Оқу мақсаттары1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату1.1.1.1. Қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын біледі және бір-бірінен ажыратады.Көптеген оқушылар: Жабайы және үй жануарларынан қандай өнімдер алынатынын түсіндіредіКейбір оқушылар:Қоршаған орта құбылыстары нысандарын зерделейді Бағалау критерийіЖабайы және үй жануарларын атайдыКүнделікті тұрмыста жануарлардан алынатын өнімдерді қолдануды зерделейді
Бастауыш сынып мұғалімі:Абдувалиева Мунира Тілдік мақсатҚұндылықтарды дарытуПәнаралық байланысАКТ дағдыларын дамыту
2 бет
Ширату жаттығуы.Топтық жұмысІ топ. «Орман»суретіне орманда тұратын жануарларды іліңіздер.ІІ топ. «Үй» суретіне аулада тұратын жануарларды жапсырыңыздар.Дескриптор:Үй жануары мен жабайы жануарларды ажыратады.Атауларын атайды.Орман суретіне жабайы жануарларды жапсырады.Үй суретіне үй жануарларын жапсырады. Топтық жұмыс. «Зерттеу және зерделеу»әдісі1.Қабілеті төмен: Жабайы және үй жануарларын бір-бірінен ажыратыңыз. 2.Қабілеті орта: Үй жануарларынан қандай өнімдер алынатынын айтыңыз.3Қабілеті жоғары:Сүт қайдан алынады?Зерделеңіз Дискриптор:Суретке қарап жануарларды ажыратады.Үйжәне жабайы жануарларды атайды.Үй жануарынан не алынатынын айтады.Суретті зерделейді.Сүттің сиырдан өнетінін айтады. Белсенді оқыту әдістері Саралау тәсілі Қ.Б.Топтар бағалайды. «Жұлдызша»әдісі Қ/Б «Бағдаршам» әдісі
3 бет
Тілдік мақсат Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыстар АКТқолдану дағдылары