Заттарды массасы бойынша салыстыру

0
Сабақтың барысы5 мин.

Сабақтың ортасы.Дәлелдеудің 4 кезеңі:Елестету, салыстыру, дәлел келтіру, мақұлдау.

Тыңдалым, айтылым.1. Елестету; 2. Салыстыру.10 мин

Тілдік мақсат2 мин

Оқылым3. Дәлел келтіру.13 мин

Сергіту сәті2 мин

Жазылым6 мин

Сабақтың соңы4. Мақұлдау(2 мин.)

Психологиялық ахуал-Мынау менің жүрегім,-Бәрі осыдан басталған.-Мынау менің басым,-Бәрін осы басқарған.-Мынау менің сол қолым, мынау менің оң қолым-Барлық істі атқарғанТопқа бөлу: оң қанаттылар мен сол қанаттылар деп топқа бөлемін.

Ашық сұрақтар қойылып, жауап аламын. «Бес қадам» әдісін қолданып білім алушыларға заттарды ұзындығы , жасалған материалы, көлемі мен пішіні бойынша салыстырғаны туралы естеріне түсіріледі. Заттардың бұдан да басқа қасиеттері бар екені айтылады.

Оқушыларға масса туралы «Кинометафора» әдісімен бейне көрініс жіберемін.«Еркін микрофон» әдісі арқылы оқушылар бейнеден көрген салмақ пен масса туралы баяндап өтеді. Оқушыларға көлемдері бірдей екі қорап беріледі. Біреуінің ішінде мақта, екіншісінің ішінде ұсақ тастар салынған. Оқушылар тапсырманы орындау мақсатында түсіндіремін: екі қораптың ұқсастығы мен айырмашылығын атап салыстырады. Критерий: Масса шамаларын ажыратады, өлшеуге құралдарын пайдаланады, өлшем бірліктерін қолданып өлшейді, амалдарды орындайды.

Дескриптор:

  • Заттың көлемін анықтайды;
  • Массасын салыстырады;
  • Массасын ажырата біледі;
  • Ынталандыру:

    Масса- weightАуыр- тяжелый- heavyЖеңіл- легкий- easy

    Топтық жұмыс1-топ: «Кім ауыр?», «Кім жеңіл?» таразының көмегімен өздерінің массасын анықтау.

    2-топ: «Қарлы кесек» әдісі арқылы «Орындап көр» тапсырмасы.Таразының көмегінсіз оқу құралдарының ішіндегі ең жеңіл мен ең ауыр затты атау.

    Дескриптор:

  • Өз массасын өлшеп, бір-бірінің массасын салыстыра алады;
  • Сынып ішіндегі құралдарды массасына қарай анықтайды.
  • Ынталандыру:

    «Мен таразымын» әдісін қолданамын. Оқушылар айтылған нұсқауларға байланысты қимыл жасайды.

  • Таразының оң жақ басы сол жақ басынан ауыр;
  • Таразының сол жақ басы оң жақ басынан ауыр;
  • Таразының басы тең.
  • Оқушалар қанаттарын жайып оңға, солға қисайып және таразының басы тең дегенде екі қолын да тең ұстап қимылдар жасайды.

    Дәптермен жұмыс.Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар орындалады. Дұрыс жауапты құс белгімен белгіле.

    Суреттегі жеңіл затты қызыл түспен, ауыр затты көк түспен бояйды. Дескриптор:

  • Жануарлардың массасына қарай анықтай алады;
  • Жеңіл және ауыр затты ажыратып бояй алады.
  • Ынталандыру:

    «Түйінді сөздер» әдісі арқылы қорытындылаймын.

  • Заттың массасы деген сөзді қалай түсінесіңдер?
  • Екі заттың массасын қандай заттың көмегімен анықтауға болады?
  • Қалыптастырушы бағалауда «Жетістік баспалдағының» көмегімен өткіземін.Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып, бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін қандай деңгейде екенін жетістік баспалдағына жабыстыру арқылы көрсетеді.

    Бейне көрініс

    Таразы.

    Жұмарланған ақ қағаз.

    Жұмыс дәптері

    Стикерлер.

    Оқушының қажеттігіне қарай саралап тапсырма беремін.

    Барлық оқушылар заттың массасының артық, кемін табады.

    «Шығарып көр» логикалық тапсырма

    Белсенді оқушылар: массаның өлшем бірліктерін салыстырып, амалдарды орындайды. «Қай ойыншық барлығынан жеңіл?»

    Ынталандыру: «Жарайсыңдар»

    Ынталандыру: «Өте жақсы!»

    Пікір қалдырамын: Дұрыс орындапсың

    Таразы мен текшелермен жұмыс жасағанда абай болу қажеттігін ескертемін.