РесурстарБасталуы 5 минутТопқа бөлу 2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.

    Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

    Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.Қазақстан Республикасына танымал Қазақстан халық суретшілері баршылық.Әбілхан Қастеев – қазақ бейнелеу өнеріне алғаш жол салған кәсіби суретші. 1904 жылы 1 қаңтарда Талдықорған облысы, Жаркент ауданының Шежін ауылында дүниеге келген. 1929 - 1931 жылдары Н. Г. Хмудовтың студиясында бейнелеу өнерінің негізін үйренеді.1930 жылы Москва қаласындағы мұражайларымен танысады, 1937 жылы Қазақ ССР - інің халық суретшісі атағын алды.Әубәкір Ысмайылов – 1910 жылы Қарағанды облысы, Тельман ауданында дүниеге келген. 1932 жылы Москвадағы жоғары техникалық көркемсурет шеберханасын, 1938 жылы Театр өнері институтын бітірген. 1933 жылы КСРО суретшілер одағының мүшесі болды. «Қарағанды шахтасы», «Тың игеру», «Хантәңірі», «Абай достарымен бірге», «Исатай Махамбет»т. б. толып жатқан шығармалары елге танымал.Молдахмет Кенбаев, Қанапия Тельжанов, Хакімжан Наурызбаев, Сабыр Мәмбеев, Сахи Романов, т. б. көптеген Қазақстан суретшілерінің еңбектері тек еліміз ғана емес шет елдерде де танымал.Тапсырма: Халық суретшілері жайлы әңгімелеу.Сабақты қорытындылау: Сұрақ - жауаптарҚазақстанның ең тұңғыш суретшісі атанған кім?Тағы қандай суретшілерді білеміз?Суретшілер шығармалары қандай әсер қалдырды?Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

    Сергіту сәті 2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»Видеожазбадағы биАяқталуы 20 минутСинтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

    «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

    Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Бағдаршам» әдісіҚорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?

    Ұқсас материалдар

    Барлығы
    KZNews.kz