Ашық сабақ 2 сынып Математика «Есептер шығару»

0
Пән: Математика2.А.Бөлім Екі таңбалы сандарды қосу және азайту.Жүздіктер.Есеп Мектеп:Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей Күні: 23.11.17 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Ағайдарова Айжан Сынып: 2 Қатысқандар саны:28 Қатыспағандар саны: 0 Сабақтың тақырыбы Есептер шығару Оқу мақсаты 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану.2.5.1.1** Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу жəне шығару.** Құрама есептердің шешуін санды өрнектер жəне жекелеген амалдар түрінде модельдеу жəне шығару. Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: саннан қосындыны үш тəсілмен азайтады. Көпшілік оқушылар: санннан қосындыны азайтуға арналған бір-екі амалы бар есептің үлгісін жасайды. Кейбір оқушылар: шешу үшін саннан қосындыны азайту талап етілетін өмірлік жағдайдың мысалын келтіреді. Бағалау критерийлері Екі жұлдыз, бір ұсыныс, от шашу, мадақтау, үздігін анықтау, Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: саннан қосындыны үш тəсілмен азайтуға арналған есептің шығарылуын түсіндіруді.Пəндік лексика жəне терминология.Саннан қосындыны азайту, қосылғыш, жазбаша қосу жəне азайту тəсілдері, тексеру. Құндылықтарды дарыту Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік, жанашырлық, қамқорлық жасай білу құндылықтарды қалыптастыру. Алдыңғы білімдер Ондықтан аттап, екі таңбалы сандарды қосу мен азайтудың жазбаша тəсілдерінің алгоритмі. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар 5 мин Шаттық шеңбері:Дөңгеленіп тұрайық,Керегені құрайық.Уықтарша иіліпШаңыраққа киіліпКиіз үйді құрайық.Топ ережесі:І. Тыныштық сақтаймызІІ.Уақытты үнемді пайдаланамызІІІ.Бір-бірімізді тыңдаймыз Түсті ленталар арқылы 4 топқа бөліну ІҮ.Әділ баға беремізТоп ережесімен таныстыру, бағалау парағымен таныстыру.Әр топ топ басшыларын сайлау. Сабақтың басы3 мин «Миға шабуыл» (Бағанмен есептеу)Жеке жұмыс + 36 + 43 — 90 — 50 14 37 34 13

Парақшалар

Сабақтың ортасы7 мин Мақсат қою (проблемалық жағдай).Проблемалық жағдай туғызу үшін оқулықтағы1-тапсырма бойынша практикалық жұмыс жүргізіледі. Бұл тапсырманы орындау үшін санауға арналған материалдар (текшелер) жəне заттарды салуға ыдыстар (қораптар, себеттер жəне т.б.) қажет.Оқушылар топтарға бөлініп, суреттерді мұқият қарап, Əлия мен Сырымның текшелерді қораптардан қалай шығарғаны туралы айтады. Бірнеше текшені алып, қорапқа салады, алдымен қораптан текшелердің бірнешеуін алады, одан кейін қорапта бірнеше текшені қалдырып, бірнеше данасын шығарады, жазба жасайды.Оқушылар осыған ұқсас жұмысты топ болып орындайды.Есептеудің әртүрлі тәсілін түсіндіру1-тәсіл: 15-(5+2)=15-7=8 а-(в+с)2-тәсіл: 15-(5+2)=(15-5)-2=8(а-в)3-тәсіл: 15-(5+2)=(15-2)-5=8(а-с)-вЖұптық жұмыс1-тәсіл: 18-(9+1)=18-10=8 1-тәсіл: 16-(7+3)=16-10=62-тәсіл: 18-(9+1)=(18-92-тәсіл: 16-(7+3)=(16-7)-3=63-тәсіл: 18-(9+1)=(18-1)-9=83-тәсіл: 16-(7+3)=(16-3)-7=6

Парақшалар

Сергіту сәті(2 мин) «Адам адамға » Музыкамен Дәптермен жұмыс8 мин

10 мин

2-есепМектепке 70 орындық әкелінді. Бір кабинерке 25 орындық, ал екіншісіне 15 орындық қойылды. Неше орындық қалды?Әкелінді-70 оҚойылды- 25 о, 15 оҚалды-?оШ: 1-тәсіл: 70-(25+15)=30 о2-тәсіл: (70-25)-15=30 о3-тәсіл: (70-15)-25=30 оЖ: қалды 30 орындық.Топтық жұмыс3-есеп. Есепті әртүрлі тәсілмен есепте.А) Сыныптағы сөреде 50 кітап жинаулы тұр. Оның 23-і қазақ тілінде, 17-сі орыс тілінде, қалғаны ағылшын тілінде. Сөреде ағылшын тілінде неше кітап қалды? Қазақ т-23 к Орыс т-17 к 50 к Ағылшын-? кШ: 1-тәсіл: 50-(23+17)=10 о2-тәсіл: (50-23)-17=10 о3-тәсіл: (50-17)-23=10 о Ж: ағылшын тілінде 10 кітапӘ) Көркем еңбегі сабағы үшін алдымен 45 түрлі түсті қатырма қағаз жинағы сатып алынды. Содан соң тағы 30 жинақ сатып алынды. 20 жинақ үлестірілді. Неше жинақ қалды?Алынды-45 ж, 30 жҮлестірді-20 жҚалды-? жШ: 1-тәсіл: (45+30)-20=55 ж2-тәсіл: (45-20)+30=55 ж3-тәсіл: (30-20) +45=55 жЖ: қалды 55 жинақ Сабақтың соңыБағалау

3 мин

2 мин

Кері байланыс Жетістік баспалдағы бағалауы-Барлығы түсінікті (жасыл түспен бояу)-Толық түсіне алмадым (сары түспен бояу)-Түсіне алмадым (қызыл түспен бояу)Әр топтағы үздіктерді анықтап, мадақтау Мұғалімнің бағалауы Үйге тапсырма: №4-мысал (ә) 29-бет Бағалау парақшалары

Смайликтер жабыстырады