ка

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару 5-сынып

12.02.2019 12:48
0
60
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару 5-сынып

Сабақ тақырыбыЖай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару Мектеп: «К.Төгісов атындағы орта мектебі»Мұғалімнің аты-жөні: Қанапиянова Майра ТурдыбековнаКүні: СЫНЫП: 5Қатысушылар саны:Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқыту мақсаттары

5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар :Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқуды біледі,оларды бөлуді орындай алады Оқушылардың басым бөлігі:Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана аладыКейбір оқушылар :Жай бөлшектерді және арaлас сандарды салыстыра алады және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қaншалықты маңызды екендігін дәлелдей алады.Бағалау критерийіБілім алушы:Бөлшек сандарды бөледіБөлшек сандарды көбейту және бөлуді теңдеу шешуде қолданады;Берілген сандарға кері сандарды табады;

Тілдік мақсат

Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере аладыБерілген cанға кері сан түсініктерін ұғынады Есептерді жазуда. Айтудa математикалық терминдерді орынды пайдалану ұсынылaды.Құндылықтарға баулуСыни тұрғыдан ойлайды, шығармашылықпен жұмыс жасайды;Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы негізінде тәрбиеленедіПәнаралық байланыс «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы бойынша тарих пәнімен байланыста болады.Алдыңғы білімБұл сабақта оқушылар өздеріне таныс жай бөлшектерді көбейту , бөлу , қысқартуларды есептеу дағдыларын пайдалана алады.ЖоспарЖоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар РесурстарСабақтың басы

10 мин

Сабақты ұйымдастыруОқушылардың сабақ басындағы көңіл күйлерін анықтау

Психологиялық тренинг : «Доп лақтыру» (жабық сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару)Мысалы:

  • 3,6, сандарына кері сандарды ата
  • Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу алгоритмы
  • Аралас санды аралас санға бөлу алгоритмін айт
  • Жай сандарды ааралас санға бөлу алгоритмі
  • :Ментальды карта толтырады.Нұсқау беру және айту

    стикер, маркер, бағалау парағы

    Ментальды карта

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    Топтық жұмысОқушыларды топқа бөлу«Капитан » ойыны арқылы 2 топқа бөлінеді.Топ ережесін қабылдау№ 614 ,615 , есептерді шығару Түсіндіру және сипаттау тәсілі

    №621,№ 622Бекіту және қолдануды еңгізу:Сағат тілі бағытымен есептер топ ішінде ауыстырылып шығарылады, оқушылар бір-бірін және өзін критерий бойынша бағалайдыТопқа жұмыс беру бойынша бағаланадыА Бақшада 7ағаш бар,7ағашта 7ден бұтақ бар, әр бұтақта 7ден торғай отыр ,әр торғайдың ауызында бірден дән бар.Бақшада барлығы неше дін бар?Сол сияқты шығармашылық есептер беріледі

    5 сынып оқулығы Деңгейлік тапсырмалар

    Ортақ критерий құруСұрақтарға жауап беруіЕрежені білуіЕсепті қатесіз шешуШешу жолы айқын көрсетілгенТүсінгенін айта алуыСабақтың соңы10 мин

    Қорытынды:1.Топ бойынша Венн диаграммасын кескіндейді: онда оқушылар жай бөлшектерді көбейту мен бөлу жайлы түсініктерін диаграмма түрінде көрсетеді2 «Не білетінмін». «Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді» әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен пікірлерін білдіреді

    СаралауБағалауПәнаралық байланыс

    Оқушылардың ойын жинақтауына көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қоямын.Ындаландыру үшін сөзбен қолдау көрсетемін.Қабілетті оқушыларға жеке тапсырмалар беремін

    Критерий бойынша бағалау

    Екі жұлдыз бір тілекБасбармақ әдісі Үш шапалақ әдісіАуызша мадақтау

    Сергіту жаттығулары және белсенді жұмыс түрлері қолданылады.Сабақ бойынша рефлекцияСабақ мақсаттары қолжетімді қойылып, оқушылардың қабілеттері айқындалады.Сабақ бойынша рефлекция жасалып, әр тапсырмадан соң сабақ мақсатына қайта оралып, талдау жасалады. Оқушыларға өздерінің жеке мақсаттары туралы еске салып, жеткен жетістіктерін атап айтамын
    Пікірлер
    (0)
    Бұл жерде әлі ештеңе жоқ
    Пікір қалдырыңыз
    Войдите, чтобы оставить комментарий