Lifestyle

21- ғасыр көшбасшысы. Математика пәнінен сыныптан тыс сабақ.

KZNEWS KZNEWS
21- ғасыр көшбасшысы. Математика пәнінен сыныптан тыс сабақ.

Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады


21- ғасыр көшбасшысы. Математика пәнінен сыныптан тыс сабақ.

Автор: Шындаулетова Ляззат Талгатовна

Бағыты: Математика Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 11 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-02

Материал туралы қысқаша түсінік

21- ғасыр көшбасшысы. Математика пәнінен сыныптан тыс сабақ.

Сыныптан тыс сабақтың жоспары.XXI - ғасыр көшбасшысы.9-сыныпПәнге деген қызығушылықтарын ояту әр мұғалімнің басты мақсаты.Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда сыныптан тыс жұмыстардың атқаратын орны ерекше. Дұрыс ұйымдастырылған сабақ баланың ой-өрісін кеңейтеді, өзіне деген сенімін күшейтедіI тур. Бәйге. Бұл бөлімде әртүрлі сұрақтарға жауап береді.Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі.1- сұрақ. Перпендикуляр қай елдің сөзі? ( латын сөзі тік бағыт)2-сұрақ. 7 туыстың бір бірден қарындасы бар. Олар барлығы нешеу?( 7 ағасы, 1 қарындасы бар. Барлығы 8 туыс.)3-сұрақ. 66 санын ешбір амал қолданбай оны жартысына арттыру керек?( 66 ны 99 шығатындай етіп аударып көрсету керек)4 -сұрақ. Қандай сандар барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді? ( нөл)5- сұрақ. Цифрларды қозғап, дұрыс теңдік шығарыңдар.а) 93 – 17= 21 б) 13+ 2= 33( а) 93 – 71 = 21 б) 31 + 2=33 )6- сұрақ. Үш ғасырда неше жыл бар? (300 )7- сұрақ. Бес адам кездесіп қол алысып амандасты. Барлық қол алысу саны қанша? (10)8-сұрақ. 640 саны 3-ке бөліне ме? (жоқ )9- сұрақ. Сан аралықтарының неше түрі бар және оларды ата ?( 5 түрі бар: интервал, кесінді,жартылай интервал,сәуле,ашық сәуле )10-сұрақ. Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды?( түйеқұстар ұшпайды )11- сұрақ. Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ?( параллель түзулер )12-сұрақ. Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын фигура?( бұрыш )13-сұрақ. Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан екі есе артық болады. Олқанша жаста ?( үште)14-сұрақ. Санның жүзден бір бөлігі.( пайыз )15- сұрақ. Үш таңбалы 87 саны 5- ке де, 3-ке де бөлінеді. Осы санның соңғы цифрын тап?( 870 )II тур. Көкпар.Біздің «Көкпар» кезеңімізде оқушылардың шапшаңдығын көреміз.2 минутта « тригонометрия » сөзінің әрбір әрпінен басталатын математикалық термин жазу керек. Қанша сөз тапса сонша ұпай алады.III тур. Тіл-өнер (полиглот ) Көп тілді меңгеру қазіргі заман талабы болып отырғандықтан қатысушылардың шет тілін қаншалықты білетіндігін «Полиглоттан » байқайық.Бұл турда жасырылған сөзді немесе жұмбақ шешуін үш тілде қазақша, орысша , ағылшынша айту керек.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын даҰзындығы жазулы тұр бойында.(сызғыш,линейка,ruler)Қабат-қабат қаптама,Ақылың болса аттама.(кітап , книга, book )Ел құлағы-…….. ( елу,пятьдесят, fifty )Мың қосшыға …. басшы. ( бір, один, one )Қос құлақты жүз тісті,Жүзінен бірақ із түсті.( ара, пила, saw )Ит …. қазынаның бірі. ( жеті, семь, seven )Елу жылда …. жаңа ( ел, страна, contry) IVтур Бұл бөлімде оқушылар төмендегі кесте бойынша сұрақтар таңдайды.Дұрыс жауап берсе сол ұпай қосылады. 202020303030404040 20 «Логика» –ұпайлық сұрақты таңдаған оқушыларға берілетін сұрақтар:1.Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды? Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат2.Он екі литрлік бөшкеде квас бар, соны сегіз литрлік және үш литрлік екіге тең қалай бөлуге болады?Шешімі: 12-3=9 9-3=6 6=63. «1»цифрын 5 рет және амалдар таңбасын паайдаланып 100-ді қалай жазуға болады ?( 111-11=100 )30 «Тілдік мақсат»- ұпайлық сұрақты таңдаған оқушыларға берілетін сұрақтар:П- әріптен басталатын математикалық терминдерді ата ? С-әріптен басталатын математикалық терминдерді ата ?А-әріптен басталатын математикалық терминдерді ата ?40 «Ғалымдар»- ұпайлық сұрақты таңдаған оқушыларға берілетін сұрақтар:Координаталық жазықтықты дәлелдеген ғалымды ата ?(Француз ғалымы Рене Декарт ) «Маған ұзын тұтқа мен тіреу нүктесін беріңдерші, сонда мен Жерді орнынан жылжытамын»,-деген кім( Архимед )« Ақыл- ойды тәртіпке келтіретін математика » кімнің сөзі?( М.В.Ломоносов )Vтур. Шешендік өнерТақырыптар: 1. Оқу- инемен құдық қазғандайЕңбек -бәрін жеңбек.Осы кезеңнен кейін қатысқан оқушылардың ұпайлары есептеліп, көп ұпай жинаған екі оқушы келесі кезеңге көшеді,қалған оқушылар ойыннан шығады.VI тур. Жорға1 – оқушыға қойылатын сұрақтар.Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу (параллель)Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесінді ? ( хорда )11 жай сан ба ,құрама сан ба? ( жай )180 ○ градусқа тең бұрыш. ( жазыңқы бұрыш )Екі қатынастың теңдігі. ( пропорция )Жазықтықтың шегі бар ма? ( жоқ )3 ғасырда қанша жыл бар? ( 300 )Тәуліктің төрттен бір бөлігі. ( 6 сағат )Бір нүктеден шыққан түзу. ( сәуле )ОУ осі қалай аталады ? ( ордината ) 2 – оқушыға қойылатын сұрақтар.Тік бұрыш жасап қиылысатын екі түзу. ( перпендикуляр )Ең үлкен хорда ( диаметр )II- ширектің таңбасы. ( -; + )Тік бұрыш неше градусқа тең ? ( 90 ○ )19 құрама сан ба? ( жоқ )Ең кіші үш таңбалы сан . ( 999 )Қабырғасы 4 см шаршының ауданы ( 16см2 )75% – санның қандай бөлігі? ( ¾ )Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігі ( кесінді )ОХ осі қалай аталады? ( абсцисса )Музыкалық үзіліс.VII тур. Марапаттау.Қорытынды.Жеңімпаз оқушы анықталып, марапатталады.

Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Ұқсас материалдар

Барлығы
KZNews.kz