Роботтар адамдарды ауыстыра ала ма?

0
1 бет

Қарым-қатынас шеңберін құру.

Еңбекқор адам қандай болады?

2 бет

Жұппен талқылау кезеңі

Сөздік қор дегеніміз не?2.Сөздік құрамы дегеніміз не?

3 бет

Оқушыларды топқа бөлу кезеңі.
1,2 әдісі.

Топқа бөлу

4 бет

Өткенге шолу (топпен жұмыс)
I топ1.Қазіргі кезде сұранысқа қажетті қандай бес мамандықты білесің?2.Сіз өзіңіздің армандаған мамандығыңызға иегер болу үшін, өзіңізге қандай талап қояр едіңіз?3.Жұмыспен қамту бағдарламасының мақсаты қандай? II топ1.Бизнеспен айналысу үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?2. Жұмыспен қамту бағдарлама аясында қандай көмектер көрсетіледі? 3.Жұмыспен қамту бағдарламасына қатысушысы болу үшін қандай қадамдарды орындау керек?Қалыптастырушы бағалау: жетон арқылы. (Светофор әдісі)

6 бет

Бүгінгі тақырып не жайлы болуы мүмкін?!

7 бет

Сабақтың тақырыбы:
Роботтар мұғалімдерді ауыстыра ала ма?

8 бет

Оқу мақсаты:
Т 1,4.1 мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтау. Мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылықтары мен кемшілік тұстарын салыстыру, Өз ойын дәлелдеп жазу .

9 бет

Бағалау критерийлері:
Мәтінді топта талқылап, бір-біріне пікір айтадыШешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.

10 бет

Мұғалімнің мәтінмен таныстыру кезеңі

11 бет

Талқылау сұрақтары
(топтық жұмыс)

Мәтіндегі ойға көзқарасыңыз қандай?
Адамзатқа қаншалықты пайдалы?
Зиянды тұстары қандай болуы мүмкін?
Біздің елімізде де осындай жаңалық болуы мүмкін бе?

12 бет

Робот ұстаздың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ойланып, жазыңыз.
Топпен пікірлесіп, өз ойларыңды дәлелдеме сызба арқылы түсіндіріп беріңіздер!

13 бет

Пікір жазған кезде осы әдісті қолданамыз және
осы әдіспен кері байланыс жазаймыз. Кері байланыста бір-бірін бағалайды.

14 бет

Жазылым тапсырмасы
«Мұғалімнің орнын роботтар ауыстырса білім беру қалай өзгереді?» тақырыбында эссе жазады. Дескриптор: Эссе жазады;Құрылымын сақтайды;Шешімнің артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады;Мәселеге қатысты өз көзқарасын дәлелді білдіреді.Сауатты жазады

15 бет

эссе жазғанда қолданылатын тірек сөздер

16 бет

Үй жұмысы
Эссе «Болашақта әлемді роботтар басқаруы мүмкін бе?Көлемі (250-300 сөз)Құрылымын сақтайды

17 бет

Қорытынды кезең
Әр топтан бір-бір оқушы өзінің эссесін оқиды.Содан кейін топ бірін-бірі бағалайды.

18 бет

Рефлексия (нысана)