Шығармашылық жұмыстар жасау, еңбек,

0

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9. 1. 6. 4 — Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын қолдану бойынша өзіндік (оригиналды) шешімдерді ұсыну
Сабақтың мақсаты
Кілем тоқу, материалдары, құралдары және безендіру тәсілдері мен мотивтерін жіктейді.
Кілем тоқу ерекшелікте сипаттайды.
Шығармашылық жұмыста кілем тоқу түрлерін оның қолдану тәсілдерін анықтап, орындау ретін түсінеді.
1. Ұйымдастыру
— Сәлемдесу.
2. Психологиялық ахуал «Саған сенемін!»
«Саған сенемін себебі…» жалғастыру арқылы тізбек бойымен жанындағы оқушыға сабаққа деген сенімділігін қалыптастыру.
3. Топқа бөлу. Ойыншықтар үлестіріледі

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай
2 топқа бөлінеді

(Ұ) Белсенді оқу
«Шындық» және «Жалған»- әдісі
Өткен сабақты бекіту.
— Тоқыма станок «өрмек» деп аталады. (шындық)
— Кілем тоқуда қасық қолданады. (жалған)
— Иненің негізі бөлігі мен сабы болады. (шындық)
— Кілем тоқылуына қарай 5ке бөлінеді. (жалған)
— Кілем тоқуда ұлттық салт — дәстүр сақталған..(шындық)
(ҚБ) «Басбармақ» әдісі
Бірлескен оқу
1. Тапсырма. Суретпен жұмыс. Саралау
«Дереккөздер» әдісі арқылы жүргізіледі.
I топ.
Сабақ тақырыбына сай бірнеше сурет үлгілері беріледі. Оқушылар суреттер бойынша өзара ой бөліседі, қосымша ақпараттар көздерін пайдаланып, постер дайындап қорғайды.
II топ.
1. Тапсырма. Бейнеролик. Белсенді әдіс: «Миға шабуыл» әдісі. Бейне таспа көрсетілімі бойынша
Ой бөлісу.

Дескриптор:
1. Жаңа ақпарат бойынша өз ойларын еркін жеткізеді.
2. Тоқу түрлерін анықтайды талдайды жинатады.
3. Кілем тоқуда қолданылатын құрал – жабдықтар түрлерін салыстырады ерекшелігін ажыратады.
4 Өзіндік идеясын ұсынады.

(ҚБ). «Смайлик» әдісі.

(Ұ) Саралау тәсілі: Тапсырма АКТ – мен жұмыс
Кілем тоқуда қолданылатын құрал — жабдықтар
Оқушылар интернет желісін қолдана отырып тақырып бойынша жұмыстанады.
Дифференциялдық ресурстар: Бірлескен оқу
1. Тапсырма. Суретпен жұмыс. Саралау
«Дереккөздер» әдісі арқылы жүргізіледі.
I топ.
Сабақ тақырыбына сай бірнеше сурет үлгілері беріледі. Оқушылар суреттер бойынша өзара ой бөліседі, қосымша ақпараттар көздерін пайдаланып, постер дайындап қорғайды.
II топ.
1. Тапсырма. Бейнеролик. Белсенді әдіс: «Миға шабуыл» әдісі. Бейне таспа көрсетілімі бойынша
Ой бөлісу.

Дескриптор:
1. Жаңа ақпарат бойынша өз ойларын еркін жеткізеді.
2. Тоқу түрлерін анықтайды талдайды жинатады.
3. Кілем тоқуда қолданылатын құрал – жабдықтар түрлерін салыстырады ерекшелігін ажыратады.
4 Өзіндік идеясын ұсынады.

(ҚБ). «Смайлик» әдісі.

(Ұ) Саралау тәсілі: Тапсырма АКТ – мен жұмыс
Кілем тоқуда қолданылатын құрал — жабдықтар
Оқушылар интернет желісін қолдана отырып тақырып бойынша жұмыстанады.
Дифференциялдық ресурстар:
А. Кілем тоқуда қолданылатын құрал атауларын сипаттайды
В. Тоқуда қолданылатын ине түрлерін салыстырып,
ерекшелігін ажыратады.
С. Кілемнің тоқу ретін көрсетіп, өз идеясын қосады;
Дескриптор:
• Кілем тоқуда қолданылатын құралдар туралы толық ақпарат алады.

• Құралдар түрлерімен жұмыс жасауға жаттығады.
• Өз білімін іс — тәжірибеде жүзеге асырады.
(ҚБ) «Бағдаршам» әдісі
Белсенді әдіс «Сұрақты ұстап ал» әдісі
1. Біз бүгінгі сабағымызда не туралы болды?
2. Кілем тоқуда қандай материалдар қолданылады?
3. Кілем тоқуда қолданылатын ине ерекшеліктері туралы не айта аламыз?
4 Қазіргі кезде кілем қалай тоқылады?
бұл туралы не айтар едің?

Рефлексия.
1. Білдім
2. түсіндім
3. қолданам