SputnikPro сарапшылары сайтты ыңғайлы етуге қатысты кеңес берді
Веб-аналитиканың маңызды болуының бірнеше себебі бар. Ол арқылы аудиторияны, интернет-ресурстың техникалық тұсы мен тұтынушылардың әрекетіне талдау жасауға болады
НҰР-СҰЛТАН, 29 мамыр — Sputnik. Web-аналитика не үшін керек, сайт статистикасын бақылау кезінде оның жүйелері қалай жұмыс істейді? Бұл сауалдарға журналистер мен блогерлерге арналған SputnikPro вебинарында «Россия сегодня» халықаралық ақпарат агенттігінің веб-сарапшысы Игорь Тугушев жауап берді.
Сарапшы «Титаник» апатын мысалға келтіре отырып, web-сараптаманың маңыздылығы туралы айтты.
©
Sputnik /
SputnikPro вебинарының скриншоты
«Трагедия не үшін болды? Басты себеп — капитан мен орынбасарының салғырттығы, алайда екінші себеп — навигациялық құралдардың әлсіз болуы», — деді.
Оның айтуынша, қазіргі уақытта навигациялық кешендер дамып кетті.
«Титаник пен сіз интернет мұхитына жіберетін интернет-сервисті салыстыруға болады. Егер заманауи навигациялық құралдар қолданылмаса, мұхитта көзді жұмып жүзгендей боласыз», — деді маман.
Web-аналитика — интернет-ресурстың мәліметтерін жинау мен талдауға арналған шаралар кешені.
Тугушев статистика жинаудың негізгі клиенттік жүйелерін атады: Google Analytics, Liveinternet, Рейтинг mail.ru, Яндекс Метрика.
SputnikPro – халықаралық Sputnik ақпарат агенттігі мен радиосының журналист, студент, баспасөз қызметі мен медиа саласында жұмыс істеп жүрген маман иелеріне арналған жоба. Оның мақсаты – тәжірибе алмасу әрі медиа саласында кәсіби байланысты нығайту.
2018 жылдың наурызынан бері оған 80 елден 3 мыңнан астам өкіл қатысқан. SputnikPro шеберлік сағаттары мен семинарлары Әзербайжан, Армениядан Үндістанға, Грекиядан Қытайға дейін 22 елде ұйымдастырылды.
sputniknews.kz