Білім

Есептер шығару

Есептер шығару
САБАҚ:Есептер шығаруМектеп: ЖамбылКүні:20.11.2018жМұғалімнің есімі:Есбергенова С СЫНЫП: 2әҚатысқандар саны: Қатыспағандар: Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыруСабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • Оқушылар екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруды
  • Үйренеді.Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі,тарих. ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)РесурстарБасталуы 5 минутТопқа бөлу 2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.

    Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

    Ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жұптық жұмыс. Кестені толтыру.Дәптермен жұмыс.( 5 + 4) – 3( 5 – 3 ) + 4(4-3) + 5Дәптермен , тақтамен жұмыс.№2. 1 – тәсіл( а + в) – с2 – тәсіл (а – с) + в 3 – тәсіл ( в- с) + а№3( 7 + 6) – 5 (59 – 12 ) – 9( 25 + 36 ) -6

    № 4. Жұптық жұмыс.( 8 + 7) – 5=10 ( 8 – 5 ) + 7(7 – 5 ) + 8 Жауабы : 10 гүл

    Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Сергіту сәті 2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»Видеожазбадағы биАяқталуы 20 минутҚызықты қосымша тапсырмаларды орында:

    Үлестірмелі тапсырмалар.

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Бағдаршам» әдісіҚорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?

    Ұқсас материалдар

    Барлығы

    Жаңалықтар

    Тағы жаңалық
    KZNews.kz