| САБАҚ:Есептер шығару | Мектеп: Жамбыл |
| Күні:20.11.2018ж | Мұғалімнің есімі:Есбергенова С |
| СЫНЫП: 2ә | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқушылар екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруды |
| Үйренеді. |
| |
| |
| |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
| Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
| Басталуы 5 минут | Топқа бөлу 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы. | Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді. (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) |
| Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жұптық жұмыс. Кестені толтыру.Дәптермен жұмыс.( 5 + 4) – 3( 5 – 3 ) + 4(4-3) + 5Дәптермен , тақтамен жұмыс.№2. 1 – тәсіл( а + в) – с2 – тәсіл (а – с) + в 3 – тәсіл ( в- с) + а№3( 7 + 6) – 5 (59 – 12 ) – 9( 25 + 36 ) -6 № 4. Жұптық жұмыс.( 8 + 7) – 5=10 ( 8 – 5 ) + 7(7 – 5 ) + 8 Жауабы : 10 гүл Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру. | «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. |
| Сергіту сәті 2 минут | Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» | Видеожазбадағы би |
| Аяқталуы 20 минут | Қызықты қосымша тапсырмаларды орында: | Үлестірмелі тапсырмалар. |
| Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Бағдаршам» әдісі |
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |